Muutto Turkkiin miehen takia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mieheni haluaa että muutamme Turkkiin koska Suomi ei ole kuulemma sopiva paikka kasvattaa lasta.
Itse olen vaihtanut uskontoni islamiin miehen mieliksi mutta mies on luvannut että tyttäremme saa itse valita uskontonsa, mutta nyt haluaa että muutamme pois täältä missä on tytön isovanhemmat ja sukulaiset. :(
Miten saisin miehen pään käännettyä ja jäämään Suomeen?

Mieheni haluaa että muutamme Turkkiin koska Suomi ei ole kuulemma sopiva paikka kasvattaa lasta.
Itse olen vaihtanut uskontoni islamiin miehen mieliksi mutta mies on luvannut että tyttäremme saa itse valita uskontonsa, mutta nyt haluaa että muutamme pois täältä missä on tytön isovanhemmat ja sukulaiset. :(
Miten saisin miehen pään käännettyä ja jäämään Suomeen?

Oletko lukenut yhtään uutisia? Turkissa on todella paljon levottomuuksia ISISin, kurdien ym. ryhmien välillä. Turismikin on vähentynyt radikaalisti joten silläkään ei enää elätä perhettä siellä. Millä mies meinasi elättää teidät? Kai sinulle sopii ettet saa koskaan Turkista hyvää työtä itsellesi vaan jäät kotirouvaksi? Turkkihan se vasta kamala paikka onkin kasvattaa lapsi. Koulutus hankitaan rahalla ja opetus nivoutuu islamiin sekä vanhakantaisiin historiallisiin asenteisiin. Miehesi on siis rikas ja kustantaa lapsenne koulutuksen yliopistossa Turkissa? Mitäs kun sillä turkkilaisella yliopistotutkinnolla ei pääse missään Euroopassa töihin, ehkä siivoamaan tai hyvällä tuurilla kaupan kassalle?

Ilmeisesti miehesi on vähän yksinkertainen eikä ajattele omaa napaansa pidemmälle. Varmaan kantaa Turkin lippuakin koruna tai tatuointina? Minun mieheni on turkkilainen ja on päivänselvää että meillä on paras elämä täällä Suomessa. Meidän miesten erona taitaa olla että lapseni isä ajattelee muitakin kuin itseään?

Yhteistyössä