myy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja menkatko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

menkatko?

Vieras
lopetin pillerit heinäkuussa. ekat pillerittömät menkat oli normaalit, tosin edeltävä kierto oli 37 päivää eli pidempi kuin pilleriaikaan. seuraava kierto kesti taas tuon 37 päivää ja menkat alkoi viime perjantaina. tai siis alkoi ja alkoi. vuoto on ollut hirmuisen niukkaa ja sitä tulee vieläkin vähän. sidettä ei ole tarvinnut käyttää. verta tulee paperiin kun pyyhkii pisun jälkeen. emättimessä verta on kuitenkin hieman enemmän (olen paperilla koittanut). vuoto on enemmänkin tummanruskeaa kuin veristä. viikonlopun aikana tuli kerran emättimestä ulos vähän isompi tummanruskea limainen klöntti.
raskaustestin tein viime torstaina ja se oli puhtaasti negatiivinen.
olisikohan tämä vuodon vähyys sittenkin merkki raskaudesta vai voiko se olla vain seurausta pillereiden lopetuksesta(jokin hormonaalinen häiriö?)? olen myös kärsinyt hikoulusta ja pahoinvoinnista (joka häviää iltaisin kuin tuhka tuuleen).

mulla samat mietteet sillä erolla että keskenmenosta on kuusi viikkoa ja ihan outoa tuhruvuotoa on tullut nyt viikon verran ja raskaustesti näyttää negaa. Ei meillä varmaan ole muuta vaihtoehtoa kuin odotella ja testailla.
itse ajattelin tilata ajan gynelle parin viikon päähän ihan vaan tarkastukseen.
Sulla on aika pitkä toi kierto että mietin vaan ettei olis pahitteeksi Sullekin, käydä lääkärillä ihan vaan tsekkaan tilanne.

Yhteistyössä