Hae Anna.fi-sivustolta

Muutama vaihto lauantaille

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä Uutuus, 23.05.2020.

1. Uutuus Vierailija

Minulla on menossa yksi yhteistyökuvio. Koen kuin toinen osapuoli ei tekisi, mitä aikoi tehdä. Samalla näen, että on muiden kanssa aktiivinen. En hae mitään negaatiota, mutta kysyn, miksi näin?

Täsmä sinullekin.

2. vierailija Vierailija

Yhteistyökumppanilla kyllästymisen fiilikset, hakisiko toisaalta inspiraatiota toteuttaa itseään. Teidän energiat ovat tilanteessa kuin etääntyisitten vaikka yhteistoiminnan kannalta pitäisi lähentyä. Nyt kissa pöydälle ja keskustelu missä mennään ja mitä halutaan yhteistyöltä. Jos tähän ei tartuta, yhteistyökuvio ikään kuin näivettyy.

Olen keväisin odottavalla fiiliksellä kuten tälläkin hetkellä, silti alakulo yrittää pyrkiä mielen syövereistä ulos. Mitä näkyy kesälle koronan keskellä? Sinkkuna olen ollut jo tovin, olisiko siihen näkyvillä muutosta?:).

3. Uutuus Vierailija

Kiitos.

Kesäkuun verran joudut vielä itse nostattamaan energiaasi. Sen jälkeen tässä selkeästi lähelle tulee ihastuva ihminen, hän ihastuu Sinuun ensin, mutta ei mene Sinullakaan pitkään, kun alat katsella häntä uusin silmin. Älä takerru ensimmäiseen kiistaan - senkin on tarkoitus nostaa pintaan toisen hyväksymistä juuri sellaisena kuin on.

4. Serafiina Vierailija

Tällä monta rautaa tulessa, ja tarkentaa itselleenkin vielä sitä millaista yhteistyötä haluaa. Menee vähän sinne missä tulipalo on suurin, haluaisi kehittää toimintaa. Ole tiettyyn pisteeseen asti joustava, yhteistyökuvio toteutuu kyllä mutta ei alkuperäisessä muodossaan. Kun oot avoin tämän kehittämiselle niin löytyy molempia tyydyttävä kuvio. Vaatii sulta kyllä aktiivisuutta mutta loppujen lopuksi palkitsee.

Miten mun yrityksen toiminta näkyy? Nyt ollut hiljaiseloa, tuleeko kesältä suunniteltua enemmän tuloja ja lähteekö syksylle/talvelle haaveilemani opetustoiminta toiveideni mukaan liikkeelle, omissa tiloissa vai muiden vai jotain ihan muuta vai lopetanko koko jutun?

5. vierailija Vierailija

Tämä henkilö keskittyy nyt noihin toisiin henkilöihin. On luvannut hommat heille jo aika päivää sitten. Sinun vuorosi tulee vielä. Tekee mitä on luvannut.

Minkälaisena näet sen "oikeani"?

6. Uutuus Vierailija

Kiitos.

Kesällä tulee käänne, jota ensin pidät ikävänä. Loppujen lopuksi se paljastuukin edistykseksi. Syksyllä etenee, mutta joudut tekemään töitä koko ajan sen eten. Osa ihmisistä ei toimi kuten toivot - opit heistä paljon. Ensi vuonna sitten rahaakin jää Sinulle ihan toisella tavalla.

7. Uutuus Vierailija

Kiitos.

Sinua hieman vanhempi, varakas. Taitaa olla osakesalkku, minkä päällä istuu. Jos jaksat hyväksyä hänet omana itseneään, niin saat taloudellisesti vakaan ja turvallisen elämän.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri