Muut kesätöissä olevat, montako aamua on jäljellä?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
No ei pakosta aamua kun voi olla vuorotyötä, mutta siis montako päivää teillä on vielä töitä? Jatkuuko sen jälkeen opiskelu?

Mulla on töitä jäljellä 6 päivää ja koulu jatkuu 10.8 eli ehdin vähän viettämään lomaakin. Vielä huominen aamuvuoro ja sitten on 10 päivän työputki ohitte ja alkaa kolmen päivän vapaat. Pe illalla toki menen baarille töihin, mutta töitä on silloon vain 4 tuntia.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;24233099:
Mun mies teki liian hyvin kesätyöt, joutuu käymään illat/viikonloput/lomat koko opiskelunsa loppuun asti.:vampire:

Kauanko miehelläs vielä kestää opiskelu?

Mä toivon saavani sijaasuuksia kouluaikana, että sais paremmin rahaa. Niin ja totta kai samalla työkokemusta.

12 aamua vielä.

Sitten viikko lomailua Suomessa, viikko Turkissa rakkaan ystävän ja lasten kanssa, ja vielä pari viikkoa kotimaassa ennen kun alkaa taas koulu ja harjoittelu.

Varsinaista kesätyötä minulla ei ole ollut, mutta keikkaa olen tehnyt. "Lomaa" on jäljellä vielä kaksi kokonaista viikkoa, ja edessä on vielä 8 työvuoroa ennen kuin alkaa harjoittelu. Kaksi viikkoa harjoittelua ja sitten alkaa koulu.

Miten jaksat 10 päivää putkeen, hyvinkö? Ittellä menossa 7. päivä ja kaipaan jo niiiin kovasti vapaita. En tosin tiedä miten kevyttä / raskasta hoitotyö on¨.

En jaksa laskea, mutta töitä ollut 1.6 alkaen ja jatkuu 31.8 asti. Ja joo, yliopiston penkkejä kuluttamaan syyskuusta alkaen. Mutta mä viihdyn tosi hyvin tuolla töissä, ei oo yhtenäkään aamuna ollut sellainen fiilis, ettei tekisi mieli mennä. Kyllä mä olen alanvaihtoa ihan oikeeseen suuntaan tekemässä, se tässä ainakin on jo selvinnyt.

[QUOTE="vieras";24234092]Miten jaksat 10 päivää putkeen, hyvinkö? Ittellä menossa 7. päivä ja kaipaan jo niiiin kovasti vapaita. En tosin tiedä miten kevyttä / raskasta hoitotyö on¨.[/QUOTE]

Mulla enkat 19 päivää putkeen töitä.

[QUOTE="vieras";24234092]Miten jaksat 10 päivää putkeen, hyvinkö? Ittellä menossa 7. päivä ja kaipaan jo niiiin kovasti vapaita. En tosin tiedä miten kevyttä / raskasta hoitotyö on¨.[/QUOTE]

Ihan hyvin olen jaksanut. On välillä ollut muutenkin vapaat vähissä kun olen sitten hoitotyön vapailla mennyt baarille töihin.

Mun jäljellä olevat työpäivät vaihtui 4 päivään, mutta yhtenä päivänä olenkin töissä 7-21. Tuolla tavalla sain kuun vikan sunnuntain vapaaksi ja voidaan likan kans lähtiä hyvis aijoos Helsinkiä kohti. =)