Myöhään plussanneita?!

Varjonkukka-85

Uusi jäsen
07.06.2010
4
0
1
Kp 37/ 28-32 menossa. Menkoista ei tietoakaan, mutta alavatsassa kevyttä jomotusta ja painontunnetta viikon verran. Rinnat kasvaneet kuppikoon verran ja arat. Ei juuri muita oireita...

Testasin puhtaan negan kp 28 ja kp 33. Kp 34 testasin huvikseni myös ovistestillä puhtaan negan. En ole tästä kierrosta tikuttanut ovista, mutta yleensä luteaalivaiheen pituus on ollut noin 11 päivää, joten voisiko olla, että plussa ei siksi näkyisi vielä, vai onkohan toivo jo menetetty :(

Pillerit lopetettu vuosi sitten ja kierto ei ole heitellyt aiemmin juurikaan.. Onko joku plussannut vielä näin myöhään vai pitäisiköhän jo uskoa, että on joku ovuloimaton kierto tms. menossa...???

Minkäpituinen kierto sulla on normisti? Joo, mammaksin testeillä olen testannut ja en herkillä, vaan niillä tavallisilla. Nyt tilasin samoja testejä, mutta herkempiä. Ihmetyttää vain kun ovistestikin oli ihan puhdas nega, kun olen lukenut täältä, että sillä on moni saanut vahvan plussan jo ennen raskaustestiä... Plussa olisi täällä kovin toivottu =)

Mä tein niin, että odotin menkkoja ainakin sen 2 viikkoa ennenkuin testasin. Ja silti sain vain haalean plussan testiin, siis tosi haalean. Ja viikkoja mulla oli tuolloin kuitenkin jo 6+jotain. Lähempänä 7 viikkoa. Ja mä luulen, että mulla olis testit aikasemmin näyttänyt negaa jos olisin kokeillut. Joskus viikolla 9 testasin vielä huvikseen kerran ja vasta silloin sain vahvan plussan. Voithan sä kokeilla jotain erimerkkisiä testejä? Mä testasin joka kerralla (olisinkohan yhteensä 4 testiä tehnyt ) Apteekin omalla raskaustestillä. Pidetään peukut pystyssä että se plussa sulle vielä tulee ;)

Mulla on normaalisti 33-35 kierrot, joten oli mullaki reilusti myöhässä nyt. Niin negan testasin kp36 ja nyt vasta seuraavat ja positiivinen oli. Mut varsin olis ollu negaa aikasemmin testattuna. Tosiaan aamulla oli haamu ja epäilin jo negatiivikseksi koko testiä, mut päivällä oli sit selvä plussa digitaalisella :) Tässä vaiheessa on tosi isot heitot eri ihmisillä hormoonien määrissä, joten mahdollista on kaikki. Toivotaan parasta!

Sain CB:n digitaalisesta testistä tekstin: raskaana kp 34. Apteekin testi oli selkeä nega kp 27 eli viikkoa aiemmin.

Ainakin oireesi vaikuttavat hyviltä. Aina on toivoa kunnes täti tulee kylään ja joskus siitäkin huolimatta =)

Kiitos vastanneille :) Menkkoja ei edelleenkään kuulu eikä näy, kp 38 menossa. Oireet jatkuu, mutta uusia ei ole ilmennyt. Testit eivät olleet vielä tulleet, ehkä huomenna pääsis sitten testailemaan. Voi kun tämä 11 kuukauden yritys jo toisi tulosta... Olen kyllä erittäin epäuskoinen silti, olen varma, että myöhässä tulevat tai jäivät välistä (siis menkat)...

Mullahan kävi niin, normi kierto on 32. Tein testin 29/32, joka oli puhdas nega. Sit seuraavan 34/32 joka oli haalea plussa. Siitä sitten vahvistunut vaan. Ovis ollut tosi myöhään ilmeisesti, koska kyllähän noi testit näyttää jo tosi aikaisin plussaa.

Tänään kp 39 alkoi sitten menkat... ei ehtinyt testitkään perille. Mikälie häiriö tai viivästyminen, ja minä kun niiiiiiin toivoin. Nyt tuntuu, että kaikki toivo on mennyt. Kaikille ei vain lapsia tule, se on kai hyväksyttävä nyt. Mihinkään hoitoihin ja tutkimuksiin en jaksa ryhtyä... plääh. Kiitos kuitenkin kaikille vastanneille! =)

Voi kuinka kurjaa. :hug: Mutta Äläs nyt vaivu epätoivoon. Meillä enemmän ja vähemmän yritystä takana 5 vuotta. Ja nyt raskaana 14+0 viikolla.
Mulla oli todella epäsäännöllinen kierto, joka tarkoittaa myös sitä etten ovuloinut läheskään joka kuukausi.
Mutta tämän vuoden alusta hain "viimeisenä keinona" gyneltä terolutit, kiertoa säännöllisemmäks tekeen ja clomifenit ovulaatiota varmistamaan. Ja toisella kierrolla jo tärppäsi.
Sulla jo aika säännöllinen kierto, voisithan käydä vaan gynelläsi kysymässä noita clomeja.
Ethän siis ollut ovista löytänyt jos oikein ymmärsin. Se ei vaadi paljon, kannatta kokeilla edes =)

Hippasen myöhään plussannut :) Mulla kierto ennen raskautta oli n 26(-28) päivää ja plussa testiin tuli vasta kp 35.Ultrassa todettiin aikanaan että vauva saanut alkunsa kierron 22 päivänä,eli olis tullut pidempi kierto ellei olis tärpännyt...

Yhteistyössä