L
lisko
Vieras
Mitäs luulette/tiedätte, esiityvätkö mustat kuinka paljon harmailla nimimerkeillä omansa lisäksi? Kukahan ap mahtaa olla???? Vaiko eikö ehkä kukaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Joskus on kivampi esittää jokin nolo asia harmaana, koska ei ole kiva sitten aina kuulla siitä myöhemmin. Aluksi kerroin niitä nolojakin asioita mustana, mutta sitten kun muutaman kerran joku aloitti minulle oman haukkumakeskustelun ja muisti joka keskustelussa vittuilla samasta asiasta, niin...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin, kukahan mahtaakaan harmailla noissa kaiken maailman alapäähän liittyvissä avauksissa. Ei millään osaa arvata! B)
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Se on sitten taas pikkasen höhlää, että aloittaa itselleen ketjun tai haukkuu harmaana jotain muita keskustelijoita. Usein tuntuu, etä joku vaan haluaa haastaa riitaa, niin aloittaa provoavan keskustelun ja kirjoittelee sitten törkeitä viestejä muutamallakin eri nimimerkillä.
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin, kukahan mahtaakaan harmailla noissa kaiken maailman alapäähän liittyvissä avauksissa. Ei millään osaa arvata! B)
no en minä ainakaan, ellei kyse ole jostain nolosta alapäävaivasta. Tai siis ei mua nyt mikään vaivaa. :snotty:
Turhaan vihjaat siihen suuntaan et se olen minä. =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin, kukahan mahtaakaan harmailla noissa kaiken maailman alapäähän liittyvissä avauksissa. Ei millään osaa arvata! B)