Hae Anna.fi-sivustolta

Muutama vaihto

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä Syysenkeli, 16.09.2018.

1. Syysenkeli Vierailija

tumma, vihreäsilmäinen, kaljuhko, voimakas, minua vanhempi mies. Pidämme yhteyttä. Olosuhteet rajoittavat. Toiveita on ja tunteita, kiintymystä. Onko miehellä myös? Mitä hänelle olen ja mitkä on hänen toiveet minua kohtaan? Vaikka rajoitteita niin juttu ei ole loppunut. Mikä pitää meidät kiinni toisissamme? Tulevaisuuden toiveetko? Ja miltä se tuleva näyttää osaltamme?

Katson sinulle intuitiolla selväkuvina ja viesteinä energioista tulkiten. Lumikin värinen patanainen.

2. Huolis Vierailija

Tämän ei ole tarkoitus muuttua fyysisesti suhteeksi. Tällä on muu oppi aidon sielujensympatian näkökulmasta.

Mies ei ole niin kiinni sinussa kuin sinä hänessä. Tämä kannattaa ymmärtää, ettet satuja itseäsi liikaa ja pitäisit mielesi avoinna muihinkin suuntiin.

Hänelle nousee joku toinenkin tähän vierelle. Se näyttäisi jatkuvan eikä ole irtaantumassa. Sanoi hän sinulle sitten mitä tahansa. Riittääkö se sinulle vai voisitko löytää jotain parempaa? Ihmisen joka on sinulle eikä valehtele ympäriinsä ja salainen? Kunnon miehen siis.

Tämä aiheuttaa sinulle hirveästi energiahukkaa ja se kaikki valuu hukkaan. Ihan turhaan tämän kaksinaamaisen ihmisen kanssa.

Minulla olisi oma ketju.

3. Syysenkeli Vierailija

Kiitos. Katsoin ketjuusi :)

4. Syysenkeli Vierailija

tämä ketju voimassa vielä pari tuntia :)

5. Elämä. Vierailija

Tässä teillä on menneestä karmaa mikä on tuonut yhteen. Lähinnä tässä tulee että suoritatte loppuun keslen jääneet asiat. Energisesti. Tunnesidoksia on, mutta ne tulevat siitä että haette tavallaan omat valonne toisistanne takaisin. Toisinsanoen olette ihastuneet toisessa olevaan omaan energian osaseen. En saa teitä näkymään yhdessä vaikka tärkeitä toisillenne olettekin. Mies tuntuu olevan enemmän epätietoinen teidän suhteenne. Vedät puoleen mutta jokin tässä ei kuitenkaan mene loppuun saakka. Kavereina on mahdollisuus kyllä jatkaa.

Miten näet minun mieskuvioni. Näkyykö minulle ketään ja Millainen? Milloin tulisi elämääni? Kuvaile siinä määrin kun sinulle annetaan mahdollisimman tarkasti.

6. vierailija Vierailija

Mies varattu eikä lähde särkemään liittoaan. Tunteita hänelläkin on, mutta ystävyytenä mielestäni tämä juttunne säilyy. Sinulle tulevassa uusi mies, vaikket tätä uskokaan. Sellainen vahva ja lämminhenkinen ihminen. Tämä noin puolen vuoden sisään. Tämä nykyinen jää vain ystävyyden tasolle. Kiinnostuksesi lopahtaa, sillä hän ei pysty vastaamaan tunteisiisi sillä tavoin, miten toivoisit. Olet hänelle kakkossijalla. Sori.
    Minulla viikon aikana paljon paperiasioita setvittävänä, kuinka kanssakäyminen eri instanssien kanssa sujuu? Saanko luvatut rahat ajallaan? Tuleeko ylimääräistä rahaa? Tai muita mukavia yllätyksiä? Olen ristiverinen kastanjaan vivahtavin hiuksin.

7. Syysenkeli Vierailija

Kiitos! Kaksi miestä näytetään. Tumma ja vaaleahko ristiverinen. Aikaa vaikea nähdä, mutta puolentoista vuoden max kaksi sisällä. Tuohon tummaan liittyy jonkinlainen opetus ja vaikka suhde häneen on ihana niin myös ristiriitainen ja jossain vaiheessa voimia vievä. Häneen tulee viesti, että häntä voi rakastaa, mutta ei omistaa. Olisikohan vähän levoton tai sitoutumiskammoinen. Fiksu, menestyväkin, hiukset vähän laineikkaat. Hyvin tumma, mutta kuitenkin suomalainen. Kestää aikansa, ei tuo ihan toiveiden täyttymystä. Merkittävämpi tämä vaaleahko ristiverinen. Hänkin menestyvä, vakaa ja hyvä itseluottamus, luotettava. Pitkähkö ja jollain tavalla raamikas, urheilullinen, klassinen tyyli, ripaus boheemia. Hän johdattaa sinut kädestä pitäen uuteen elämään, missä on tosi rakkautta ja rehellisyyttä. Matkustelette yhdessä. Hän ikäänkuin suojelee sinua. Hyvin romanttista. Pitkä vakaa suhde häneen.

8. Elämä. Vierailija

Kiitos. Tunnen tuon tumman. On juuri sellainen kuin kuvaile. Tuota vaaleaa odotellessa

9. Syysenkeli Vierailija

Kiitos! Näyttäisi sujuvan ihan hyvin odotusten mukaisesti. Jossain asiassa hieman näkemyseroa ja asiaa tarkastellaan, mutta siitä päästään yhteisymmärrykseen. En tiedä mihin liittyy, mutta nuorempi mies hieman tärkeilevän luonteinen tähän nousee, haluaisi sanella asioita, mutta kuitenkin joutuu joustamaan. Ei ehkä sano ääneen, mutta sisällään vähän negatiivinen. Rahat saat ylimääräistä en näe, mutta yksi mukava matka nousee tulevaan liittyen jotenkin tähän ja raha-asiaan. Siellä sitten iloisena juhlit tätä.

10. vierailija Vierailija

Kiitos. Siis liittyykö matkaan raha vai saanko rahaa matkalta? Voisiko olla esim. työhaastattelu ja valinta työhön? Olisiko tuo nuori mies virkailija jossain virastossa?Kiitos jos jaksat täydentää.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri