Mustis vaimon tanssiharrastuksesta

  • Viestiketjun aloittaja Aviomies
  • Ensimmäinen viesti
Heluna
Missä kapakassa muka tanssitaan? Taitaa nyt mummo olla vähän sekaisin. Moni joka ei jaksa noita ohjattua kuntoveivauksia ja isoa ämmän persettä siinä näkökentän edessä. Tanssi on ihan hyvä läskeille kun voi velloa sinne sun tänne ilman, että joku huutaa naama punaisena että kerran vielä, kerran vielä siellä takana, läski palaa, läski palaa...
 
hyllyvä pylly
Missä kapakassa muka tanssitaan? Taitaa nyt mummo olla vähän sekaisin. Moni joka ei jaksa noita ohjattua kuntoveivauksia ja isoa ämmän persettä siinä näkökentän edessä. Tanssi on ihan hyvä läskeille kun voi velloa sinne sun tänne ilman, että joku huutaa naama punaisena että kerran vielä, kerran vielä siellä takana, läski palaa, läski palaa...

Öhöm, no ainakin isoimmissa kaupungeissa Suomessa on tanssiravintoloita, että tämä tiedoksi :)
Sekä myös ulkomailla ja jopa ihan Ruotsin lautoilla jos ei joku ole käynyt.
Ehkä ei ihan siellä pihtiputaalla asuvalla mummolla kuitenkaan ole näitä palveluita käytössään kuten ei myöskään salsa eikä fitness tunteja...

No ne tanssitunnit ovat juuri niitä joilla hyllyvät pyllyt hytkyy ja manoliitto iskee silmää ja suominaiset on hurmiossa viikon tanssitunnin jälkeen. Tietty jumpilla samat perseet velloo naaman edessä enkä sellaisilla tunneilla käykään vaan haen kuntoni muualta.
 
Viimeksi muokattu:
giganttinen perä
Alkuperäinen kirjoittaja hyllyvä pylly;11588586:
Öhöm, no ainakin isoimmissa kaupungeissa Suomessa on tanssiravintoloita, että tämä tiedoksi :)
Sekä myös ulkomailla ja jopa ihan Ruotsin lautoilla jos ei joku ole käynyt.
Ehkä ei ihan siellä pihtiputaalla asuvalla mummolla kuitenkaan ole näitä palveluita käytössään kuten ei myöskään salsa eikä fitness tunteja...

No ne tanssitunnit ovat juuri niitä joilla hyllyvät pyllyt hytkyy ja manoliitto iskee silmää ja suominaiset on hurmiossa viikon tanssitunnin jälkeen. Tietty jumpilla samat perseet velloo naaman edessä enkä sellaisilla tunneilla käykään vaan haen kuntoni muualta.
Tanssiravintola, kuulostaa ihan seitkytäkuusiluvulta. Kapakoissa ei tanssita ku tarpeeksi kännissä ja silloinkin pöydillä. Aikoinani harrastin lavatansseja, ja siellä ihmiset tuli nimenomaan tanssimaan, ei ollut mitään erotiikkaa tai taikinapuolen juttuja. Pudotin painoa kymmenisen kiloa ja hauskaa oli.
 
tanssijavaimo
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo täältäkin;11588558:
No se on kyllä ihan mielipideasia.. mielestäni noi kuntokeskusten ohjatut tunnit (joissa käy lähinnä naisia) ovat kivoja. En itse välitä käydä millään tanssillisilla ja koreografisilla tunneilla. Tanssi tanssina kapakassa ja liikunta liikuntana salilla tai luonnossa esim. lenkkeillen. Moni pyylevämpi tuntuu tosiaan harrastavan noita tanssillisia tunteja eikä laihdu kun pitää käsiä pyörittää ja persausta vaivata ja veivata joka ilmansuuntaan.

Ja mitä tanssiin tulee, onhan se väkisinkin läheistä/eroottista toimintaa. Käykääpä vaikka katsomassa jossain tanssiravintolassa. Kyllä sieltä parketilta haetaan muutakin kuin puhdasta ja viatonta humpan hurmaa.

Huomaa, ettei sinulla ole hajuakaan oikeasta tanssista. Ravintolatanssia en edes sanoisi tanssimiseksi. Toista se on tanssilavoilla ja juurikin näissä harrastuspiireissä, joissa tanssi käy hyvin myös kuntoilusta Ravintolatansseissa tuskin kenellekään tulee edes hiki, ellei satu joku hyvä aktiivitanssija pariksi.

Se, että sinä et välitä käydä tanssitunneilla, ei tarkoita, etteikö moni muu haluaisi käydä juuri sellaisilla tunneilla ja aloittajan vaimo nähtävästi haluaa. Kaiken lisäksi vielä kuntoilumielessä, omaksi ilokseen ja ihan ilman mitään taka-ajatuksia, ellei laihtumista lasketa sellaiseksi.
 
duoda..
Huomaa, ettei sinulla ole hajuakaan oikeasta tanssista. Ravintolatanssia en edes sanoisi tanssimiseksi. Toista se on tanssilavoilla ja juurikin näissä harrastuspiireissä, joissa tanssi käy hyvin myös kuntoilusta Ravintolatansseissa tuskin kenellekään tulee edes hiki, ellei satu joku hyvä aktiivitanssija pariksi.

Se, että sinä et välitä käydä tanssitunneilla, ei tarkoita, etteikö moni muu haluaisi käydä juuri sellaisilla tunneilla ja aloittajan vaimo nähtävästi haluaa. Kaiken lisäksi vielä kuntoilumielessä, omaksi ilokseen ja ihan ilman mitään taka-ajatuksia, ellei laihtumista lasketa sellaiseksi.

"Vaimo täältäkin" taisi muistaakseni vain puolustaa omaa kantaansa jonkun laukaistessa että urheilukeskusten urheilulliset ei-tanssilliset tunnit olisivat tylsiä. Ovat eittämättä jonkun mielestä mutta ei kaikkien, esim. "Vaimo täältäkin" -nikin. Eikä monen muunkaan koska tunteja pidetään ja ne maksavat maltaita.

Itse en viitsi käydä millään tanssitunneilla minäkään kuntokeskuksissa, ennemmin kunnon spinnaus ja sitten lauantaina hepenet päälle, sidut naamariin ja radalle hauskaa pitelemään :D myöskin tanssin muodossa.
 
Viimeksi muokattu:
tanssijavaimo
"Vaimo täältäkin" taisi muistaakseni vain puolustaa omaa kantaansa jonkun laukaistessa että urheilukeskusten urheilulliset ei-tanssilliset tunnit olisivat tylsiä. Ovat eittämättä jonkun mielestä mutta ei kaikkien, esim. "Vaimo täältäkin" -nikin. Eikä monen muunkaan koska tunteja pidetään ja ne maksavat maltaita.

Itse en viitsi käydä millään tanssitunneilla minäkään kuntokeskuksissa, ennemmin kunnon spinnaus ja sitten lauantaina hepenet päälle, sidut naamariin ja radalle hauskaa pitelemään :D myöskin tanssin muodossa.

Eipä se kuitenkaan aloittajaa tai aloittajan vaimoa yhtään auta, jos sinä tykkäät käydä spinningissä ja aloittajan vaimo taas salsaamassa.
 
Viimeksi muokattu:
tanssijavaimo
Olisit vain iloinen siitä, että saat edes hetkeksi hyväntuulisen vaimon. Ota ilo irti siitä. Plussaa se vain on sinulle.

Vai kuulutko siihen idioottisakkiin, jonka mielestä elämän pitää olla pelkkää kärsimystä ja hammastenkiristelyä? Varsinkaan omalla puolisolla ei saa olla koskaan hauskaa. Mitä järkeä siinä ajattelutavassa on? Kyllä se hyvä olo välittyy vaimon kautta myös sinulle, jos vain haluat ottaa sen vastaan. Näköjään et halua, kun teet kärpäsestä härkäsen.
 
duoda..
Eipä se kuitenkaan aloittajaa tai aloittajan vaimoa yhtään auta, jos sinä tykkäät käydä spinningissä ja aloittajan vaimo taas salsaamassa.

Ei suoranaisesti, eihän ap tunne minua, mutta välillisesti voi auttaa. Saaden näkemystä siitä että moni nainen on kyllä kiinnostunut muusta urheilusta kun näistä salsajuitsuista.

Itse vähän olen (siis vain vähän) sillä kannalla, että mennäänkö sinne tanssitunnille puhtaasti tanssin takia vai onko takana jotain muutakin. Kenties alitajuista. Etenkin kun puhutaan pulleammasta naisesta jolla ei ehkä ole niin flaksi käynyt suomalaisten keskuudessa.
 
Viimeksi muokattu:
Pulleampi nainen?
Itse vähän olen (siis vain vähän) sillä kannalla, että mennäänkö sinne tanssitunnille puhtaasti tanssin takia vai onko takana jotain muutakin. Kenties alitajuista. Etenkin kun puhutaan pulleammasta naisesta jolla ei ehkä ole niin flaksi käynyt suomalaisten keskuudessa.
Öööh, siis minkä flaksin pitäisi käydä kenenkään keskuudessa, oli nainen sitten hoikka, pullea tai vartalonrakenteeltaan jotakin muuta? Onhan aloittajan "pulleammalla naisella" käynyt flaksi, hänellähän on (mustasukkainen) mies.

