Hae Anna.fi-sivustolta

Muutama vaihto

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä Iloinen buddha, 10.01.2019.

1. Iloinen buddha Vierailija

Laitoin tänään ex-esimiehilleni pyynnön oikaista asia / tukea asiassa, jossa en ole saanut oikeudenmukaista kohtelua, joku ehkä tehnyt virheenkin. Minkälaisen vastauksen saan - nouseeko asiasta muuta?

Sinulle?

2. vierailija Vierailija

Heiltä saat asiallisen vastauksen ja
    asia oikaistaan. Tosin menee jonkin aikaa ennen kuin siihen tilanteeseen päästään. Sinä kuitenkin olet toiminut oikein ja se on tärkeää.

Alkuviikolla totesin tatuoidulle,
    pitkätukkaiselle, kiroilevalle miehelle, että te pääsette sitten minusta eroon.
    - Hän totesi: En minä ajattele niin.
    En usko, että kukaan tässä ryhmässä
    ajattelee niin. Se on oma ajatuksesi.
    - Puhuiko mies tosissaan? Jos niin, miksi hän on välillä kohdellut minua huonosti? Oliko joskus kiinnostunut?

3. Iloinen buddha Vierailija

Kiitos.

Kyllä oli tosissaan, että olet pidetty. Hän olisi halunnut lähentyäkin, mutta tapansa oli avata keskustelu kiukutellen, koska halusi itselleen silityksiä. Tapaatte joskus kyllä vielä ja pääsette heti samalle keskustelu tasolle.

4. ristiverikkö Vierailija

Vähän pitkin hampain mies suostuu, ei kauheasti riemastu. Kyllä tähän selvyys tulee, mutta pidä puolesi ja ole tarkkana.
    Minulla kaksi asiaa mielen päällä; opiskelut, saanko loppuun kevään aikana? Omatahtisesti voin tehdä lopputyötä. Entä miten selviän talouden kanssa? Olisiko työtä tiedossa? Silloin selviäisin, mutta opiskelu hidastuisi. Kuinka sinulle näkyy nämä asiat? Kiitos ja kumarrus.

5. Iloinen buddha Vierailija

Kiitos. Kyseessä ei ole mies, vaan kaksi naista. Tänään sain kyllä jo ymmärryksen, että asia halutaan viedä hyvällä eteenpäin. Olikohan joku muu, mitä näit.

Töitä joudut tekemään, mutta keväällä on valmista. Talouteen tulee pieni aika, että joudut venyttämään penniä . sitten helpottaa.

6. Lisääntyvä valo Vierailija

Tähän nousee hyvin asiallinen vastaus ja reagointi. Ex ymmärtää tilanteen. Katselin vielä korteillakin ja ne näyttävät myös hyvää lopputulosta. Saat tukea ja/tai oikaisun asiaasi. Aiheuttaakohan tämä närkästystä jossakin toisessa naisessa.

Millaista viestiä saat minun miestilanteeseen? Rakkautta toivon, mutta tuleeko jotain harjoitusversioita vielä vai mitenkä menee? Kiinnostaa tietysti aika.

7. Lisääntyvä valo Vierailija

Tähän nousee hyvin asiallinen vastaus ja reagointi. Ex ymmärtää tilanteen. Katselin vielä korteillakin ja ne näyttävät myös hyvää lopputulosta. Saat tukea ja/tai oikaisun asiaasi. Aiheuttaakohan tämä närkästystä jossakin toisessa naisessa.

Millaista viestiä saat minun miestilanteeseen? Rakkautta toivon, mutta tuleeko jotain harjoitusversioita vielä vai mitenkä menee? Kiinnostaa tietysti aika.

8. VierailijaHei Vierailija

Positiivisen asiallisena tämä nousee. Eli otetaan ihan oikeudenmukaisesti vastaan ja sinua tullaan heidän puoleltaan vastaan. Kyllähän tämä on ollut heillä tiedossa ja vaivannut sinua, että kyllä se nyt selvitetään. Ihan kaikkea ei näytä pengottavan, mutta tyytyväisyys kumminkin näkyy sinulle ja pääset asian yli niin ettei se enään takaraivossa "jomota".

Hyväksyykö mies anteeksipyyntöni vai millä mielellä on nyt sanaharkan jälkeen? Jännittää jo tapaaminen en että miten nyt tuntee, kun hieman höykytin häntä sanallisesti :(

9. vierailija Vierailija

Jokin asia on päättynyt leikkautunut irti pois nopea toiminta
    viesti tulee vastaan avoimin mielin vaste tulee mieshenkilöltä kirjeenä sähköpostina asia kuopattu avataanko enää jää epäselväksi.

Tammikuu ja helmikuu millaisin kuvin ?

10. Iloinen buddha Vierailija

Kiitos. Yritin ensin toista kautta ja siellä voi närkästys nousta.

Yksi harjoitusversio tulee - nauti siitäkin.
    Herra Oikean kanssa alku on sekavaa, mutta se vain tuo oikeat kysymykset pintaan. Hän asuu vähän kauempana ja muuttosi on sinne pikainen päätös. Toukokuussa alkaa tapahtua.

11. Iloinen buddha Vierailija

Kiitos.

Hyväksyy, mutta alussa on pientä ärhentelyä. Kiukuttelee ja äksyilee. Huomaa kuitenkin pian, että se väsyttää häntä itseään ja jättää sen sitten. Päättänyt unohtaa tapahtuneen ja jatkaa tasaisesti kanssasi.

12. ristiverikkö Vierailija

Minä venytän jo nyt penniä. Todella ahtaalla olen. Emme ehkä näe toisillemme.

13. Iloinen buddha Vierailija

Miehiä ei tähän kai liity ollenkaan. Kiitos kuitenkin.

Tammikuulla saat jonkun tilaisuuden, jota olet vähän odottanutkin. Tämä on joku hankinta, mikä nyt onnistuu.

Helmikuussa töpaikalla raskaat energiat. Yksi mies yrttää kuitenkin ilahduttaa Sinua - hän tekee sen kyllä täysin vilpittömästi. Anna hänen tehdä se.

14. vierailija Vierailija

tämä mies voi olla tausta joukoissa jonkun takana

15. Lisääntyvä valo Vierailija

Kiitos.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä