Muusikoiden naiset

  • Viestiketjun aloittaja nina
  • Ensimmäinen viesti
nina
Niin, eli onko kenelläkään kokemusta? Itse olen muusikon avovaimo ja miehen bändi on kovassa nousussa. Yhtäkkiä kymmenet naiset ovat kiinnostuneita äijästäni ja hänen tekemisistään ja teinityttöjä pyörii rappukäytävässä. Miten pitäisi suhtautua ja mitä pitäisi tehdä, kun aina ei jaksa olla kannustava...
 
nina
En haluaisi uskoa niin, koska suhde on vakaalla pohjalla. Ukkoni halveksuu mm. bändikavereitaan, joista osa on sekaantunut näihin teinifaneihin. Oon kyllä mustasukkainen, mutta ei kai se auta muuta kuin kestää..?
 
nina
Seksi pelaa molempiin suuntiin, mutta kotitöitä kyllä tekee molemmat. Toisaalta, nyt kun keikkoja on koko ajan lisää, niin mun vastuulle ne kasautuu. En jaksa kauheesti valittaa, koska mulla on enemmän aikaa ja keikkailu tuo kivasti lisää rahaa. Lisäks äijälle ois ihan sama millaisessa läävässä se asuisi, joten minä olen se joka haluaa siistin kodin.

Mutta basisti, onko uskollisia muusikoita edes olemassa vai viekö virta mukanaan?
 
muusikkonainen
Jos haluat totuuden muusikkomiesten uskollisuudesta, niin tässä tulee.

On olemassa uskollisia muusikoita, mutta suurempi osa omaa löysemmän moraalin. Itse olen muusikoiden puuhia seuraillut lähemmin jo n. 15v, ja tein jo aikoja sitten vakaan päätöksen hankkia mies jostain aivan muista ympyröistä. Tietysti kaikenlaisia tyyppejä löytyy kaikilta aloilta, mutta kyllä muusikot kännipäissään pariutuvat ristiin ja mihin sattuu enemmän kuin ihmiset valtaosassa muita ammatteja. Tietysti asiaan vaikuttaa varmasti myös alkoholinkäytön ja bileitten suuri määrä, mutta kyllä pettäminen on yleisesti melko hyväksyttyä muusikoiden keskuudessa.

Toivon todella, että miehesi kuuluu muusikkopiirien ""nörtteihin"", joita myös onneksi löytyy :)
 
nina
Tarkoittaako musiikkimaailman ""nörtti"" sellaista miestä, joka ei ole kiinnostunut oman naamansa esittelystä eikä poseeraamisesta, vaan soittaisi kuulemma mieluiten vaikka lavan takana (siis toisin sanoen soittaminen ja bändin eteen töiden tekeminen on tärkeää ja muu on välttämätöntä pahaa)? Joka tapauksessa, tuota piirrettä pidän miehessäni hyvänä asiana. Lisäksi keikkojen ulkopuolinen baareissa hengailu ei kuulu hänen harrastuksiinsa, vaan hän on silloin mieluummin kotona.

Kiitos kuitenkin viestistä, toivotaan siis sitä nörttiyttä :)
 
muusikkonainen
""Nörtillä"" tarkoitain sellaista, joka ei vedä aina keikan jälkeen hirveitä törttöily-lärvejä ja pokaile kaikkia mahdollisia tyrkyllä olevia naisia, vaan viihtyy myös ihan kotosalla normaalia arki- ja parisuhde-elämää viettäen :) Positiivista on tietysti myös tuo asenne, että soittaa juuri musiikin takia, eikä julkisuuden ja sen mukanaan tuomien asioiden takia. Vaikka kyllähän meissä kaikissa muusikoissa asuu ainakin pieni narsisti, joka elää juuri siitä ihailusta, jota lavalla ollessaan osakseen saa :)
 
nina
Ehkä mun mies on sit vähän nörtti, vaikka kyllä sillekin välillä viina maistuu. Mutta kenelle ei maistuisi, joten mulla ei ole asiasta mitään nalkutettavaa. Enkä mä epäile miestäni, vaan luotan häneen täysin. Tulee kuitenkin vähän epävarma olo, kun kaikki ""kaverit"" ja muut tutut (jotka tietää kaikesta kaiken) sanoo, että ""nyt se sun äijäs lähtee maailmalle, eikä tuu takasin... ja muusikoillehan tunnetusti riittää naisia"" jne. Enkä minäkään olisi ikipäivänä muusikkoa ottanut, mutta tässä sitä ollaan. Silloin kun alettiin seurusteleen, miehen bändi oli vielä rupunen kellarikokoonpano :)
 
Uskollisuus?
Uskollisuuttakin voi muusikkopiireissä mitata usealla mittarilla. Jos yleisöstä pomii aina saman vakiobändärin, niin kyllähän sellainen homma täyttää uskottomuuden tunnusmerkit ja kyseessä on ""suhde"".

Mutta jos keikkabussissa koko bändi nai jotain tenibimboa vuoronperään, ei kyseessä ole ainakaan parisuhde eikä oikein ""salarakaskaan"".
 
Mies
Jos otetaan tavismies, josta naiset eivät ole sen kummemmin kiinnostuneita ja sitten taikasauvan iskusta hän saakin jonkun ominaisuuden ja naiset kiinnostuvat hänestä hulluna, niin miten luulet että käy? Kyllä, valtaosa miehistä käyttää tilannetta hyväkseen, sellaista on elämä ja opi elämään tämän tiedon kanssa. Jos haluat jatkaa yhdessa suostu suosiolla moniavioisuuteen miehesi kanssa, ainakin keikkareissut ym. Tiedät varmaan miten naiset vokottelevat muusikoita, joten totuus on silmesi edessä. Voit tietenkin naismaisen naivisti todeta, että jos miehesi pettää niin hän ei ole arvoisesi, mutta vähän kyseenalaistaisin tuota, että missähän niitä teidän arvoisia, rakkaat naiset, miehiä sitten löytyy. Valtaosa miehistä toimii kuitenkin vain viettiensä mukaan ja hyvä niin!
 
muusikonainen
Eiköhän se ole alalla kuin alalla parisuhteelle raskasta, jos osapuolet näkevät harvoin. On luonne- ja moraalikysymys, kuka jaksaa pysyä uskollisena ja kuka pettää mahdollisuuden tullen. Muusikkopiireissä vain uskottomuudesta on tullut hyväksyttävämpää kuin muilla aloilla, kun sitä näkee niin paljon. Ethän voi loppujen lopuksi itsekään ennustaa miten reagoit, jos miehesi on paljon poissa ja joku toinen tulee ja osoittaa sinulle paljon huomiota...
 
raskasta sulle
Yhtäkkiä kymmenet naiset ovat kiinnostuneita äijästäni ja hänen tekemisistään ja teinityttöjä pyörii rappukäytävässä""

Toi voi olla aika raskasta sulle.
Muistan kun mun isä oli ennenvanhaan KUULUISA muusikko,muistan kun vieraat akat tuli jopa meidän ovelle,jotkut jopa itki kun isä oli jo pannut niitä ja lupanut niille ämmille ties mitä! kuulin kun ämmät itki ovella'joo mut se lupasi meillä oli niin ihanaa ... nyyhhh!!!!
JOPA KUULUISIA KAUNIITA NAISIA TULI itekmään isin perään MEIDäN OVELLE! kun isi oli pannut niitä kuuluisia naisiakin jonka kanssa joutu olla yhteyksissä plantatun keikkojen vuoksi, ja oli suhteitakin heidän kanssa (en kerro nimiä joutuisin julkisuuteen!
Isä katosi monta kertaa pari päivää ilman, että antoi kuulla itsestään yhtään mitään,oli ollut orgeissa ja ties missä paneskelemassa vieraita tyrkyttäviä huoria,äitini meni ihan rikki joskus!
ja sitten isi tuli taas ja vanno vaan ettei ole pettänyt mutta, aina äiti sai selville että rokkari oli taas pannut vieraita halukkaita naisia.
Isä pani niitä naisia niin paljon kuin kerki koska KAIKKI naiset tyrkytti itseään!

En ymmärrä miten mun äiti on kestänyt tuollaista petturia!
ja älä vaan ole sinisilmäinen ja luulet ettei sun mies petä sitten kun nuoret kauniit naiset tyrkyttää itseään sun miehelle jopa vanhemmatkin!

Jos mies on muusikko niin sen ei tarvitse kuin naputtaa sormia ja akat makaa lattialla valmiina jo!varsinkin tommoselle rokkarille ilonmielin!
USKO POIS!

tästä on monta vuotta sitten mutten usko että joku nykyajan rokkari kieltäytyy vieraista halukkaista naisista jotka tarjoo itseään..
 
Anniina
Riippuu niin kamalan paljon minkälainen miehesi on, ja minkä ikäinen, kuinka kauan olette olleet yhdessä, minkälainen suhteenne on.