Minä pidän tanssillisista tunneista, aerobicistä, uinnista, kävelystä, pyöräilystä ja hiihtämisestä. Osaa näistä harrastetaan ryhmässä, osaa esimerkiksi miehen kanssa ja osaa ihan itsekseen. Yhdelläkään vetäjällisellä ryhmätunnilla en edes kiinnitä huomiota ohjaajaan tai muihin osallistujiin vetäjän neuvoja lukuun ottamatta. Harrastan itselleni mieluista liikuntaa siksi, että uskon sen edistävän terveyttä. Koska minulla on mies, en edes haaveilisi minkäänlaisista "flakseista" missään. Väittäisin, kuten tämänkin ketjun perusteella voi olettaa, että valtaosa ihmisistä liikkuu oman hyvinvointinsa vuoksi eikä siksi, että pääsisi flirttailemaan.
 
Viimeksi muokattu:
Pöhkö
Ei suoranaisesti, eihän ap tunne minua, mutta välillisesti voi auttaa. Saaden näkemystä siitä että moni nainen on kyllä kiinnostunut muusta urheilusta kun näistä salsajuitsuista.

Itse vähän olen (siis vain vähän) sillä kannalla, että mennäänkö sinne tanssitunnille puhtaasti tanssin takia vai onko takana jotain muutakin. Kenties alitajuista. Etenkin kun puhutaan pulleammasta naisesta jolla ei ehkä ole niin flaksi käynyt suomalaisten keskuudessa.
Pöhkö mielipide. Sinne mennään ihan varmasti liikunnan ja tanssin takia. Jos haetaan paria, mennään kuppiloihin tai kapakkiin.

Herraisä nuita mustasukkaisia miehenpuolia. Niillä on mielikuvitusta!
 
Viimeksi muokattu:
tanssijavaimo
Ei suoranaisesti, eihän ap tunne minua, mutta välillisesti voi auttaa. Saaden näkemystä siitä että moni nainen on kyllä kiinnostunut muusta urheilusta kun näistä salsajuitsuista.

Itse vähän olen (siis vain vähän) sillä kannalla, että mennäänkö sinne tanssitunnille puhtaasti tanssin takia vai onko takana jotain muutakin. Kenties alitajuista. Etenkin kun puhutaan pulleammasta naisesta jolla ei ehkä ole niin flaksi käynyt suomalaisten keskuudessa.

Tuolla logiikalla minäkin väitän, että sinä käyt siellä ryhmätunneilla vain niiden salskeiden vetäjien takia. Tajuatko, kuinka typerää tuollainen ajattelu on.

Miksi tanssista tykkäävät käyvät yhtälailla myös naisten ja homojen vetämillä tunneilla? Haloo!!! Ei sillä ohjaajan sukupuolella tai seksuaalisella suuntautumisella ole väliä. Vain se on tärkeää, että vetäjä osaa opettaa tanssia ja innostaa porukan tanssimaan vapautuneesti.
 
Viimeksi muokattu:
huoh
no, missä välissä se latino- ohjaaja kerkiäis kiksautella pulleaa vaimoasi, senhän seuraava tunti alkaa heti kun edellinen päättyy. Ja sitäpaitsi, eiköhän sen silmät iske siihen hoikkaan ja kauneinpaan muijaan jos ois kiinnostunu jostain. Läskihkö muija ei ole kiinnostava. Sitäpaitsi eiköhän noin komea ohjaaja ole jo varattu.
 
Voi ap!
Luojan kiitos et ole minun mieheni...

Vai mitä tykkäät siitä, että käyn kerran viikossa mieshierojalla kokovartalohieronnassa, kampaajani on heteromies, häntäkin tapaan vähintään pari kertaa kuukadessa ja nautin mm. ihanasta päähieronnasta. Personal trainerini on hänkin mes, oikein hyvävartaloinen, treenattu mies! Ja tykkään myös tanssia, niin tunneilla kuin ravintolassa, oli mieheni mukana tai ei.

Koskaan, ei koskaan ole käväissyt melessäni, että pettäisin miestäni!
 
vetäjistä
Tuolla logiikalla minäkin väitän, että sinä käyt siellä ryhmätunneilla vain niiden salskeiden vetäjien takia. Tajuatko, kuinka typerää tuollainen ajattelu on.

Miksi tanssista tykkäävät käyvät yhtälailla myös naisten ja homojen vetämillä tunneilla? Haloo!!! Ei sillä ohjaajan sukupuolella tai seksuaalisella suuntautumisella ole väliä. Vain se on tärkeää, että vetäjä osaa opettaa tanssia ja innostaa porukan tanssimaan vapautuneesti.

Naisten jumppa tai millä lie airopikki tunneilla on kyllä yleensä naisvetäjät. Poikkeus vahvistaa toki säännön mutta pääsääntö on se. Ja osallistujatkin on 98% naisia. Ehkä naiset käy niillä ettei tarvi olla kenenkään pervo äijän kuolaamisen kohde, mene ja tiedä.
 
Viimeksi muokattu:
ja mitä kaikkea muuta
Jos ap haluaa kieltää vaimoltaan tanssitunnit sillä perusteella, että ohjaaja sattuu olemaan mies, niin aikooko hän kieltää vaimolta myös työssäkäynnin, jos työkavereina sattuu olemaan miehiä? Saako ap:n vaimo käydä kaupassakaan jos kassalla on miesmyyjä? Tai ajaa taksilla, jota kuljettaa mies? Katsella telkkarista miespuolista uutistenlukijaa?
 
tanssijavaimo
Alkuperäinen kirjoittaja vetäjistä;11589227:
Naisten jumppa tai millä lie airopikki tunneilla on kyllä yleensä naisvetäjät. Poikkeus vahvistaa toki säännön mutta pääsääntö on se. Ja osallistujatkin on 98% naisia. Ehkä naiset käy niillä ettei tarvi olla kenenkään pervo äijän kuolaamisen kohde, mene ja tiedä.

Pitäisikö vaatia myös naispuolinen lääkäri ja kaupan kassa, samoin vakuutusvirkailija ja huoltomies. Uimahalliinkaan ei voi mennä, kun siellä voi olla jotain pervoja nuoria miehiä valvojina tai jopa ihan kanssauimareina kuolaamassa lihavien selluliittipyllyjen perään. Eikä missään nimessä parane viedä enää poikaa jalkapalloharkkastukseen, koska siellä on paljon pelikaverien isiä ja valmentajatkin ovat pääasiassa miehiä. Tokihan niillä kaikilla on vain seksi mielessä. Työtkin pitää varmaan lopettaa, kun eihän sitä tiedä, kuinka moni miespuolinen työkaveri yrittää iskeä. Tai ainakin esimies on ihan varmasti kiinnostunut. Näin sairaalloisesti ajatteli ex-avomieheni, ja juuri siitä syystä onkin ex.
 
hui
Alkuperäinen kirjoittaja ja mitä kaikkea muuta;11589398:
Jos ap haluaa kieltää vaimoltaan tanssitunnit sillä perusteella, että ohjaaja sattuu olemaan mies, niin aikooko hän kieltää vaimolta myös työssäkäynnin, jos työkavereina sattuu olemaan miehiä? Saako ap:n vaimo käydä kaupassakaan jos kassalla on miesmyyjä? Tai ajaa taksilla, jota kuljettaa mies? Katsella telkkarista miespuolista uutistenlukijaa?

Pitää kieltää myös kuntosalilla käynti, koska siellä käy paljon miehiä. Sunnuntaikävelykin on vähän arveluttava harrastus, kun miehiä voi tulla silmät himosta kiiluen vastaan ja vaimolta saattaa jopa irrota hymy kävelylenkin jälkeen.
 
Lopunalku
Ei kannata olla liian sinisilmäinen tanssi harrastuksen suhteen. On se nähty ennenkin että alussa niin viaton tanssiharrastus johtaa lopulta kummpaniin pettämiseen, ja jopa eroon.
 
että näin
Pitää kieltää myös kuntosalilla käynti, koska siellä käy paljon miehiä. Sunnuntaikävelykin on vähän arveluttava harrastus, kun miehiä voi tulla silmät himosta kiiluen vastaan ja vaimolta saattaa jopa irrota hymy kävelylenkin jälkeen.

Kuntosalilla harvoin ihmisillä on fyysistä kontaktia toisiin ihmisiin, vaan jokainen omalla laitteellaa. Kun taas tanssissa ollaan jatkuvassa fyysisessä kontaktissa toiseen. Luonnonlaki jo määrittelee ettei avio/avoliitoossa olevan miehen tai naisen yksipuoleisesta tanssiharrastuksesta seuraa muuta kuin hajonneita liittoja.
 
Viimeksi muokattu:
hei haloo
siellä tanssitunnilla on 50-100 muutakin naista pyörittämässä persettään ulkomaalaisen "manoliton" edessä!

Onneksi minulla ei ole noin mustasukkaista miestä.
Minä olen käynyt selkärankaongelmien takia heteromiehen ja tosi komean sellaisen, ohjaamilla tanssitunneilla vuosikaudet. Kyllä siinä miehessä on silmäniloakin, mutta pääasia on että hän osaa opettaa hyvin ja oikealla tempolla, eli ei se ulkonäkö loppupeleissä merkkaa vaan se miten kaveri opettaa.

Käyn myös mieshierojalla. Hänen luonaan avaan jopa rintaliivitkin auki hoidon aikana. Oma ukkoni käy saman kaverin luona, toki eri aikaan. Naishierojat eivät ole olleet yhtä hyviä.

Olen käynyt monta kertaa gynegologilla. Hänkin on mies ja mietipä mitä hän näkee.

Pientä suhteellisuuden tajua hyvä ap noihin sun mustiin sukkiin!!
Tai voi olla, että se vaimo lähtee litomaan parisuhteesta ilman manolitoakin.
 
wanha jäärä
Onpas täällä mustasukkaista porukkaa!

Jos ap olisi ollut nainen ja hän olisi kysellyt kuinka mies käy vaikkapa jossain naisten suosimassa harrastuksessa kertaalleen viikossa (tai jopa useammin) ja tämä tulisi hymy korvissa himaan sen jälkeen ja vaimoparka täällä kaipailisi myötätuntoa tai muiden neuvoja niin TAKUULLA palstan (ilmeisesti naispuoliset) kirjoittelijat laittaisivat että no on syytäkin olla mustis ja että miten voit antaa miehesi käydä siellä hame väen kanssa etc.
 
Viimeksi muokattu:
wanha jäärä
siellä tanssitunnilla on 50-100 muutakin naista pyörittämässä persettään ulkomaalaisen "manoliton" edessä!

QUOTE]


Ot mutta ihmettelen satamäärittäin naisia jotka maksaa siitä että saa mennä veivaamaan isoa persettään jonkun manoliton eteen. Mua ainakin hävettäis ja tuntisin itseni halvaksi typerykseksi jos sinne menisin hikoilemaan jonkkun ulkomaalaisen komistuksen eteen karseen läski varustuksen kanssa.

En ole läski enkä harrasta "manolitotansseja" mutta jos harrastaisin, menisin sinne kauniina ja nättinä ja hoikkana enkä minään hyllyvänä tankkina.

Joskus ihmettelen espanjan kielituntien ja kurssien suosiota. Miksi suomalaiset naiset käy niillä? Kyllä sen ravintolatilauksen osaa siellä perillä tehdä ihan tankero englannillakin. Ja jos haluaa manoliton vällyjen väliin, kuten moni siellä haluaa, eiköhän siinä manolitolle ole ihan sama, puhuuko tämä siiderivalas espanjaa vai ei. Voi olla parempikin ettei puhu niin ei tarvi vaivautua rasittamaan itseään kuuntelemalla jotain joutavia höpinöitä.
 
Viimeksi muokattu:
Harras Harrastaja
Alkuperäinen kirjoittaja wanha jäärä;11590215:
siellä tanssitunnilla on 50-100 muutakin naista pyörittämässä persettään ulkomaalaisen "manoliton" edessä!

QUOTE]


Ot mutta ihmettelen satamäärittäin naisia jotka maksaa siitä että saa mennä veivaamaan isoa persettään jonkun manoliton eteen. Mua ainakin hävettäis ja tuntisin itseni halvaksi typerykseksi jos sinne menisin hikoilemaan jonkkun ulkomaalaisen komistuksen eteen karseen läski varustuksen kanssa.

En ole läski enkä harrasta "manolitotansseja" mutta jos harrastaisin, menisin sinne kauniina ja nättinä ja hoikkana enkä minään hyllyvänä tankkina.

Joskus ihmettelen espanjan kielituntien ja kurssien suosiota. Miksi suomalaiset naiset käy niillä? Kyllä sen ravintolatilauksen osaa siellä perillä tehdä ihan tankero englannillakin. Ja jos haluaa manoliton vällyjen väliin, kuten moni siellä haluaa, eiköhän siinä manolitolle ole ihan sama, puhuuko tämä siiderivalas espanjaa vai ei. Voi olla parempikin ettei puhu niin ei tarvi vaivautua rasittamaan itseään kuuntelemalla jotain joutavia höpinöitä.

Tuon perusteella espanjan tunnit voikin ottaa pelkkänä harrastuksena. Vällyjen väliin pääsee mykkäkin.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä