V
vieras
Vieras
Kysymys tulikin aika hyvin otsikossa. Miten on muuttuiko sinun elämäsi, lähinnä ruokailu sappirakon poistoleikkauksen jälkeen? Oliko myöhemmin vielä jotain kiputuntemuksia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En tiedä johtuuko se leikkauksesta, mutta leikkauksen jälkeen mulla on satunnaisesti ollut närästystä, ennen sitä ei ollut koskaan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mulla on se että aamulla pitää käydä isolla hädällä kotona, se ei odottele vessaan pääsyä kovin kauan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mulla on se että aamulla pitää käydä isolla hädällä kotona, se ei odottele vessaan pääsyä kovin kauan.
Ei varmaankaan liity mitenkään sappirakon poistoon![]()
Mutta eipä muuttunut mullakaan elämä mitenkään ja ruokavalionkin palautin normaaliksi leikkauksen jälkeen, kun ei enää kohtauksia tarvinnut pelätä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mulla on se että aamulla pitää käydä isolla hädällä kotona, se ei odottele vessaan pääsyä kovin kauan.
Ei varmaankaan liity mitenkään sappirakon poistoon![]()
Mutta eipä muuttunut mullakaan elämä mitenkään ja ruokavalionkin palautin normaaliksi leikkauksen jälkeen, kun ei enää kohtauksia tarvinnut pelätä.
No kyllä se vaan liittyy, ei ole sappirakkoa mihin se varastoituu joten varsinkin aamulla se on ulosteessa se sappineste.