Myydäänkö hairstoressa Tigi:n hiustuotteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Musupulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hairstore:
Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
näin ainakin tänään että oli jotain shamppooputeleita tarjouksessa. Siis hairstoressa.

Tigin? Tarttisin nimenomaan noita, enkä tiedä yhtään missä myydään :/

Voi apua, iiiiiik, niinq. Fleda kärsii, jos ei oo Tigiiiii.

Ei mulla ainakaan kärsi, onpa sulla heikko hipiä.

Alkuperäinen kirjoittaja hairstore:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
näin ainakin tänään että oli jotain shamppooputeleita tarjouksessa. Siis hairstoressa.

Tigin? Tarttisin nimenomaan noita, enkä tiedä yhtään missä myydään :/

Voi apua, iiiiiik, niinq. Fleda kärsii, jos ei oo Tigiiiii.

Ei mulla ainakaan kärsi, onpa sulla heikko hipiä.

Kuka sunki tuccaas kattelee?

Tuo strawberry.net on eu:n ulkopuolinen kauppa, ja sieltä tilatut tuotteet jää usein tulliin. Tosiasiahan on se että vaan tollot ostaa tigin tuotteita suomesta, jossa ne on ihan ylihinnoiteltuja. Tigi on brittiläinen merkki, ja sitä on fiksuinta tilata suoraan netistä, kuten sellaisista kaupoista kun: cheapsmells.com tai lookfantastic.com tai feelunique.com. Tulee huomattavan paljon halvemmaksi vielä postikulujen jälkeenkin (joku noista kaupoista oli vielä sellainen joka ei veloita postikuluja ollenkaan). Itse en ole vuosikausiin ostanut tigin tuotteita suomesta, kuin en myöskään esim. mineraalimeikkejä tai lushin tuotteita. Netin kautta on avoinna koko maailman markkinat.

Alkuperäinen kirjoittaja maikko:
Tuo strawberry.net on eu:n ulkopuolinen kauppa, ja sieltä tilatut tuotteet jää usein tulliin. Tosiasiahan on se että vaan tollot ostaa tigin tuotteita suomesta, jossa ne on ihan ylihinnoiteltuja. Tigi on brittiläinen merkki, ja sitä on fiksuinta tilata suoraan netistä, kuten sellaisista kaupoista kun: cheapsmells.com tai lookfantastic.com tai feelunique.com. Tulee huomattavan paljon halvemmaksi vielä postikulujen jälkeenkin (joku noista kaupoista oli vielä sellainen joka ei veloita postikuluja ollenkaan). Itse en ole vuosikausiin ostanut tigin tuotteita suomesta, kuin en myöskään esim. mineraalimeikkejä tai lushin tuotteita. Netin kautta on avoinna koko maailman markkinat.

Kiitos näistäkin. Paljonko noi tuotteet maksaa sitten suomesta ostettuina? Paljonkin enemmän?

Kiitos näistäkin. Paljonko noi tuotteet maksaa sitten suomesta ostettuina? Paljonkin enemmän?

Kyllä sun kelan-rahat riittää, dont worry.

Alkuperäinen kirjoittaja nusubulla:

Kyllä sun kelan-rahat riittää, dont worry.

Voi kun en sieltä laitoksesta mitään tällä hetkellä saa :(

Kyllähän nuo tuotteet maksaa tuplahinnan suomessa, esim. shampoo puteli jotain parikymppiä. Suomessakin usein tarjouksia tigin tuotteista. Ulkomailta tilaaminen on kannattavaa jos käyttää paljon tigin tuotteita, siinä säästää paljonkin rahaa. Samoin esim. joe blascon tuotteet, meikkivoide suomessa melkein 50e ja ulkomailta tilattuna sama alle parikymppia.

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Myydään hairstoressa! Mutta jollei hirmuinen kiire niitä ole saada niin esim. shopping4net.com myy niitä melkoisen paljon halvemmalla.

Täältä mäkin olen niitä tilannut, ihan suomalainen nettisivu josta myös piilareita olen hommannut :D Ja paaaaljon halvemmat hinnat.

Kyllähän nuo tuotteet maksaa tuplahinnan suomessa, esim. shampoo puteli jotain parikymppiä. Suomessakin usein tarjouksia tigin tuotteista. Ulkomailta tilaaminen on kannattavaa jos käyttää paljon tigin tuotteita, siinä säästää paljonkin rahaa. Samoin esim. joe blascon tuotteet, meikkivoide suomessa melkein 50e ja ulkomailta tilattuna sama alle parikymppia.

mistä ulkomailta saa blascoa??

http://stores.shop.ebay.co.uk/bodybeautiful2__W0QQ_armrsZ1
Halvin. Ja toimituskin kohtuu nopea.
Paypaliin saa sitten liitettyä electronitkin, että saavatpahan luottokortittomatkin Tigiä halvalla :)

Yhteistyössä