Hei Vaahtonamu!
En usko, että se on miehesi kenet sinun pitää siitä vakuuttaa, vaan lähinnä itsesi.
Niinkauan kun minä olen toista ihmistä yrittänyt muuttaa, on lopputulos ollut plus miinus nolla, ja luulen, että se on ihan yleinen ilmiö maailmassa.
Luulet tekeväsi miehellesi hyvin ruokkiessasi hänen mustasukkaisia tunteita. Se oli sinulle helppoa suhteen alussa, kun olit tuoreesti rakastunut, että annoit ehkä vähän liikaa itsenäisyydestäsi pois vapaaehtoisestikin.
Ei ihme, että jossain vaiheessa tulet siihen tulokseen, että sulla ei ole omaa elämää ollenkaan.
Ja tuo on mielestäni täyttä tuubaa, että sinä jotenkin TIHKUt RAKKAUTTA, ja avoin syli vain odottaa kaiken maailman haleja.
Oikeasti olet ehkä niin kyllästynyt siihen, että joku muu ajattelee sinun puolestasi, että sulla tekee mieli vierasta miestä sua palvomaan ja arvostamaan.
Saanko veikata, että olet omasta mielestäsi hyvä kuuntelija?
Tuntuuko sinusta, että malima on täynnä miehiä, joita sinä voisit auttaa rakkaudellasi?
Lainaus tekstistäsi :
>> tutustua heihin kovin syvällisesti, sillä tiedän, että minulla olisi rakkautta annettavana niin monelle muullekin! enkä puhu nyt muusta kuin ihan puhtaasta vilpittömästä rakkaudesta. >>
Hmmmm.Sinä et ehkä tiedosta mitään seksuaalista siinä sun rakkaudessasi, mutta kuule miehet on ihan eri puusta veistettyjä. En tiedä onko miehesi todella oikeasti YLImustasukkainen hullu, vai onko hän vain nähnyt (mies kun on itsekin) mihin suuntaan nämä sinun rakkautesi lämpöön hakeutuvat jätkäseläjät ovat asiaa viemässä.
Mies ei osaa ehkä ilmaista ajatuksiaan kovin hyvin, vaan tokaisee jotain fiksua kuten että: ""Mitä vittua se homo susta haluu?"" Mutta pointti on siinä, että miehet on miehiä, vaikka voissa paistais.
Saako tiedustella, että kuuluuko tähän sinun rakkautesi kohderyhmään enemmän naisia vai miehiä?
Uskon nimittäin, että jos sinä naisia rakastat ja halaat vilpittömästi, niin miehesi tuskin siitä kovin älähtää.
Luulenpa vaan tosin, että naiset kyllä pärjää ilmankin sinun halauksia, ja että miehet ne on joita on kivempi paijata, ja jotka sitä tulevat sulta hakemaan.
Sinulle on niin helppo kertoa asioita, ja olet ensimmäinen nainen joka heitä ymmärtää..niinkö?
Ei ihme jos tunnet rakkauden kumpuavan sylistäsi, ja halauksen voiman kumpuavan sisältäsi.
Kumpa maailma tietäisi, mikä suuri rakastaja heiltä menee hukkaan yhden mustasukkaisen miehen ollessa esteenä tiellä, varjostaen suurta rakkautta.
Ehkä sun pitää vain päästä vapaaksi sekä miehesi, että itsesi. Kokeilepa nyt siipiäsi, se nimittäin kannattaa kyllä. Mutta annan semmoisen neuvon, että älyä ensin jättää se miehesi. Hän nimittäin ei tule tuota vilpittömän rakkauden ja halauksen voimaa käsittämään koskaan.
Aiheutat tuskaa sekä itsellesi , että hänelle.
Seurustele sitten, kun olet jakanut rakkauttasi maailmalle tarpeeksi.
Valitse sitten yksi mies, joka on ansainnut loput jäljellä olevista haleista.
Se sun halailusi on nimittäin todellakin mieheltä pois! Tavalla, jota et ehkä ymmärrä vielä.
Koitapa ensin tutustua vähän paremmin siihen, miten miesten maailmassa nää lainalaisuudet toimii, ja mene sitten avostelemaan heidän omistushaluaan, joka naistakin niin kahlitsee, että hän suorastaan pakahtuu.