I
"ihmettelen"
Vieras
Ihmetyttääkö muita tuo sen blogi? Tuntuu että hän kirjoittelee aina vaan ittestään ellei lapsilla satu olemaan joku juhla tms. Eihän siinä tietenkään mitään vikaa oo että tykkää itsestään, mutta ihmettelen miks tuollainen blogi on täällä kaksplussan sivuilla kun tämä on lapsi-teemainen sivusto. Itserakkaalta vaikuttaa myös mun mielestä käyttää blogissa kaikkia kolmea etunimeään, ihan kuin tuollainen nimi nyt tekisi jonkun paljon hienommaksi. Hymynsäkin on jotenkin nyrpeän itseriittoinen, eikö hän tiedä että hymyillessä suupielet kuuluis kääntyä ylöspäin, ei kohti leukaa. Nyt oli tehnyt postauksen jossa on kymmenen lempikuvaa itsestään, ja lukijoiden kommenttien mukaan suurin osa noista kuvista on ajalta jolloin hän "kärsi syömishäiriöstä". Jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin ei hän missään kuvassa näytä edes liian laihalta, mä oon ton kokoinen ollut aina joka hän on noissa "sairauden pahimmassa vaiheessa" otetuissa kuvissa eikä mulla oo mitään syömishäiriötä koskaan ollut. Tuntuu että tuolla anoreksiahöpinälläänkin kerjää vaan huomiota ja sääliä, sekä kehuja omasta vartalostaan tällä hetkellä. Jos hän oikeasti ois ollut sairas niin ois kyllä ollut paljon laihempi kuin missään kuvissaan.