F
ForgetMeNot
Vieras
Moi,
kiinnostaisi tietää, paljonko maksatte muutaman päivän viikoittaisesta päivähoidosta (alle 7 tuntia/pv) pk:ssa? Meillä lapsi 2 päivää viikossa hoidossa, ja hiukan ihmetytti tuo summan suuruus. Onkohan joku virhe laskussa, kun maksettavaksi tulisi vajaat 200 euroa/kk??!!??
kiinnostaisi tietää, paljonko maksatte muutaman päivän viikoittaisesta päivähoidosta (alle 7 tuntia/pv) pk:ssa? Meillä lapsi 2 päivää viikossa hoidossa, ja hiukan ihmetytti tuo summan suuruus. Onkohan joku virhe laskussa, kun maksettavaksi tulisi vajaat 200 euroa/kk??!!??