mutkatonta seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LadyLust
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

LadyLust

Vieras
Aloitetaan siitä että asun Jyväs-seudulla..Kaipailen miestä, jonka kanssa voin harrastaa mutkattomasti seksiä, ilman tunnetta, ilman sitoumuksia. Ikää saisi olla 25-35, ulkonäöllisesti vaadin komeutta ja (ainakin melko) hyvää kroppaa. Olet ennakkoluuloton ja osaat pitää turpasi kiinni. En ole varattu vaan eronnut, mutta en kaipaa minkäänlaista mainetta..Myös minä osaan olla hiljaa ja mikäli olet varattu, se ei mulle kuulu..Ikää mulla on alle 30, lapsia on joten paikka pitää keksiä muualta.

No eipä miehiä näytä kiinnostavan, hassu juttu.
Näitähän on nähty. Miehet kilvan kehuvat millaisia panomiehiä ovat, mutta kun tosipaikka tulee, puheeseen se vaan jää.

Ja ei, en ole ruma enkä vastenmielinen eikä minulla ole liian suuria vaatimuksia miesten suhteen.

Naisen tehtävä on edelleen olla saalis.

Vai ei suuria vaatimuksia? Olihan tuossa melkoinen lista, parasta oli tuo turpansa kiinnipitäminen. Kyllä sinä varmaan paremmin seuraa löydät lähikuppilasta.

Ihan selvyyden vuoksi, en ole aloittaja.
Aloittajan sananvalinta ei ehkä ollut mitä parhain mitä tulee vaikenemisen jaloon taitoon, mutta tarkoitus varmaan tuli selväksi.
Sen sijaan vastauksesta sain sen käsityksen, että seksisuhteesta vaikeneminen on miehille miltei mahdotonta vaan kavereille on pakko päästä kertomaan. Onko näin?

ei todellakaan. jos on ns. salaisessa suhteessa naiseen joka on omalla tahollaan naimisissa tms, niinkuin itsekin olen, niin en helvetissä kerro kenellekään!! salasuhteet toimivat vain jos o luottamusta, molemminpuolista. kokemusta on! olisin tarttunut tuohon a.p;n täkyyn, mutta jyväskylä on liian kaukana.

Miehet keskenään puhuvat kyllä hyvin hyvin vähän naisista ja seksisuhteistaan, paljon vähemmän kuin naiset luulevat.
Ap:n mielessään luoma illuusio ns.""panokone-miehestä"" toimii ravintolan hämyssä, pienessa sievässä. Näin luettuna, päivänvalossa, se ei tunnu lainkaan hyvältä tavalta aloittaa tutustumista.

Samoilla asioilla minäkin kuin alkup. kirjoittaja. Omaan hyvän vartalon, olen hyvän seksin ystävä. Yksi mies oli jo tähtäimessä, mutta alkoi jänistää, kun piti tavata.
Vaikka mitään toiveita, vaatimuksista puhumattakaan , en hänelle asettanut. Ehkä hän teki ne itse itselleen. Ja tuo hyvä seksi on opittavissa oleva asia, senkin hänelle ilmaisin.En tietenkään ihmeitä odottanut.

Kappas, täällähän käydään keskustelua =)

Pahoittelen moukkamaista sananvalintaani, mutta on alkanut kypsyttää juuri tuo kyky olla olematta hiljaa. En halua että minä olen miesten välisen retostelun aihe. Ok, ei se mitään jos mainitsee kaverilleen että tapailee tällaista tapausta mutta kun edellinen miesystävä oli niin ""hienovarainen"" että jutut kantautuivat sitten sukulaisteni korviin ja se ei ollut kyllä milläänlailla toivottavaa..

Kyllä, yli 40v alkaa olemaan minulle liian kypsä mies, valitettavasti olen vielä sen verran nuorempi.

Olen nainen joka tietää mitä haluaa ja humalainen yhdenillan seura on kaukana siitä.
Haluan sänkyyni miehen joka tyydyttää useamman kuin vain yhden aistini eikä soittele perääni päivittäin.

Samaa kaipailen itsekin, miehenä tosin tuollaisen seuran löytyminen on vain pikkuisen hankalampaa...

Kyllähän naisiakin haluttaa ja luotettavan kumppanin kanssa seksi luulisi tuntuvan paremmalta kuin satunnaiset baarisuhteet tai selibaatti. Itse olen pohjoisempaa, Oulun korkeudelta, joten matkaa on... Mutta jos lähempää löytyy kiva ja seksistä pitävä nainen luottamukselliseen seksisuhteeseen, niin tässä ois halukas mies tutustumaan ja selvittämään löytyykö sopivaa kemiaa ja innostusta läheiseen tutustumiseen:)

LadyLust,

Tyydytän useamman kuin yhden aistisi, en soittele perääsi ja odotan samaa sinulta :-) Olen vajaa 30 v. uskoakseni komea ja hyvävartaloinen naisen vartaloa rakastava mies.

Käyn Jyväskylässä satunnaisesti, seuraavan kerran elokuussa. Nautin naisen hyväilemisestä, hellästä ja hyvin hyvin pitkästä kiusaamisesta kielellä, hieronnasta sekä lopuksi lujasta ottamisesta - ja laukeamisesta molempien ollessa vinona kiimasta. Suoraan sanottuna olen aika puutteessa halujeni kanssa...

Haaveilen näkeväni kiusaavan hemaisevan naisen kivoissa pikku ohuissa vaatteissa pikkuiset seksikkäät pikkupöksyt alla odottaen hidasta nautintoa ja naintia joka ei lopu kesken. Kirjoita viesti osoitteeseen mourrrau@hotmail.com, en halua enää jakaa itsestäni enempää täällä, toiveeni on saada sinut laulamaan nautinnosta...

Mourrr!

Moi Lady,

Asustelen kesän JKLssä ja lähden sitten taas jatkamaan matkaani. Minulle käy vallan hyvin että sen jälkeen perääni ei jäädä itkemään, eikä itsenikään tarvitse potea hiljaiselostani huonoa omaatuntoa. Olen akateeminen, hyvännäköiseksikin kehuttu 26v mies.

Laita mailia niin lämmitetään sauna ja nautitaan kesästä!

tee_mu_80@yahoo.com

Vau. Näihin pyyntöihin vastataan ihan sähköpostiosoitteen kera. En olisi uskonut. Kävin äsken suomi24:n shatissa. Ensimmäisen minuutin aikana sain kahdeksan eri pyyntöä, kutsua.... Että kyllä niitä saa.

Ladylle , tuossa on karsiva tekijä. Nuorena miehet ovat usein taipuvaisia tuohon syntiin, jota haluat välttää. Viriiliyttä yleensä kuitenkin riittää, vaikkka se kyllä vaatii sen "kemian" osumista paremmin kohdalleen, kuin nuorena.
"Kyllä, yli 40v alkaa olemaan minulle liian kypsä mies, valitettavasti olen vielä sen verran nuorempi.

Olen nainen joka tietää mitä haluaa ja humalainen yhdenillan seura on kaukana siitä.
Haluan sänkyyni miehen joka tyydyttää useamman kuin vain yhden aistini eikä soittele perääni päivittäin."

Ikää enemmän minullakin ja reviiri pohjoisempana :)
pohjmies at suomi24.fi