Olen seurustellut mieheni kanssa kaksi vuotta. Hän todella on unelmieni mies, hauska, urheilullinen, komea ja ennen kaikkea täysin luotettava. Ongelma onkin minussa. Epäilen jatkuvasti, että hän haluaa jotain toista vaikkei ole koskaan edes vihjaillut sellaisesta. Tiedän, että nämä ajatukset ovat vain minun päässäni, enkä voi kertoa puoliakaan ajatuksistani miehelleni, koska hän ei takuulla jaksaisi näin epäilevää hullua akkaa. Ulospäin vaikutan todella itsevarmalta ja tiedän olevani kaunis ja sanavalmis. Monet ystävät kehuvat suhdettamme ja sitä kuinka olemme kuin luodut toisillemme. Mitä ihmettä nämä ajatukset sitten ovat??? En haluaisi pilata tätä suhdetta epäilyilläni. Joskus jopa mietin että lopettaisin tämän suhteen ennekuin hän pettää minua tai jättää.
Haluan vielä lisätä, että minulla ei ole mitään traumoja koska minua ei koskaan ole petetty eikä jätetty. Lisäksi tämä on ensimmäinen kerta kun minulla on tällainen ongelma..
onko muilla samoja ongelmia? osaako joku auttaa...
Haluan vielä lisätä, että minulla ei ole mitään traumoja koska minua ei koskaan ole petetty eikä jätetty. Lisäksi tämä on ensimmäinen kerta kun minulla on tällainen ongelma..
onko muilla samoja ongelmia? osaako joku auttaa...