Hae Anna.fi-sivustolta

Muuttofirma HKI?

Viestiketju osiossa 'Niksit ja vinkit' , käynnistäjänä Edullinen, 21.07.2005.

1. faktatietoa Vierailija

2. muuttaja Vierailija

3. jessss Vierailija

Kiitos pakumiehille, käytän uudestaan jos on tarvetta.

4. MUUTTIS Vierailija

5. Kokematon? Vierailija

Onko kenelläkään kokemusta sellasesta firmasta kun Reen? Ekaa kertaa muuttamassa ollaan ei kaverimuuttona vaan otetaan muuttopalvelu. Näillä näyttäis olevan ihan ihmiselle sopivat hinnat ainaki kun vertaa Niemeen. Mutta kun seitten epäilyttää onko luotettavia vai hajooko kamat tai katooko poikien taskuihin. Niin että kokemukset kelpais, tuoreet meilellään. Vinkkejä kans! Ja muutto olis vuodenvaihteessa Helsingissä keskellä kaupunkia, että ei mikään ihan helppo vaan kavereitten pitäs osata hommansa. Ei viittis mistään uudenvuoden kännääjien tavarat hajottavasta porukasta maksaa.

6. Tämä on hyvin outo keskustelu :) Kaikilla yllättävä tarve haukkua ?!
    Itse olen käyttänyt muutamaa muuttoliikettä ja aina on mennyt suhteellisen hyvin muutot. Niemeä käytin 5 vuotta sitten kun muutin Espooseen. Kallis tuntiveloitus mutta muutto oli ihan ok. Vuosi sitten käytin Forsmania ja kaikki toimi tosi hyvin. Pyysin katselmusta ja sain sen pohjalta tarjouksen joka sopi minulle. Sain samalla pakkausohjeet ja riittävästi laatikoita / pakkausmateriaalia pakkaamiseen. Muutto sujui hyvin kun oli tarpeeksi muuttajia hoitamassa muuttoa. Muutaman kerran muutettuani voin antaa vinkin kaikille muuttajille että kannattaa panostaa pakkaamiseen, niin muuttokin sujuu siten tehokkaammin.

Tyytyväinen muuttopalvelun käyttäjä

7.  
  8. Päde Vierailija

Kyllä niemi on tosi hyvä! Hyvästä kannattaa maksaa. Ripeitä miehiä, eivät vitkutellut! Mahtava tuuri kävi kun sain niin hyvän palvelun

9. vierailija Vierailija

Itsellä vain huonoja kokemuksia Opiskelijamuutoista. Saattaa vaikuttaa nettisivuilla halvalta, mutta todellinen hinta on paljon suurempi. Pyysin tarjousta pienen yksiön muuttoon (muutto kesti alle tunnin) ja kertoivat tarjouksessa kaikki muut ehdot paitsi sen, että minimiveloitus on 3h. Tämän lisäksi muutto myöhästyi kolmella tunnilla ja toinen muuttomiehistä oli aivan lapanen, jonka takia kannoin itse painavimmat tavarat. Alle tunnin muutosta jouduin siis maksamaan 3h hinnan. Todella epäilyttävää toimintaa, että minimiveloitusta ei kerrota tarjousta tehdessä.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri