Muutatko kaiken?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minimalisti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minimalisti

Vieras
Kun hommaat kotiin jotain ostatko niin että sopii entisiin? Ostat vain? Jos on sopimaton vaihdatko kaikki vai onko väliä käykö kaikki yksiin.
Itse näen monesti jotain kivaa mutta ei se meille käy, olen aika yksioikoinen väreissä ja tyylissä. Kaikki täytyy käydä kaikkeen! Siksi kiva vierailla erilaisissa kodeissa. Joistakin tykkään, johonkin haluaisin heti tehdä muutoksia. Nuoren työkaverin luona olisin vaihtanut huoneiden paikkaa kun kysyi neuvoa mitä tekisi!

Pikkuhiljaa muuta sisustusta ja silleen että on toisiinsa sopivat värit. =) Mä inhoan sellaista sekametelisoppaa missä on eri tyylejä tai jos on vain 2-3 eri väriä käytetty.Ja jos nekään ei sovi kovin hyvin yhteen.

en uusi koko sisustusta kerralla. Olemme aikanaan hankkineen asioita oman tyylimme ja mielemme mukaan ja sitä sitten voidaan täydentää tai vähän muokata, mutta ei se että uusi sohva ostettaisiin edellytä uusien verhojen tai mattojen hankintaa vaan se uusi sohva ostetaan entiseen sisustukseen sopivaksi. Ja yleensä hankitaan kyllä huonekaluja tuollaista kestämään pitkään eli 10 v on aika lyhyt aika kestävissä huonekaluissa,

Yhteistyössä