Muutto talvella ja takapiha

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tietääkö kukaan kenen vastuulle ja lompakosta jää siivous takapihalle rivarissa jos edellisellä asukkaalla on ollut koira joka kakkaillut takapihalle?
Naapurilta kuulin että voi odpttaa keväällä ylläri kun edelliset olivat pitäneet koiraa aidatulla taakapihalla eivätkä siis ilmeisesti ole lenkittäneet eli sinne on tarpeensakin tehnyt.
Eli kun nuo lumet alkaa sulaa ja jos sieltä alkaa paljastua tuotoksia onko se minun helvettini vai vuokranantajan hoidettava?

Vuokranantajaan yhteys joka hoitaa siivouksen haluamallaan tavallaan ja veloittaa kulut edelliseltä asukkaalta. Yleensä koiran jätökset katoaa kevään aikana, mutta koiran muut tuhot vaati käsitöitä.

Sinun ne varmaan on siivottava, jos omistajaa ei kiinnosta. Jos omistajaa kiinnostaa, niin periaatteessa voisi kai edellisen vuokralaisen velvottaa hoitamaan/maksamaan siivous.
Mutta en usko, että jaksaa käydä tuollaisen jutun tähden kenenkään kanssa riitelemään, kun ei itse pökäleidtä joudu kärsimään.

Viimeksi muokattu:
Meillä kävi juurikin niin eräässä muutossa. Saimme takapihan missä koiran jätöksiä. Ja jotain tavaroita oli pilkkonut sinne.
Ymmärrän kyllä että niitä on ollut lähtiessä hankala alkaa kaivamaan lumen alta pois, mutta ihmettelin miksi ei ollut heti aikanaan siivonnut ennen uuden lumen tuloa niiden päälle aina.
Itse siivoaimme vaikka ärsytti, mutta eipä siitä jaksanut alkaa riitelemäänkään.

Yhteistyössä