Hae Anna.fi-sivustolta

Muutamil plarraissi

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä Muari, 20.05.2020 klo 18.11.

1. Muari Vierailija

Nyt miul liikenis aekkoo plarat korttei, jos joku halluup. Annahe hiusväritykseis ja kysymykseis.
    Miul suap kahtelt perintteissii rakkaut ja työt, mit tuman pittääp? Harmaantunnu ristivär uon.

2. vierailija Vierailija

Tervehdys Muori
    Kortteja plarraan sulle .
    Rakkaus asioita kysellessä ilmestyy nainen ja hänen terveys osaatko sanoa mikä tämä kuvio on ? Seuraa kortti erillään eristyksessä ?
    Työhön tässä matkan tekoa ja vanhaa hyvää energiaa menoa juuret hyvin massa entiseen malliin rakkaudella teet työtä voihan myös merkata et töis joku tai matkan varrel kohtaat flirttiä rakastumista oisko tämäkin entisiä tuttuja .
    Muutoin kesää nousee jälkikasvu suku siellä jää unholaan kina kissan hännän veto .
    Mökkeilyä vesistöllä oloa .

Saapi plarata brunette oon työ rakkaus terveys kesän fiilikset ?

3. Työntouhussa Vierailija

Rakkaudesta kysyn, että onkohan vierelläsi jo joku? Jos ei vielä, niin lähellä on ja pitkiä suunnitelmia teille näytetään. Voit luottaa häneen ja suunnitelmiinsa, koska tunnutte puhuvan niistä varsin avoimesti. Teette viimeistään syksyllä jonkun pienen yhteisen satsauksen.
    Työ, jota olet jo aiemminkin tehnyt (ehkä entinen työpaikka) - siellä aukeaa mahdollisuus pidempään työsuhteeseen, Joku ottaa yhteyttä Sinuun ja ehdottaa sitä Sinulle, On yksi asia, mistä et siinä pidä. Uskalla kutenkin ilmaista toiveesi senkin suhteen. Sitä nimittäin saatetaan kuunnella. Saat työn ja sitä työmatkaa ei kannata pelätä tai jännittää.

Minä olen ristiverinen ja vähän harmaantunutkin.
    Kuinkas tämä asuminen ratkeaa. Pojan pitäisi ensin muuttaa pois, sitten olisi minun vuoroni mennä pienempään. Kummankaan osalta ei olemitään varmaa tapahtumaa tai takarajaa vielä tiedossa. Mitenköhän näet tämän järjestyvän?

4. Aikuune Vierailija

Rakkaudessa joku vanha tuttu olis tulossa, ei sua kiinnosta. Loppukesässä puhaltaa uudet tuulet, tutustumista ja ihastumista. Työ tuttua juttua, innolla teet. Jos nyt ilman työtä, niin et enää kauan. Loppukesällä muutenkin uutta tulossa. Ratkaisuja tehtävä, jännittäviä. Kohti uutta ja uudistumista menet.
    Minä punertava hiuksinen nainen tarvitsisin työtä(mitä siihen?), rahaa(yllättävä menoerä) ja terveyttä(väsymystä,kipuja jne.) Mitä näihin saat? Kiitos ja hyvää kesää!

5. Franklin Vierailija

Rakkaudessa tulossa kohta puolin valoisa jakso. Mies on ehkä tumma tai tummahko. Vähän sulta kysyy rohkeutta lähtee mukaan. Mun mielestä kannattaa. Mies vaikuttaa erilaiselta kuin mitä ennen ollut.
    Työhön tulee hyvät näkymät kesän alkupuolelle. Älykäs (kouluttautunut) mies nousee merkittäväksi tekijäksi.

Minulla on mielessä kaksi miestä. Toinen on minua hieman vanhempi, ruskeahiuksisen, pitkä. Emme ole tavanneet, mutta huomenna tapaamme. Mitä tykkää ja miten jatko?
    Toinen mies on nuorempi, ruskeahiuksisen, hoikka. Hän on tuttu vuosien takaa, mutta nyt lähestyi sosiaalisessa mediassa. Tuleeko jotain hänen kanssaan?
    Minä olen tumman ruskea.

6. Muari Vierailija

Kiitos siul. Huol ja stressi pukkaa vua sie selätät. An män omal paenollaa. Vanha tuttuis ottaap yhteyt mut sie kiennät nokkais. Ristiverinne mies lähimmäisent siul. Kesä oup hyvvee aekkoo. Ihmissii ja jok juhlatynk. Syksyl työhhö uussii kuvijoit, jot sie pähkäilet et uosko siun ommais.

7. Ollos Vierailija

Olen blondiksi värjätty eli sielultani blondi. Mitä rakkauteen? entä mitä täää sporttinen viestikumppanini oikein miettii miusta? Työhön liittyen onko tämä nykyinen nyt sitten pitkäänkin pysyvä paikka (en tiedä onko just mun ala kuitenkaan) vai tuleeko muutosta tulevassa?

Rakkautta sinulle tällaisen harmaantuneen miekkosen taholta. Olisko se juhannusta kun yhdessä vietätte. Työssä hitsin muutosta kesän aikana/jälkeen, ei ihan alkukesää vielä.

8. vierailija Vierailija

Saatko tuo vanha tuttu onko mies nainen ? Milläs asial ois ? Mikä tuo ristiverinen mies on ihanko rakkauden nimissä vai sukulainen ?

9. Muari Vierailija

Kiitos siul. Sie näyt yksinäis tän piätöksen kans vaek usseempaakin koskkee. Suurrii siirttoi eip kohtpuollee näy ja jotennii varovaisuut ottoop asijjoo puhheeks ylipiättää. Sit tul korttiloit et asijja järjestyyp ja kohtalonommaisuut siihhe liittyyp. Siult toivottaa luottoo tulevvaa ja et kaek kiäntty kui parraist oup.

10. Muari Vierailija

Kiitos siul. Näil evväil miet viel kotvasse ja siul oup sissäist vahvuut löytääp keinnot. Tervveys notkahteleep vua eip issoo menetys näy. Työtillaisuukssii siul tulleep ja sie mietit asijjoo monelt kantilt. Syksyl tae alkusyksksyst siul oup puuhakaisnnii.

11. Muari Vierailija

Kiitos siul. Tiä jälkimmäinne oup siuta miettinnynnä ja jottai jiäny kaihertammaa. Työ voette tappaammisse sopia hyvinnii ja vaek siit isomppaa ei syntysethe, nii kannattaap. Ensimmäinne mies tekkeep siuhu vaikutuksse. Ol aävvoimmi mielli hään kans. Rehellisyyt ja henkisyyt arvostaap. Hää piättääp jatkoist.

12. Muari Vierailija

Kiitos siul. Työ siul pyssyyp. Lähel eip muutoskorttiloit nousep. Kumppani tykkääp siust, vaek siul eppäilykssii oup. Hää ossoittaap sitä yllättävil tavoil. Taetaap ol tavvoitelt tai mit nää naikkoset täs ympärillää hyöriip.

13. Franklin Vierailija

Kiitos. Tämä mies jonka tapaan huomenna, arvostaako yleisesti henkisyyttä ja rehellisyyttä vai minussa? Jäin kaipaamaan mitä minusta tykkää.

14. Muari Vierailija

Kiitos siul. Vanha tuttu oup miespuolinne. Ristverinne rakkaude tunteloin. Kai voip ol sukulaenekkii tae lähheinne siul, vaik rakkaussuhtteest miun mielest kiellii.

Mik oup naenne eristyksis ja sairaut? Onk mie?

15. Muari Vierailija

Kiitos siul. Hää tykkääp siu rehellisyyveist ja henkisyyveist. Oup sellainne kui oup eläkä yrit esittääp mittee nii lopputulema oup parhaimmalaenne.

Mis mie tän tummain kohttaan? Mit sie muut hääst kertosithe?

16. Ollos Vierailija

Kiitos ja ou nou.. Onk tää työpaikka siis kohtaloni jos ei muuta nävy?
    Ja kiitos tiedosta että naikkosii ympärillä.. Hmm enpä tiennyt, ehkä otettava etäisyyttä ja annettava olla tän jutun :{

17. Työntouhussa Vierailija

Kiitos sinulle.

Luottavalla mielellä jatkan. Sieltä on tulossa varmaan ratkaisu, mikä on tarkoitettu.

18. Vegs Vierailija

Työssä nyt suvantovaihe, ei etene hetkeen asiat. Olet kuitenkin aikaansaava ja asioita eteenpäin puskeva tyyppi, joten tämä on sulle enempi haaste kuin mikään paniikin paikka. Koen ettet ole ensimmäistä kertaa tässä tilanteessa, tiedät kuinka edetä, ammattitaitoa löytyy.
    Rakkaudessa on tulossa vauhdilla mies, vastakappale itsellesi. Myös toimelias, eteenpäin pyrkivä tyyppi. Semmonen tuli ja leimaus.

Laitoin vitsikkään mutta tietyllä tapaa rohkean suoran viestin yhdelle miekkoselke, ottiko itseensä siitä? Kun ei kommentoi mitään. Viesti ei ollut mitenkään seksuaalissävytteinen, ihan muihin asioihin liittyi. Ruskeat hiukset mulla.

19. Muari Vierailija

Kiitos siul. Sie taijjat tiän miekkosse tunteep ja et hää oup vähä herkhipiäinne. Miettilöit tät viesttii ja voep jottai takkais näppäyttää jot suap egonsa takkais. Sie kyl ossoot ohittaap tän ola kohhautuksel

20. vierailija Vierailija

Kiitos
    Tämä nainen et ole sinä eikä vakavaa sairautta hän on tärkeä sinulle eli vie aikaasi auttaessasi häntä.

Jos vielä katselet onko muuttoa näkyvissä jos on niin millaiseen paikkaan ja kaksin kolmisin yksin ?

21. Franklin Vierailija

Tämä mies näkyy aika vakavana. Hän ottaa asiat kirjaimellsesti. Työkseen istuu pöydän ääressä paljon ja käy papereita läpi. Yksi lapsi ja koira.

22. Franklin Vierailija

Palautetta. Kyllä minä olen päättämässä jatkosta tuon ensimmäisen miehen kanssa. Paljon oli hyvää, mutta ei sitten kuitenkaan minun "näköiseni" mies.

23. Muari Vierailija

Kiitos siul. Mie oup kiitollinne pallautteist et kui korttei kiäntelle. Jos aeva mätikköö männee nii hyvä oup miu tietääp. Nää oup miul arvokkaaks opiks.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri