Muusikoiden naiset

  • Viestiketjun aloittaja nina
  • Ensimmäinen viesti
nakkipakki
Noin puolet miehistä pettää, joten eiköhän sama prosentti ole olemassa muusikkojenkin keskuudessa. On olemassa myös niitä muusikkoja, jotka eivät halua sitoutua tai eivät saa puolisoa reissutyön vuoksi ja siksi pysyttelevät sinkkuina (näitä on aika paljon esim. Nightwish-yhtyeen Tuomas Holopainen) ja sitten niitä, joilla on avoin suhde (esim. Kiss-yhtyeen Gene Simmons on julkisesti myöntänyt, että vaikka hänellä on aviovaimo ja 2 lasta, niin silti heillä on ns. avoin suhde, jossa kummallakin on sallittua sekstata muiden kanssa).

Vertaisin muusikon työtä mihin tahansa reissutyötä tekevän hommaan. Onhan sitä muitakin, jotka reissaavat esim. ympäri Suomea, ympäri maailmaa tai vaikkapa pitkin poikin Uuttamaata. Jos pettää haluaa, niin siihen on oiva tilaisuus, kun työaika ja työpaikka ei ole kiinteä ja hotelliyöpymisiä on paljon (esim. Kari Tapio), mutta sitten on niitäkin, jotka heittävät vain esiintymiskeikan baarissa ja lähtevät sen jälkeen pois vaikkapa lenkkeilemään (esim. Irina).

Meitä naisia on moneksi. Kyllähän jotkut tuntevat voimakastakin vetoa renttuihin esimerkiksi kaksi suomalaispoliisia surmannut tanskalainen vankikarkuri sai hirmuiset määrät fanikirjeitä suomalaisilta naisilta. En kyllä itse oikein ymmärrä, että miksi julkisuus + renttuilu saa jotkut naiset sekaisin. En itse ainakaan haluaisi kenenkään muusaksi (lue: retkipatjaksi), jolloin olisin vain yksi muiden joukossa. Esimerkiksi American Idolissa tuomarina oleva Aerosmith-yhtyeen laulaja Steven Taylor sai tietää vasta vuosien jälkeen, että hän oli keikan jälkeen käynyt taas kerran "pamputtamassa" erästä bändäriä ja siitä syntyi hänelle tytär Liv Taylor (nykyään näyttelijä). Samainen Aerosmithin laulaja kertoi, että yhä edelleen hänelle esim. lentoemännät tarjoilevat "torttua" lentokoneen wc:ssä ja hän suostuu tarjoukseen usein... En ymmärrä, mutta eihän mun tarvitsekaan.
 
duodanen
Onhan sitä muitakin, jotka reissaavat esim. ympäri Suomea, ympäri maailmaa tai vaikkapa pitkin poikin Uuttamaata. Jos pettää haluaa, niin siihen on oiva tilaisuus, kun työaika ja työpaikka ei ole kiinteä ja hotelliyöpymisiä on paljon (esim. Kari Tapio), mutta sitten on niitäkin, jotka heittävät vain esiintymiskeikan baarissa ja lähtevät sen jälkeen pois vaikkapa lenkkeilemään (esim. Irina)..

OT mutta se Irwin tuskin lähti mihinkään lenkille sen keikan jälkeen.

Reissutyötä tekevät pettävät, se on totuus. Olit sitten muusikko, myyntimies tai Nokian dippainssi, joka suhaa harva se viikko pitkin maailmaa - viimeistään sen jälkeen kun on tullut perheenlisäystä, alkaa kummasti reissuhommat lisääntyä.
 
Viimeksi muokattu:
Rusina
Jos muusikko on tähti, on hänen helpompi saada naisia kuin tavallisen myyntimiehen. Tunnetuille urheilijoille riittää lähes yhtä paljon naisia kuin muusikoille, varsinkin jos on miljonääri.. Rollareitten Charlie Watts on ehken uskollisemmasta päästä, ollut naimisissa ties miten kauan, varmaan 40 v. Jagger on häntäheikki, mutta Keith Richards on kertonut ettei ole koskaan ollut mikään seksuaalihurjastelija, vaan enemmänkin hurjastellut kaiken maailman mömmöjen kanssa. Harva mies pystyy vastustamaan houkutuksia, jos naisia saa sormia osoittamalla.
 
baarin ruusu
Jos muusikko on tähti, on hänen helpompi saada naisia kuin tavallisen myyntimiehen. Tunnetuille urheilijoille riittää lähes yhtä paljon naisia kuin muusikoille, varsinkin jos on miljonääri.. Rollareitten Charlie Watts on ehken uskollisemmasta päästä, ollut naimisissa ties miten kauan, varmaan 40 v. Jagger on häntäheikki, mutta Keith Richards on kertonut ettei ole koskaan ollut mikään seksuaalihurjastelija, vaan enemmänkin hurjastellut kaiken maailman mömmöjen kanssa. Harva mies pystyy vastustamaan houkutuksia, jos naisia saa sormia osoittamalla.

Kyllä se myyntimieskin saa tasokasta naisseuraa, jos on itse siisti, hoikka ja normaaleja asioita kykenevä puhumaan, ja edes jonkinmoinen tanssitaito plussaa. Yleemsä reissuhommia tekevät miehet ovat supliikkimiehiä. Kyllä heidän hotellihuoneeseensa on tunkua, pienillä paikkakunnilla tuollainen sliipattu myyntimies-"vieraileva tähti" on kova sana, joista paikkakunnan naiset jopa tappelevat.
 
Viimeksi muokattu:
: )))))))
Alkuperäinen kirjoittaja öh;10816078:
Se on laulajatar Irina Lahtinen, jonka hittejä on esim. Pokka, Kymmenen kirosanaa, Hiljaisuus. Biisejä on pyörinyt paljon iskelmä- ja pop-kanavailla. Kyseessä ei ole todellakaan Irwin Goodman.

Reps.. just.. :)

mistä muuten sen villevalon tai jonneaaronin saisi pokattua mitä joku muukin jo haikaili? Ennemmin sellainen menisi kuin joku repaleinen myyntimies ? :)
 
Ei pidä paikkaansa
Jos muusikko on tähti, on hänen helpompi saada naisia kuin tavallisen myyntimiehen. Tunnetuille urheilijoille riittää lähes yhtä paljon naisia kuin muusikoille, varsinkin jos on miljonääri.. Rollareitten Charlie Watts on ehken uskollisemmasta päästä, ollut naimisissa ties miten kauan, varmaan 40 v. Jagger on häntäheikki, mutta Keith Richards on kertonut ettei ole koskaan ollut mikään seksuaalihurjastelija, vaan enemmänkin hurjastellut kaiken maailman mömmöjen kanssa. Harva mies pystyy vastustamaan houkutuksia, jos naisia saa sormia osoittamalla.
Miehet, jotka saavat naisia, voivat myös valkata seuransa.
 
Viimeksi muokattu:
uhi
Eikös se Genekin ollut jossain valheenpaljastuskoneessa ratiossa suorassa lähetyksessä ja vaimonsa kysyi onko hänellä ollut liiton aikana muita naisia... Ei ollut ollut.

Ja käsittääkseni Michael Monroe ei esimerkiksi ole sekaantunut bändäreihin koskaan...
 
JNJ
Moi!
Olin itse aikanaan soittajana kovassa nosteessa olevassa indie-bändissä. Ja tottahan se oli. Naisia sai kyllä niin paljon kuin halusi. Asia korostui, kun jätti pääkaupunkiseudun taakseen. Maaseudulla jostain syystä nuorten naisten keskuudessa oli "siistiä" sekstailla meidän kanssa. Oli oikeastaan humalluttavaa valita omaa silmää miellyttävä nainen, ja sitten takahuoneessa tai keikkabussissa sekstailla. Uskomatonta kyllä, heidän ystävät sitten suuttuivat usein näille naisille, kun eivät itse tulleet valituiksi. Parin vuoden ajan keikkabussimme olikin kirjaimellisesti liikkuva panopesä.

Mutta, kaikkeen turtuu. Kun on saavuttanut sen pisteen, että seksiä irtoa sormia napsauttamalla, siitä katoaa hohto. Ei enää tunnu miltään, kun nätti nainen ottaa suihin. Kun samalla alkaa selailemaan nettiä, niin silloin ainakin itse havahduin.
En sano että kaikille, mutta ainakin joillekin on tapahtunut sama ilmiö. Kun tietty lakipiste ylitetään, ei tarjolla olevat naiset enää sytytä. Sen jälkeen vain vaikeasti tavoiteltavat naiset herättää kiinnostusta. Sitä haluaa tehdä hieman myös työtä sen seksin eteen. Ja sen jälkeen se seksi tuntuukin hyvältä.

En ole enää itse missään bändissä, enkä haluakaan olla. Se oli tietty tapahtumarikas vaihe elämässäni, jota en kadu. Summa summarum: uskollisia muusikoita on olemassa, mutta kaikkein vaikeinta on olla uskollinen, jos on juuri noussut tai nousemassa aallonharjalle. Sitä tarjokkaiden määrää on lähes mahdotonta ohittaa.
 
wanna be bändäri
Moi!
Olin itse aikanaan soittajana kovassa nosteessa olevassa indie-bändissä. Ja tottahan se oli. Naisia sai kyllä niin paljon kuin halusi. Asia korostui, kun jätti pääkaupunkiseudun taakseen. Maaseudulla jostain syystä nuorten naisten keskuudessa oli "siistiä" sekstailla meidän kanssa. Oli oikeastaan humalluttavaa valita omaa silmää miellyttävä nainen, ja sitten takahuoneessa tai keikkabussissa sekstailla. Uskomatonta kyllä, heidän ystävät sitten suuttuivat usein näille naisille, kun eivät itse tulleet valituiksi. Parin vuoden ajan keikkabussimme olikin kirjaimellisesti liikkuva panopesä.

