Muun työporukan kimppalahja, mitä teen???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ulkonaoleva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

ulkonaoleva

Vieras
Meillä on töissä siis työyksikkö. Itse olen ainoa muun ammattiryhmän edustaja ja viisi muuta työkaveria edustavat toista ammattiryhmää. Jokaisella on oma työhuone, mutta samoissa tiloissa työskennellään ja samassa kahvihuoneessa ja koulutuksissa käydään ja yhteistyötä tehdään.

Meillä on käynyt vielä erään muun ammattiryhmän edustaja n kerran viikossa - kahdessa viikossa auttelemassa ja hänestä on ollut paljon hyötyä. Nyt tämä henkilö lopetti työt. Muu työporukka oli hankkinut tälle henkilölle kukkia ja kortin lopettamisen kunniaksi, itse en tiennyt mitään koko hankkeesta.

Kukat he antoivat maanantaina ruokatunnilla, kun minäkin olin kahvihuoneessa syömässä. En tietenkään nähnyt, mitä kortissa luki, mutta sanoivat että ne on "meiltä" (mitä se sitten tarkoittaakaan...lukeudunko minä heihin vai en..?). Nyt pohdin, pitäisikö minun otta asia puheeksi maksaakseni jollekin omaa osuuttani vaiko ei.

Onko tökeröä vaan antaa asian olla, koska minulle ei kukaan tuosta puhunut etukäteen? Vai onko tökeröä vaan olla hiljaa..? En kehtaa suorana kysyä, että oliko ne minultakin, jolloin ilman muuta maksan osuuteni näin jälkijunassa.

Äh...miten tekisin?

Yhteistyössä