Mymmelille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tuikku

Vieras
Heips Mymmeli,

me asutaan Pohjois-Helsingissä. Mulla on sama tilanne eli opiskelut vielä kesken, ei onneksi kovin paljoa enää jäljellä.
Meidän neiti heräsi tossa seitsemältä tänään, itse olisin kyllä mielelläni jatkanut vielä unia. Nyt sitten nukkuu sitterissä ensimmäisiä päikkäreitä =)
Uskallatko sä laittaa sun sähköposti osoitetta tänne? Mä voisin laittaa mun koulun meili osoitteen mutta en saanut auki koko sivustoa, joten en tiedä pääsenkö lukemaan sieltä viestejä (äsken ei onnistunu)..

no kaipa uskallan... elikkä heli.nikiforow@evtek.fi se on mun koulun posti. Meillä nukutaan nyt parvekkeella jo kolmatta tuntia harmi etten ite tajunnu mennä nukkuu nyt jo liian myöhästä ku kohta varmaan jo pikkunen herää. Minkäs kokonen neiti teillä on meijän oli 3kk neuvolassa 5480 g ja 59 cm minusta ihan iso vaikka muiden täällä olevien vauvat on paljon isompia. Mulla on sitä koulua jäljellä vuosi ja vähän päälle ku keväällä laiskotti ja jäin äippälomalle sillon ku se alko vaikka olisin periaatteessa voinu käydä koulussa vielä mut ei sen mahan kanssa jaksanu sinne raahautua ku matkakin kesti tunnin:)

Yhteistyössä