Mutta, kaikkeen turtuu. Kun on saavuttanut sen pisteen, että seksiä irtoa sormia napsauttamalla, siitä katoaa hohto. Ei enää tunnu miltään, kun nätti nainen ottaa suihin. Kun samalla alkaa selailemaan nettiä, niin silloin ainakin itse havahduin.
En sano että kaikille, mutta ainakin joillekin on tapahtunut sama ilmiö. Kun tietty lakipiste ylitetään, ei tarjolla olevat naiset enää sytytä. Sen jälkeen vain vaikeasti tavoiteltavat naiset herättää kiinnostusta. Sitä haluaa tehdä hieman myös työtä sen seksin eteen. Ja sen jälkeen se seksi tuntuukin hyvältä.

En ole enää itse missään bändissä, enkä haluakaan olla. Se oli tietty tapahtumarikas vaihe elämässäni, jota en kadu. Summa summarum: uskollisia muusikoita on olemassa, mutta kaikkein vaikeinta on olla uskollinen, jos on juuri noussut tai nousemassa aallonharjalle. Sitä tarjokkaiden määrää on lähes mahdotonta ohittaa.

Missä teihin voi tutustua? Olen käynyt keikoilla vainka kuinka paljon mutta ikinä ei ole käynyt tuuri. Olen hengaillut tanssipaikkojen ja raflojen+laivan taka- ja etuovilla, baaritiskillä, röökipaikoilla, keikkabussien ympärillä, käytävillä, kahviloissa, järkkäreiden kanssa yrittänyt järkätä tapaamisia, lavan takana kyttäilemässä ja vaikka missä. Lopputulos 0.
 
Viimeksi muokattu:
vieras
Niin, eli onko kenelläkään kokemusta? Itse olen muusikon avovaimo ja miehen bändi on kovassa nousussa. Yhtäkkiä kymmenet naiset ovat kiinnostuneita äijästäni ja hänen tekemisistään ja teinityttöjä pyörii rappukäytävässä. Miten pitäisi suhtautua ja mitä pitäisi tehdä, kun aina ei jaksa olla kannustava...
Ole vahva. Minun miehestäni ovat kaikki naiset aina olleet silmin nähden kiinnostuneita, vaikka hän ei ole edes muusikko, hes got the looks nääs. Sivuuta moiset aattehet, ja keskity parisuhteeseesi ja perhe-elämääsi.
 
Viimeksi muokattu:
on niitä olemassa :)
Seksi pelaa molempiin suuntiin, mutta kotitöitä kyllä tekee molemmat. Toisaalta, nyt kun keikkoja on koko ajan lisää, niin mun vastuulle ne kasautuu. En jaksa kauheesti valittaa, koska mulla on enemmän aikaa ja keikkailu tuo kivasti lisää rahaa. Lisäks äijälle ois ihan sama millaisessa läävässä se asuisi, joten minä olen se joka haluaa siistin kodin.

Mutta basisti, onko uskollisia muusikoita edes olemassa vai viekö virta mukanaan?


Kyllä uskollisia muusikoita on olemassa ja kuulostaa että teillä olis suhde vakaalla pohjalla, tsemppiä :)
 
Viimeksi muokattu:
ainokainen
No ketju on vuodelta -05, joten tuskin on enää asia ajankohtainen. Olisi kyllä Ninan kuulumisia kiva kuulla nyt melkein 10 vuoden jälkeen. Ikävä ihminen ehkä olen, mutta pakko sanoa että syön hatullisen paskaa, jos tuo suhde on kestänyt.
 
countryboy
Minä sain ekan skittani 10-vuotislahjaksi kun olin sitä niin paljon toivonut. No miksikö? Siksi, että pari vuotta vanhempi serkkutyttö sanoi, että tytöt tykkää kitaraa soittavista pojista.
Opettelin rockiin tarvittavat kolme sointua ja sen jälkeen on onni suosinut rohkeaa. Nykyisin päälle 5-kymppisenä riittää, jos baariin menee pelkkä kitarakotelo olalla, niin irtoaa vähintään pelkkää säälipillua. Eikä tarvitse heti vetää jotain Smoke on the wateria tai Stairway to heavenia.
 
90001
Entäs roudarit? Olin kauan sitten aloittamassa seurustelun erään tunnetun edesmenneen roudarin kanssa, joka oli todella hyvän näköinen. En tietänyt hänen tavoistaan juuri mitään. Mutta arvelen, että hän oli ollut kovassa suosiossa naisten keskuudessa.Sitten sairastuin, ja jätin ne ympyrät. Ja tämä roudarikin jäi pois kuvioista samalla. Ovatko roudaritkin yhtä suosittuja naisten keskuudessa kuin muusikot. Olisinko vain satuttanut pahasti itseni, jos olisin hänen kanssaan alkanut seurustella?
 

Yhteistyössä