Muumumukien asiantuntijaa??? Mukien arvoa kyselen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kokeilu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kokeilu"

Vieras
Minulla on 9 mukia

3 kpl Rakkaus, kaikki ehjiä
1kpl Pikku-Myy Liukumäessä ( vihreä), ehjä
1kpl Muumupeikko jäällä, ehjä
1 kpl Haisuli, ehjä
1kpl Rauha, pari kolhua reunassa ja sisäpohjassa muutama pieni tummentuma
1 kpl Tumma keltainen, ehjä
1 kpl Tummansininen, ehjä

Mitä mahtaisi kannattaa pyytää näistä kaikista yhteensä tai mitä yksitellen?

[QUOTE="kokeilu";23913164]Minulla on 9 mukia

3 kpl Rakkaus, kaikki ehjiä max 9€/kpl
1kpl Pikku-Myy Liukumäessä ( vihreä), ehjä 20-30€
1kpl Muumupeikko jäällä, ehjä max 9€
1 kpl Haisuli, ehjä max 9€
1kpl Rauha, pari kolhua reunassa ja sisäpohjassa muutama pieni tummentuma 0-100€ Huutonetissa huutavat tätä hulluna vaikka olisi vikojakin...
1 kpl Tumma keltainen, ehjä 80€->
1 kpl Tummansininen, ehjä 80€->

Mitä mahtaisi kannattaa pyytää näistä kaikista yhteensä tai mitä yksitellen?[/QUOTE]

Kannattaa myydä yksitellen.

Jos vaan viitsit, niin jättäisin nuo rakkausmukit, muumipeikon ja haisulin vielä kaappiin odottamaan, niistä saat paremmat rahat kun ne joskus poistuu myynnistä.

Onko noiden mukien (lähinnä rakkaus, muumipeikko ja haisuli) pohjassa minkälainen teksti sen muumimerkin alla? Siis lukeeko joku vuosiluku siinä perässä vai pelkästään se sama, mikä nykyisen tuotannon mukeissa on? Vaikuttaa hintaan isosti.

Mun ystävällä on noita Muumi-mukeja n. 50 kpl - ainoastaan 2 erikoismukia puuttuu ja kyllähän harvinaisista maksetaan tosi paljon. Itse en kyllä raaskisi myydä (jos olisi kunnon kokoelma), miksi sinä haluat niistä eroon ?

[QUOTE="Eee";23913325]Onko noiden mukien (lähinnä rakkaus, muumipeikko ja haisuli) pohjassa minkälainen teksti sen muumimerkin alla? Siis lukeeko joku vuosiluku siinä perässä vai pelkästään se sama, mikä nykyisen tuotannon mukeissa on? Vaikuttaa hintaan isosti.[/QUOTE]

Ei ole vuosilukua

[QUOTE="vieras";23914101]Mun ystävällä on noita Muumi-mukeja n. 50 kpl - ainoastaan 2 erikoismukia puuttuu ja kyllähän harvinaisista maksetaan tosi paljon. Itse en kyllä raaskisi myydä (jos olisi kunnon kokoelma), miksi sinä haluat niistä eroon ?[/QUOTE]

Yksinkertaisesti en tee niillä yhtikäs mitään.

[QUOTE="...";23914218]ei mullakaan oo missään? vuosilukua. mitä se merkkaa?[/QUOTE]

Esim. rakkaus-mukissa ne ihan ekat on leimattu vuosiluvulla 1996. Sitten, kun sitä tuotantoa on jatkettu pidempään, niin uudemmissa ei ole enää vuosilukua pohjassa. Eli jos on tuo 1996 painettu pohjaan, niin mukista saa ihan hitosti paremman hinnan kuin mitä kaupassa myynnissä olevasta mukista.

Yhteistyössä