Kyllä on uskollisia muusikoita olemassa. Tosiasia on kuitenkin että tyrkyllä on niin paljon nuoria tyttöjä jotka tekevät mitä vain saadakseen idolinsa petiin. Se on säälittävää, mutta näin vain on.

Koita psyykata itsesi, että nuo kaikki ihailevat miestäni, mutta hän on valinnut minut.

Tsemppiä ja onnea miehesi bändille.
 
Seuraaja
Satuin yhtenä sunnuntaiaamuna erääseen baariin aamukahville. Siellä kaksi rokkaria kertoi kolmannelle edellisen illan keikan jälkeisiä tapahtumia.

Puolella korvalla kuulin heidän molempien panneen yhtäaikaa samaa tyttöä backstagella - toinen takaa ja toinen suihin. Tyttö oli ollut kovasti onnessaan näiden pikkujulkkisten huomiosta.

Ongelmana kuulosti olevan, että tyttö oli ehtinyt puraista toiselle rokkarille aika pahan näköisen fritsun ja siinä olisi selittämistä tyypin avokille. Onneksi muusikot keksivät yhdessä ratkaisun: Runnellaan kaulaa vielä lisää mikrofonin metalliverkolla ja mies voi selittää mikkiständin kaatuneen päälle kesken keikan. Jotta silleen!
 
tmk
Musta tällaiset viestit ovat vähän turhia alkuperäiselle kirjoittajalle. Näitähän voisi jokainen kirjoittaa mitä on nähnyt ja kuullut.

Pettureita löytyy joka ammattikunnasta, luulen että pikkujohtajat ja kaupparatsut ovat kuitenkin niitä pahimpia. Olen nähnyt ja kuullut kaikenlaista eikä muusikot ole ollenkaan niitä pahimpia
 
Nina
Kiitos kaikille kannustavista viesteistä. Raskastahan tämä on, mutta toisaalta suhde toimii ja rakkaus kukoistaa. Ei kai se auta muuta kuin luottaa kunnes toisin todistetaan (toivottavasti siis ei todisteta). Ja voihan perkele, sain taas tänään häätää pari yli-innokasta tyttöstä kotioven takaa. Koita siinä lukee tenttiin...
 
Muusa
Kerrassaan mielenkiintoinen keskustelu! Olen seurustellut jo vuosia muusikon kanssa, enkä ole kertaakaan joutunut epäilemään hänen uskollisuuttaan. Puolisoni on kai sitten tuollainen musanörtti: vain soittaminen kiinnostaa, vaikka ei takahuoneessa kuppiinkaan syljetä. Toista ihmistä ei voi koskaan omistaa, ja jos puolison veri vetää vieraiden vällyjen väliin, niin silloin hänellä itsellään on harkinnan paikka.
 
Perketti
Ihmeellinen ilmiö tämä. Siis miksi naisista ihminen joka soittaa jotain välinettä on niin kiihottava?

Siis kun oikeasti ajattelee minkälainen ego kaverilla oikeasti on 90% varmuudella on? Mulla on pari lapsuuden ystävää jotka on perustanut bändin ja tekee melko pieniä keikkoja ympäriinsä. Olen huvittunut miten heihinkin naiset ihastuu... Haluutteko te sen "rokkimimmi" statuksen kanssa? Voin sanoa että näiden kavereiden tyttöystävillä ei ole helppoa. Mä rehellisesti ihmettelen miten ne kestää katella semmoista.

Enkä ole katkera. Mä vähän säälin kuinka hukassa ne on välillä. Parisuhteita menee ja tulee. Paljon surua ja katkeruutta näistä touhuista. No ei ne rokkimimmitkään mitään enkeleitä olleet. Nykyisin käyn aika harvoin niiden keikoilla. Välillä ei meinaa tunnistaa edes kavereitaan kun ne on niin paljon muuttunu. Tää on vain mun mielipide.
 
wannabe bändäri
Mutta basisti, onko uskollisia muusikoita edes olemassa vai viekö virta mukanaan?""

oletko noin naiivi kun kysyt tuollaista Nina????!!!!!!!!!!

Mistä ihmeestä te niitä muusikkoja saatte p***seuraksi? En minä ainakaan ole koskaan saanut ketään pokatuksi, vaikka keikoilla ja lavoilla käynkin? Muuten miesseuraa kyllä riittää eli en ole mikään ruma tms, mutta mistä te pokailette noita kaiken laisia jonneaaroneita ja villevaloja, haluaa kanssa!!!!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä