Mustelmat sisäreisiin. Ostin kuntosalikortin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mistä ihmeestä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mistä ihmeestä

Vieras
Olen pari vkoa käynyt nyt kuntosalilla tai oikeastaan olen vain käynyt ryhmäliikuntatunneilla. Kuntosalilla olen käynyt kerran ja silloinkin juokumatolla kävelemässä ja kuntopyörällä polkemassa intervalliharjoitusta.

Ihmettelin jo viimeviikolla , että mistä minulle on tullut mustelmat, ihan oikein tummat ja useampi samassa rykelmässä, vasempaan reiteen. Alue on noin 10cmx10cm ja siinä on siis useampi mustelma. Tänään huomasin,että oiekassa jalassa sama juttu. vasemmasta mustelmat alkaa jo paranemaan, eikä siinä näy, että olisi lisää tulossa tai olisi tullut.

En ole jalkojani lyönyt mihinkään, ei siis ole ollut sellaista mahdollisuuttakaan,että olisi voinut ne lyödä mihinkään.

Voiko siis yhtäkkinen rehkiminen aiheuttaa tällaista?

Aikaisemmin olin aikas sohvaperuna, kävelyä vain harrastin ja nyt olen sitten käynyt tällaisen alkuspurtin eli viimeviikolla kävin 4 päivänä 5:llä ryhmäliikuntatunnilla ja 1x kuntosalilla.

Toinen kysymys jäi vielä kysymättä :D

Vaikuttaako urehileminen valkovuotoon?
Huomasin tällaisenkin asia,että valkovuoto on runsaampaa nut kuin koksaan. Nyt on kyllä ovulaatioaika ja kirkasta vuotoa on tullut muutamana päivänä,mutta tänään se oli muttunut hieman kellertävämmäksi maitomaiseksi,mutta paksuksi.

Vai onkohan tämä jotain tulehduksen alkua?

Mäkin ihmettelin tuota valkovuoto juttua,et voisiko,mut on jotain muuta sitten.

Olen käynyt kehonhallinta ( keskivartalon lihakset), spinningissä, vatsa/peppu, kuntonyrkkeily, venytyksessä

Näissä ei ole ollut painoja tai tankoja käytössä

Eipä ole vinut seksikään niitä tehdä. Meillä mies ollu kaks viikkoo työreissulla ja tulee vasta ylihuomenna kotia, joten ei ole seksiä tullu harrastettua :D

Sori ku kestää nää vastuaksen, mut piti perhe ruokkia välillä :D

Kyllä venytyksessä on ollut juurikin tuollaista. Istutaan lattialla ja jalat hieman harallaan koukussa jalkapohjat yhdessä. Kyynärvarsilla painetaan kevysesti jalkoja kohti lattiaa .
Liikkeistä puheen ollen niin yksi liike on sellainen missä toinen jalka on edessä 90 asteen kulmassa ja toinen jalka niin takana kuin mahdollista ( matalalla pitkä askel :D), siinä sitten tasaista venytystä tai sitten joustoilla.

Yhteistyössä