Hae Anna.fi-sivustolta

Muutama vaihto

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä Huvikseen, 15.05.2020.

1. Huvikseen Vierailija

Kun tätä aikaa kerran on.... Ajan kulukseni kysyn, käynkö vielä vanhan ihastukseni mielessä joskus? Takanamme on kaksi yhteistä episodia/aikaa ja sikäli muistamme toisemme. En näe tai toivo yhteen paluuta, mutta tässä joutessani kyselen syntyykö joskus vielä puhe- tai kirjoitusyhteys.

Mikäs sinua ajatteluttaa?

2. vierailija Vierailija

Kyllä sinä hänen mielessään olet,
    välillä enemmältikin. Ei hän sinua
    tule unohtamaan. Puhe-- tai kirjoitusyhteys on hyvin mahdollinen,
    tulevassa. Hän olisi aloitteellinen siinä.
    Kivasti teillä yhteydenpito sujuu.

Mikä nyt mahtaa olla esteenä, kun pitkän ajan takainen ystävätär (silmälasit, laiha, hoiti lehmiä pitkään)
    ei reagoinut puheluuni ja tekstariini
    alkuviikolla? Viime viikolla soitin ja hän sanoi lopuksi, että palataan.
    Hän itse laittoi nulle kaveripyynnön
    Facessa ja tänäänkin tykkäsi päivityksistäni.

3. Huvikseen Vierailija

Kiitos.

Tämä ystävätär on oikeastaan aika herkkä keholtaan. Ei ehkä vielä suojaa itseään tarpeeksi. Hän haluaa olla tekemisissä, mutta kun energiansa on alamaissa, ei kirjoita tai soita. Hän pitää yllä yhteyksiä, kun kokee, että ei väsähdä heti. Hän tässä kuuntelee ihan oikealla tavalla itseään, sillä väsymyskin näkyisi hänessä. Ajan kanssa hän vahvistuu.

Sinulle sanotaan, että kyse on tosiaankin hänestä, ei Sinusta. Voit pitää tätä itsellesi oppina siitä, miten kukin ihminen tulee hyväksyä juuri omana itsenään.

4. Iloksi Vierailija

Hän näkyy ajattelevan ja kokevan sinut nykyisellään hyvinkin kauniisti. Muistelee menneitä välillä. Koen, että hänellä on rauha sinun suhteesi. Hän voisi halutakin läheisempään, jos tilaisuus tulisi, mutta ei itse tee asialle mitään.

Minulla vähän sama kysymys. En halua uusintaa enkä yhteen paluuta, mutta millä tavoin minua muistaa/kokee ruskeahiuksisen nuorempi mies, jonka kanssa on offia kesti pari vuotta?

5. vierailija Vierailija

Hän on omissa elämänsä koukeroissa samoissa vesissä välillä syvemmissä välillä enemmän pinnalla. Tähän ottaako yhteyttä katselee tulevaan kuinka toimia asiassa kuitenkin komen asian vyyhti välissänne tai hänellä vie voimia eikä heti ole lähestymässä ? Kesällä johonkin aikaa voi olla varovainen yhteydenotto juhannus tms. tämä ei ole kiveen hakattu tieto jotakin hyvää sinulle kesällä .

Kysyn tulevaa millä ja millaisilla korteille etenpäin ponnistetaan .
    Soitto vanhemmalta tutulta äsken ei sukua kuitenkaan mitäs utelua oli ihan kuin jonkun asialla olis ollut :)

6. Iloksi Vierailija

Huomasin etten vastannut kysymääsi kokonaan. Näyttäisi alkukesään tulevan jokin yllättävä mahdollisuus. Onko teillä mahdollista törmätä sattumalta? Ei tämä silti näy mitenkään jatkumona vaan enemmänkin sattumanvaraista kohtaamista tai siitä seuraavaa yht.pitoa.

Minulle samaan jos vastaat. En ole ottamassa itse yhteyttä.

7. Huvikseen Vierailija

Kiitos.

