Hae Anna.fi-sivustolta

mustikoita

Viestiketju osiossa 'Unien tulkinta' , käynnistäjänä unennäkijä, 28.06.2005.

1. unennäkijä Vierailija

Heips!

Näin tässä eräänä yönä unen joka yhä palaa mieleeni, olisiko kellään tulkinta-apua.
    Olin unessani mökillä(lapsuuteni maisemissa) ja menin metsään jossa oli todella paljon mustikoita, rupesin poimimaan niitä tyttäreni koulupöydän laatikkoon, lopulta päätin, että minun on lähdettävä ostamaan ämpäri ja polkupyörällä menin kauppaan. Jotenkin muistelisin niinkuin jossain vaiheessa mustikat olisivat ikäänkuin muussaantuneet sinne laatikkoon, mitähän tämä mustikkauni voisi olla?

2. Inke Vierailija

Nyt en ihan tarkasti muista mitä hyvää mustikat tietävät, mutta hyvä niiden merkitys on kerättynä nimen omaan. Liittyikähän luovuuteen.

Olen nyt töissä ja muistiinpanot ovat kotona, joten juuri nyt en pääse tarkistämaanlaan.

3. alkuperäinen Vierailija

Kiitos Inke, mukavaapa olisi jos hyvää tietäisi :)

4. Omenapuu Vierailija

Hei unennäkijä!

Joskus aikaisemmin tällä palstalla keskusteltiin tästä samasta aiheesta - silloin kaksi erilaista tulkintaa olivat:
    1. pientä harmia tai
    2. terveyttä / näkökykyä (mustikat ovat terveellisiä nimenomaan silmille)

Lämmöllä,
    Omenapuu

5. mustikka Vierailija

En tiedä mitä mustikat ovat unisymboleina, mutta joitakin vuosia sitten selvänäkijä kertoi, että minulle näytetään mustikkapensasta. Mustikat olivat suuria ja niitä oli paljon.
    Hän kertoi sen olevan hyvä merkki.

En valitettavasti muista mihin elämäntilanteeseen asia liittyi, elämässäni kun on tapahtunut niin valtavan paljon, enimmäkseen kuitenkin hyviä asioita.

6. niin Vierailija

Olen kysynyt tästä aiemmin keväällä kun itse näin mustikoista unta. Kuulin äidiltäni myöhemmin että isänikin oli nähnyt mustikoista unta niin että oli niitä poiminut.

En halua peloitella, mutta isäni joutui sairaalaan saatuaan vakavan sairaskohtauksen ja hän kuoli hiljattain.

Täällä taisi silloin vain yksi tulkita mustikoista pahaa ja olen jälkeenpäin kuullut, että mustikkaunet ennustavat pahaa.

Toivottavasti näin ei ole kohdallasi.

7. Ruiskukka Vierailija

Oletko pöytälaatikkokirjailija tai vastaava? Mustikoista mieleeni tulee muste, joka tarttuu peukalonpäihin. Kirjoitatko tai piirrätkö (tai tyttäresi kirjoittaa tai piirtää)? Uni voisi kertoa että sinun tulisi laittaa nämä työt järjestykseen, esille tai talteen oikealle paikalle ei laatikkoon vaan ämpäriin. Tai ehkäpä sinun tulee laittaa jokin sopimusasia(t) tyyliin mustaa valkoiselle?

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri