Ä
äippä
Vieras
moikka, missä iässä tein vauvat oppinut konttaamaan. meillä 8kk poika eikä ryömi eikä kontaa, yritystä kyllä on, saa nähdä koska mä oon hukassa kun poika mennä viipottaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja niuho:Laitetaan siihen kysymyslauseen perään kysymysmerkki.
Alkuperäinen kirjoittaja niuho:Laitetaan siihen kysymyslauseen perään kysymysmerkki.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mä kommentoin toista ketjua suurinpiirtein näillä sanoin:
En enää oikein usko, että ryömiminen/konttaaminen on mitenkään tarpeellinen vaihe ihmisen kehityksessä. Eihän se ole mitään kävelemisen harjoittelua; miksi ihmisen pitäisi kontata jossain vaiheessa?
Eli mä en ainakaan miettis liikoja kunhan muuten vaikuttaa hyvin kehittyvältä.
Alkuperäinen kirjoittaja gross motor skill:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mä kommentoin toista ketjua suurinpiirtein näillä sanoin:
En enää oikein usko, että ryömiminen/konttaaminen on mitenkään tarpeellinen vaihe ihmisen kehityksessä. Eihän se ole mitään kävelemisen harjoittelua; miksi ihmisen pitäisi kontata jossain vaiheessa?
Eli mä en ainakaan miettis liikoja kunhan muuten vaikuttaa hyvin kehittyvältä.
Kyllähän se joidenkin tutkimusten mukaan olisi hyväksi, että käy läpi myös konttausvaiheen, tällaiseen ristikkäismotoriikkaan liittyy ja se taas sitten myöhemminkin moneen juttuun.
Ap:lle: Meillä poika alkoi ryömiä 9,5kk, kontata 11,5kk ja kävellä 14kk.