myoomista kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tiina"

Vieras
Miten teillä oireilleet myoomat?
Mulla ultrassa alkukesästä löyty kohdusta 8 kpl pieniä myoomia. Ne ei ole oireilleet muuta kuin todella runsailla menkoilla. Lisäks järkyt oviskivut kestävät 5-7päivää ja ainoastaan Burana 800mg auttaa niihin, en sit tiedä voiko kovat oviskivut johtua noista myoomista.
Nyt alkanut vessassa käynneillä tuntua kipua alavatsassa, samoin öisin jos nukun vatsallaan tai vasemmalla kyljellä tulee alavatsa kipeäksi, kipu säteilee myös peräsuoleen. Myös yhdyntä ruvennut sattumaan tosi paljon ja sen jälkeen välillä niukkaa veristä vuotoa.
Voiko nää kivut suurentuneista myoomista? Menisittekö uudelleen gynelle?

[QUOTE="tiina";25225408]Miten teillä oireilleet myoomat?
Mulla ultrassa alkukesästä löyty kohdusta 8 kpl pieniä myoomia. Ne ei ole oireilleet muuta kuin todella runsailla menkoilla. Lisäks järkyt oviskivut kestävät 5-7päivää ja ainoastaan Burana 800mg auttaa niihin, en sit tiedä voiko kovat oviskivut johtua noista myoomista.
Nyt alkanut vessassa käynneillä tuntua kipua alavatsassa, samoin öisin jos nukun vatsallaan tai vasemmalla kyljellä tulee alavatsa kipeäksi, kipu säteilee myös peräsuoleen. Myös yhdyntä ruvennut sattumaan tosi paljon ja sen jälkeen välillä niukkaa veristä vuotoa.
Voiko nää kivut suurentuneista myoomista? Menisittekö uudelleen gynelle?[/QUOTE]

no johan tippui, nosto.

Mulla oli samanaikaisesti iso koko kohdun täyttävä polyyppi ja pingispallon kokoinen myooma. Nämä aiheuttivat yhdessä n. 10 päivää kestävät runsaat menkat, jotka laskivat hemoglobiinini anemian tasolle. Vuoto oli niin runsasta, että imukykyisinkin tamppooni oli täynnä jopa alle kahdessa tunnissa.

Ovulaatio oli kivulias, mutta en sitä kyllä polyyppiin ja myoomiin yhdistänyt.

Mitä gyne sanoi sinulle aiemmin myoomista? Ja noilla oireilla menisin kyllä uudestaan gynelle? Onko sinun hemoglobiiniasi tarkistettu koska?

[QUOTE="poikia3";25225605]Mulla oli samanaikaisesti iso koko kohdun täyttävä polyyppi ja pingispallon kokoinen myooma. Nämä aiheuttivat yhdessä n. 10 päivää kestävät runsaat menkat, jotka laskivat hemoglobiinini anemian tasolle. Vuoto oli niin runsasta, että imukykyisinkin tamppooni oli täynnä jopa alle kahdessa tunnissa.

Ovulaatio oli kivulias, mutta en sitä kyllä polyyppiin ja myoomiin yhdistänyt.

Mitä gyne sanoi sinulle aiemmin myoomista? Ja noilla oireilla menisin kyllä uudestaan gynelle? Onko sinun hemoglobiiniasi tarkistettu koska?[/QUOTE]

sanoi noista myoomista viimeks, että seuraillaan. Hemoglodiini otettiin viimeviikolla kun olin keuhkoputkentulehduksessa ja se oli 110, eli hiukan matala.

Kyllä menisin uudestaan gynelle, pelkästään nuo oireet ovat sen verran ikäviä että haittaavat elämää. En tiedä kuinka runsaat kuukautiset sinulla ovat, mutta omani olivat kyllä iso ongelma, ja anemia aiheutti minulla kaikenlaista muutakin haittaa.

Multa nuo on poistettu syksyllä, ja jaksamisessa on kyllä nyt valtavan iso ero, kun hemoglobiini on noussut.

Yhteistyössä