Mykkäkoulun uusi käänne: miehen "anteeksipyyntö" tekstiviestillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Pari päivää on tavoistamme suuresti poiketen pidetty mykkäkoulua, olen ollut vihainen miehelle menemisistään.

Nyt sitten yli kaksi tuntia sitten mies oli lähettänyt minulle viestin tuolta olohuoneesta, että lähdettäiskö käymään syömässä jossain. (Se on epäsuora anteeksipyyntö häneltä.)

Ja minä en ole vieläkään vastannut hänen viestiinsä, sillä huomasin sen tunti sitten ja tuntui pöljältä vastata enää siinä vaiheessa. :ashamed:
Vinkkejä, miten tästä eteenpäin? :D (Olen silti yhä vihainen, pitäisi saada puhehanat vaivihkaa auki ja siitä sitten jatkaa keskusteluun tästä riidasta.)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hoh..:
ei kai aikuiset pidä mykkäkoulua..Lapsetkin oppii muuten mallista sitten..

Eipä ole lapset kotona.

Saako olla utelias ja kysyä missä teidän lapset on tähän aikaan su-iltana? (Vai onko teillä oikeasti edes lapsia? ) Ja toinen kysymys, (jos teillä siis on lapsia) että miten raaskitte tuhlata "lapsivapaan" ajan mykkäkouluun? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja hoh..:
ei kai aikuiset pidä mykkäkoulua..Lapsetkin oppii muuten mallista sitten..

Kyllä pitää. Meillä meni jo niin pitkälle se että mulle tuli fyysisiä oireita. Tilanne on kohentunut ja vuoteen meillä ei ole mykistelty. =) Tapahtu väliintulo ja nyt apuna on perheneuvola. =)

älä kiusaa rakastasi, ikinä ei tiedä milloin on viimeinen yhteinen päivänne.oikeesti kannattaa sopia jo. niele ylpeytesi, sitäpaitsi sä voitit koska mies notkuu kotona,pyys sua syömään ja haluaa siis selvittää asian. jos ei haluais selvittää niin ei olis kotona mykän akan kanssa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nyt sitten yli kaksi tuntia sitten mies oli lähettänyt minulle viestin tuolta olohuoneesta,

:laugh: :laugh: Anteeksi nyt. Siis olette samassa asunnossa? :hug: :xmas:

Mun mies teki tota ennen. Riiteli tekstareilla toisesta huoneesta. Mä huusin vastauksen sit sille ja sain taas tekstarin. 8O

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
:laugh: :laugh: Mikä ikäisiä olette, tekstiviestitappelijat? :saint:

Ihan aikuisia ollaan molemmat..yli 30v.. =( ja uskokaa huviksenne että tilanne on ihan sietämätön ollu. Mut nyt siis pariterapia on auttanu ja meillä on opittu vähä puhumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Mun mies teki tota ennen. Riiteli tekstareilla toisesta huoneesta. Mä huusin vastauksen sit sille ja sain taas tekstarin. 8O

:laugh: eikä! Miten tossa pokka pitää kummallakaan?

Kyllä siinä on nauru kuule kaukana kun ollaan pahasti henkisen väkivallan suossa. =(

Yhteistyössä