V
vierailija
Vieras
Musti ja Mirri ei kerro, kuinka paljon myrkkyä ruoassa oli tai kuka on vastuussa
Musti Group ei kerro, kuinka paljon reklamaatioita heille on tullut, kuinka korkea glykoalkaloidin pitoisuus tuotteissa oli tai kuka oli perunahiutaleiden toimittaja.
Musti Group ja Toni Rannikko ei suostu kertomaan minkä valmistajan perunahiutaletta heidän poisvedetyissä ruuissa oli. Perunahiutaleen testeistä kävi ilmi että tuotteen glykoalkaloidipitoisuus oli selvästi koholla ja perunahiutale on suurella todennäköisyydellä aiheuttanut koirien ja kissojen sairastumisen ja pahimmissa tapauksissa kuoleman. Poisvedetyissä Smaak ruuissa käytettiin hollantilaista perunahiutaletta.
"Meillä ei ole tietoa siitä, että kenelle he toimittavat raaka-aineitaan. Heidän täytyy itse sitten vastata toiminnastaan ja tiedottamisestaan. En usko missään nimessä, että me olemme heidän ainoita asiakkaitaan."
Toni Rannikko on ilmeisesti sitä mieltä että on ihan ok, jos tätä Hollannin perunahiutaletta päätyy myyntiin muihinkin maihin ja siitä valmistetaan koiranruokaa ja kissanruokaa, vaikka se on todistetusti tutkittu vaaralliseksi? "Ei oo mun vika, ei oo mun vastuulla", niinkö?