Muutama pv vkossa hoidossa olevat, paljonko maksu?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ForgetMeNot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

ForgetMeNot

Vieras
Moi,

kiinnostaisi tietää, paljonko maksatte muutaman päivän viikoittaisesta päivähoidosta (alle 7 tuntia/pv) pk:ssa? Meillä lapsi 2 päivää viikossa hoidossa, ja hiukan ihmetytti tuo summan suuruus. Onkohan joku virhe laskussa, kun maksettavaksi tulisi vajaat 200 euroa/kk??!!??
 
Meillä 10pv kk ( se on minimi hoitopven lukumäärä kunnallisessa pvhoidossa) Täysmaksu siis korkein luokka on jotain reilut 100e nämä 10pv joten ei voi pitää paikkaansa. LApsen täyshoito eli koko kk korkein maksu on jotain reilut 200e
 
Siis sorry, mikä sopimus??? Kunnallisesta on kyse, ja päiväkodin kanssa sovittu, että päiviä 2 per vko, mutta ei mitään muuta sopimusta ole tehty eikä sellaisesta meille puhuttu. Tänään oli sitten tullut maksupäätös kotiin, ja siinä tosiaan lukee, että kk-maksu 190 euroa ja rapiat päälle. Nyt iski jo paniikki...
 
Ei sellasta sopimusta ole olemassakaan. Täytyy kirjottaa alle päivien lukumäärä kk ja 10 on minimi. Teiltä siis otetaan täys maksu,mutta käytätte vain vajaata. Että hyvin on sitten asia teille selitetty.... Teille olisi pitänyt tarjota e-päivä sopimusta.
 
No voihan hemmetti. Pitää soittaa asiasta heti huomenna. Toivottavasti saadaan kuntoon, kun hoidon pitäisi alkaa jo maanantaina. Mutta emme tietysti tuollaista summaa voi maksaa noin vähistä päivistä. Mutta kiitos teille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Auris80:
Ei sellasta sopimusta ole olemassakaan. Täytyy kirjottaa alle päivien lukumäärä kk ja 10 on minimi. Teiltä siis otetaan täys maksu,mutta käytätte vain vajaata. Että hyvin on sitten asia teille selitetty.... Teille olisi pitänyt tarjota e-päivä sopimusta.

Asia meillekin kohta ajankohtainen, niin kiinnostaa. Siis mitä tarkoitat "kirjoittaa alle päivien lukumäärä kuukaudessa?" Öh, siis kenen kanssa kirjoitetaan ja mitä? Lapset menossa kunnalliseen ryhmikseen.
 
Siis tarkoitin, että johtajan kanssa täytyy allekirjottaa sellanen sopimus jossa lukee montako pv lapsi käyttää kuukaudessa ja minimi on nykyään 10 pv ja maksimi 15pv. Ilman sitä nimenomaista sopimusta tulee koko kk käytöstä lasku vaikka käyttäisit vain 10pv. Tämän sopimuksen teosta täytyy olla itse tosi tarkkana ja pitää huolta,että se on voimassa koska muuten tulee sikalasku ja oma vika jos et ole huolehtinut. Itse tämän kokeneena tiedän.
Sopimus tiettyjen päivien lukumääräsdtä on sitten voimassa aina 3kk että ei voi vaihtaa joka kk tarpeen mukaan vaan aina 3kk välein voi muuttaa.
Ja muistaakseni tämä e-päivä sopimus pitää uusia aina joka vuosi uudelleen tai tulee yllätyslasku.
 
Mikä on tuo nollamaksuluokka? Mitä kuukaudessa "voi" tienata että pysyy vielä tuossa nollaluokassa, tai mikä on minimipäivähoitomaksu? Miettinyt kahden pienen osa-aikahoitomahdollisuutta.
 

Yhteistyössä