Hae Anna.fi-sivustolta

Muutama

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä Loo, 02.08.2020.

1. Loo Vierailija

Mitä minulle näkyy rakkauskuvioihin? Olen mies. Vastaan takaisin tänä iltana tai viimeistään aamulla.

Sinulle?

2. miituu Vierailija

Taakse jäämässä (tai jo jäänyt) vaaleahko tai vaalean luontoinen nainen. Uusi tuttavuus (ehkä jo olet tavannut) tulossa elämääsi; ristiverisenä minulle näyttäytyy, tosin voi olla muukin hiusten väri, joskus hiljaisen ja rauhallisen oloinen näkyy minulle ristiverisyytenä. Muitakin kiinnostuneita on, mutta sinä et kiinnostu heistä.
    Rakkauselämäsi poukkoilee vielä tämän vuoden, ensi vuonna seesteisempää. Ehkä myös silloin olet varmempi mitä haluat.
    Minulla on ollut raskaita energioita ja monia ei-nyt-niin-mukavia juttuja. Nyt näyttäisi muutosta tulevan, monelta suunnalta. Mutta näkyykö rakkautta?

3. Loo Vierailija

Rakkautta näkyy tulevaan ja kokisin sen olevan enemmän vaalea kuin tumma. Jotain epävarmuutta sinulla on hänen suhteensa, ennakkoluuloja, mutta paljastuukin paljon oletettua valoisammaksi ja sopivammaksi henkilöksi kuin kuvittelit. Pidä mieli avoinna näille kohtaamisille. Hyvältä muuten näyttää, mutta jokin tällainen ennakkoluuloista tai muista asioista johtuva negatiivisuus vähän viivyttää tätä.

4. ap. Vierailija

Vaihdan pari vielä, jos joku haluaa.

5. vierailija Vierailija

Hei,
    takaa-ajo taistelu pitkä pyydytys väsytys sanat tulee rakkauteen ja oman ajan otto/anto. Saat sen mitä haluat siis sen naisen kenet haluat ,mutta se vaatii aikaa ja sinä jaksat hyvää odottaa.
    Minulle tämä parisuhde loppuuko eroon vai? Työkuvioni?

6. TiinaLii Vierailija

Mietitkö jotain kaukomatkaa, ihankuin joku vanhempi pariskunta lahjottaisi sellaisen ? Mielitiettysi on sosiaalista sorttia ja viihtyy ihmisten seurassa. Sinä toivot rakkautta, onko tämä työ- tai opiskelutoveri joka kiinnostaa, ainakin puhutte samaa kieltä. Rakkautta ei ihan vielä kortit lupaa, mutta kestävää yhteistyötä ja ystävyyttä kyllä.
    Joku erotilanne tai ylitsepääsemättömiä ristiriitoja syksyllä.
    Ihan kuin suuntaisit sitten juhlimaan vanhojen ystävien kanssa.
    Jossain vaiheessa saat tietää sairaustapauksesta, josta ei puhuta.
    Koskee jotain vanhempaa ihmistä.

Minulle voi myös kurkata rakkauskuvioihin...

7. Loo Vierailija

Toivottavasti olit tosi mielellä, sillä kuulostaa, että jotain hajua tilanteesta on, mutta sanavalinnat eivät kuulosta ollenkaan oikealta. Pyyteetöntä rakkautta ja tilan antamista, ei takaa-ajoa tai väsytystä...

Mahdollisuuksia on korjata välejä, mutta riittääkö teillä halu siihen on toinen juttu. Tuntuu, että molemmilla pitäisi tulla hiukan vastaan, avata itsensä aidosti ja selvittää asiat, jotka hiertävät. Halusta pitkälti kiinni haluatteko siihen ryhtyä.

Työkuvioihin tulossa muutoksia. Haluatko saada jotain parempaa jalansijaa eri työtehtäviin? Viivytystä tässä, mutta jokin koulutus/perehdytyskuvio tässä olisi ainakin ennen sitä, jos siihen haluat ryhtyä. Hankala oli saada tästä kiinni.

8. Loo Vierailija

En tunnistanut millään itseäni tai henkilöä, jonka kanssa toivoisin tapaamista tästä.

Positiiviselta näyttää rakkauskuviot. Ilmeisesti sinulla on jo mielen päällä jo joku, jos ette yhdessä jo ole. Luottamuksellisen ja pitkän suhteen ainekset tässä on, suhteen vahvistumista, suhde jolle molemmat voisivat antaa työpanoksensa. Valintaa kuitenkin teet jollain tapaa tässä, annatko tälle paljon vai oletko jollain tapaa suhdetta jarruttava henkilö. Päätöksen tekoa syksyn edetessä.

9. vierailija Vierailija

Viestiä saat rakkauteen liittyvästä asialta mieheltä hän sinulle antaa vihjeen ohjeen mitä se sitten onkin. Tästä seuraa intohimoa rakkautta naisellinen nainen ulkomaalainen ? Työ linkittyy tähän samaan kuvioon.

Muuttoa muhitellut kohde vielä ei valmiina kuinka etenisi kaappeja siivoillut jo.
    Syksyn toiminta kalenteri muuten ?

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri