V
Voi ahdistus...
Vieras
Tilanne on siis se että äitini on hiljattain sairastunut vakavasti, asia tuli todella shokkina niin hänelle kuin muillekin koska hän on niin nuori, vasta hieman yli 50v. ja ollut perusterve. Me emme mieheni kanssa ole vielä ehtineet naimisiin, ts. meillä ei ole ollut tarpeeksi säästöjä järjestääksemme kirkkohäät joista minä ainakin kovasti olen unelmoinut. Ajatuksemme oli mennä naimisiin vasta parin vuoden päästä, olen nyt raskaana eikä ajoitus siksi olisi kovin hyvä.
Tiedän kuitenkin että äidilleni olisi kamalan tärkeää nähdä minun menevän naimisiin ja olemmekin mieheni kanssa nyt pohtineet että mitä jos menisimme maistraatissa naimisiin vain kaikkein lähimpien läsnäollessa. Tämä kuitenkin tarkoittaisi sitä että joutuisin luopumaan unelmahäistäni. Äitini hoitoennuste on suht hyvä eli sairaus ei ole automaattinen kuolemantuomio (syöpä) mutta eihän koskaan voi tietää. Mitä ihmettä te tekisitte sijassani?
Tiedän kuitenkin että äidilleni olisi kamalan tärkeää nähdä minun menevän naimisiin ja olemmekin mieheni kanssa nyt pohtineet että mitä jos menisimme maistraatissa naimisiin vain kaikkein lähimpien läsnäollessa. Tämä kuitenkin tarkoittaisi sitä että joutuisin luopumaan unelmahäistäni. Äitini hoitoennuste on suht hyvä eli sairaus ei ole automaattinen kuolemantuomio (syöpä) mutta eihän koskaan voi tietää. Mitä ihmettä te tekisitte sijassani?