Mutsi lähettää koko ajan postia vanhaan osoitteeseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en enää alistu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en enää alistu

Vieras
Olen katkaissut välit biologiseen äitiini. Muutimme vuosi sitten, jolloin ilmoitin, että älä lähetä enää postia, olemme muuttaneet. En kertonut uutta osoitetta koska en halunnut, ei kuulu hänelle. Posti kantoi uskollisesti mulle kirjeitä tänne uuteen kotiin vanhalla osoitteella, ja nyt siinä entisessä asunnossamme asuva nainen tuli valittamaan mulle, että anna uusi osoite äidilles, hän ei jaksa enää heidän osoitteeseensa tulevia mulle osoitettuja kirjeitä.

Mitä mä teen? Kirjeet on jotain vuodatuksia mun lapsuudesta ja äidin lapsuudesta, heitän ne samantien roskiin. Lisäksi äiti lähettää jostain 60-luvulta olevia rikkinäisiä vaatteita mulle, en tiedä minkä takia.

Jotenkin tää nyt pitäisi ratkaista. Mutsi ei lähettelyä aiokaan lopettaa.

Ja miksi katkaisin välit? Siksi, että äitini uhkasi tappaa esikoiseni vauvana. Olin kiltti ja katkaisin vain välit, olisin voinut tehdä hänestä ilmoituksen poliisille.

Äitini soitti mulle yhtenä yönä kun esikoinen oli kuukauden ikäinen, että hän vihaa minua ja haluaa tappaa vauvani ensin kuristamalla tajuttomaksi ja sitten hukuttamalla veteen, niin että vauva on vielä hengissä kun vetää keukoihinsa vettä, mutta ei huuda tajuttomuuden takia. Se sairas paska kuvaili kaiken niin yksityiskohtaisesti, että menin oksentamaan puhelun jälkeen.

Meillä on aina ollut vaikeat välit äitini persoonallisuushäiriöiden takia, mutta toi oli liikaa.

Yhteistyössä