Hän muistelee kyllä ja välillä hänellä on ajatus, että jos ette olisikaan eronneet vaan jatkaneet, niin olisiko kaikki kuitekin nyt hyvin. Näin kevyesti sanoen, hän ei ole varma valitsiko sittenkään oikein. Hänellä Sinusta hyvät muistot päällimmäisinä.

8. Huvikseen Vierailija

Kiitos.

Joku vanhempis on nyt stressaantunut ja itse asiassa hänen "puolestaan" kyseli. Tämä vanhempi mies sitten päättää itse ottaako sen itseään stressaavan asian kanssasi suoraan puheeksi. Joku virallinen järjestely ei mennyt parhaalla tavalla ja nyt miettii, ketä pyytää apuun. Saat tietää kyllä vielä itse asiankin.

9. Iloksi Vierailija

Kiitos. Näetkö yhteyttä tulevassa?

10. Huvikseen Vierailija

Ei ollut päässyt vielä niin pitkälle ajatuksissaan. Oli vielä täysin tuossa "pohdintavaiheessa". Ottaa asian kerrallaan.

11. vierailija Vierailija

Nyt en ymmärrä voitko avata ?

12. vierailija Vierailija

Välillä käyt hänen mielessään ja jotakin pieniä yhteydenpidon hetkiä tulee. Mukavaa yhteydenpitoa, josta molemmat nauttivat. Tulee tunne, että hän ottaisi yhteyttä jossakin vaiheessa.

Mitä näet minun ja vaalean naisen välille, jonka kanssa olemme nyt hetken keskustelleet? Erittäin mielenkiintoinen tapaus.

13. vierailija Vierailija

Tarkennan miten liityn tähän asiaan ? Mitä viestistä tai yhteyden otosta seuraa minulle ?

14. Huvikseen Vierailija

Kiitos. Luulenkin, että jos olisimme yhteydessä, molemmat pitäisivät siitä.

Tässä on mieltymystä ja jotain uutuuden jännitystä. Sinä taitaisit aika paljonkin ihastua. Jos ensin maltatte edetä hitasti, niin tämä voi vaikka kestää.

15. Huvikseen Vierailija

Se mies, kenen puolesta tämä soittaja kyseli ympäripyöreitä. Sinä osaat tai taidat jotain, missä tämä henkilö ehkä haluaa apua tai tukea. Itse päätät / valitset, mitä seuraa.

16. Cittari Vierailija

Katseletkohan vielä, mutta yritetään kuitenkin!

Näkisin tämän miehen onnellisena nykyisessä elämässään, mutta siihen voi tulla jotain ryppyä rakkauteen minkä kautta päätyisitte juttusille.
    Teillä voisi olla hedelmällisiä keskusteluja ja jotenkin voisitte auttaakin toisianne, ehkä ammatillisissa asioissa tulisi hyviä keskusteluja ja rahanarvoisia vinkkejä.
    En välttämättä näe teille keskenänne romanttista enää.

Miksi mies johon koen yhteyttä, ei mitenkään käytä olemassa olevia tilaisuuksia hyväkseen ottaakseen yhteyttä? Meillä ei ole romantiikkaan keskenämme, mutta merkeistä päätellen voisi ehkä olla.
    Käytännön asioita on hoideltu ja itse joudun aina kyselemään perään.
    Olenko sittenkin yhdentekevä hänelle?

17. Huvikseen Vierailija

Kiitos. Luottamus välillämme varmaankin on, mutta en usko, että kumpikaan kaipaisi romantiikkaa - ei, ei.

MIes on ikään kuin ujo. Taitaa ottaa askelia, vasta kun on ihan varma (sekä itsestään, että tilanteesta). Tilanne kääntyy kyllä niin, että aktivoituu, mutta niin taitaa samaan aikaan aktivoitua joku muukin. Sinulle tässä on vain, että voit pysyä omassa tilassasi ja valitset kun on valinnan hetki - älä missään tapauksessa ota kantaa kummankaan äksyilyyn. Sekin nousee pintaan, kun ymmärtää että ei olekaan ainoa sinusta kiinnostunut. Ei tässä enää kauaa menen, kun tuuli kääntyy.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri