Muuttaisitko samaan pihapiiriin ystäväsi kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muuttoa miettivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muuttoa miettivä

Vieras
Ystävälläni on pihapiirissään vuokrattava "mummonmökki" tyyppinen talo.
Nyt tuo on tyhjillään ja muutaman kerran tuo ystävä on sanonu mulle, et muuta siihen.
Toisaalta tekis mieli muuttaa, mutta toisaalta en tiedä oikein.

Ja tietty tähän osittain vaikuttaa se, että edellinen asukas oli ollut jonkin aikaa siinä asunnossa kuolleena ennenkuin hänet löydettiin.

Eihän tuo tuolla kummittele, mutta kuitenkin on jotenkin vastenmielisen tuntuinen ajatus...

Ei meillä oo vielä ollut vuokrasta eikä muustakaan puhetta.

Alkuperäinen kirjoittaja muuttoa miettivä;25680912:
Ystävälläni on pihapiirissään vuokrattava "mummonmökki" tyyppinen talo.
Nyt tuo on tyhjillään ja muutaman kerran tuo ystävä on sanonu mulle, et muuta siihen.
Toisaalta tekis mieli muuttaa, mutta toisaalta en tiedä oikein.

Ja tietty tähän osittain vaikuttaa se, että edellinen asukas oli ollut jonkin aikaa siinä asunnossa kuolleena ennenkuin hänet löydettiin.

Eihän tuo tuolla kummittele, mutta kuitenkin on jotenkin vastenmielisen tuntuinen ajatus...

Ei meillä oo vielä ollut vuokrasta eikä muustakaan puhetta.

Meidän ekaan omaan kotiin edellisen nuoren perheen isä oli hirttäytynyt velkahelvetin takia... EI siitä onneksi mitään pahaa karmaa ollut sinne jäänyt. Että sinänsä sen puolesta voit ainakin muuttaa. ;)

En välttämättä muuttaisi. Mä en haluisi seurata ystäväni perhe-elämää jatkuvasti. Helposti saattaisi alkaa myös ärsyttämään jotkut tietyt jutut, ku on liian lähellä. Mä tarvin oman tilan, enkä tykkäisi, että ystävä olisi koko ajan siinä lähellä.

Aika moneen asuntoon on kuollut ihminen. itsekin olen parissa sellaisessa asunnossa asunut. Mutta kaverin kanssa samassa pihapiirissä... Pahimmassa tapauksessa on hetken päästä entinen kaveri jos tulee esim. kutsumatta kylään. Tai siis käyttää omistajan "oikeutta" tulla mökkiin tai mökin välittömään pihapiiriin haahuilemaan.

Viimeksi muokattu:
Me ei nyt mitään ihan parhaita kavereita olla sillai, mutta ollaan kuitenkin paljon tekemisissä.

Tuo piha mua eniten kuitenkin mietityttää koska meille ei oikeastaan jää yhtään "omaa" pihaa tuossa, no ehkä ihan pikkasen ikkunan alle.
Ei tuo kaveri oo sen tyyppinen että kutsumatta sisään paukasee.
Toki mua tuo sijaintikin vähän mietityttää koska se on kovin keskeisellä paikalla, nyt asutaan vähän syrjemmässä.

Yhteistyössä