"Myyjä katosi "

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Eli olen ostamassa pojalle vaateita . Sovittiin sähköpostilla että ostan vaatteet ja kun asutaan samalla seudulla niin sanoin että voin tulla ne itse hakemaan. Meiliin ei vastattu.
Nyt ei ole myyjästä kuulunut pariin päivään , ei vastaa meileihin . Kuinka kauan pitää odottaa vai pitääkö ymmärtää että kaupat peruttu?
Mitä tekis? Viikonloppuna on "live"-kirppari ja tietenkin jos sieltä löytyy vastaavia vaatteita niin ostaisin koska vaateiden tarve on akuutti.

Etköhä on vähä liian hätänen? Onha sitä voinu ihminen sairastua tai mitä vaan. Pistä tänään vielä meiliä että vaatteille on niin akuutti tarve että joudut perumaan kaupat koska kestää..tollaset kaupat on vähä ärsyttäviä kun jonkun lähipäivinä saattaa olla 3 viikon päästä. Kannattaa sopia aina heti kaupantekopäivä ja miel vaihtaa puhelinnumero.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Etköhä on vähä liian hätänen? Onha sitä voinu ihminen sairastua tai mitä vaan. Pistä tänään vielä meiliä että vaatteille on niin akuutti tarve että joudut perumaan kaupat koska kestää..tollaset kaupat on vähä ärsyttäviä kun jonkun lähipäivinä saattaa olla 3 viikon päästä. Kannattaa sopia aina heti kaupantekopäivä ja miel vaihtaa puhelinnumero.

Kun näin kuvat vaatteista niin lähetin viestin että ostan ne ja samalla ilmoitin että voin hakea ne itse . Kysyin että milloin sopii ja vastausta ei ole tullut. Ei siis edes vahvistusta että myy mulle ne. Voihan olla että joku muu on ehtinyt tehdä ostopäätöksen ennen mua.
Tiedän että hätäiseltä kuulostaa mutta nyt huomasin että tossa lähellä on sunnuntaina kirppari.

No ettehän te sitten ole mitään kauppoja tehnyt, jos ei kerran vahvistusta ole tullut edes, että myy sinulle. Joten ilmoitat kohteliaasti, ettet osta niitä, vaan katsot muualta.

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:
No ettehän te sitten ole mitään kauppoja tehnyt, jos ei kerran vahvistusta ole tullut edes, että myy sinulle. Joten ilmoitat kohteliaasti, ettet osta niitä, vaan katsot muualta.

Pistänpä sitten tänään viestiä että jos vahvistusta ei tule sunnuntaihin mennessä niin en ole enää valmis ostamaan tuotteita. Olisin vaan saanut kaikki tarvitsemani yhdestä paikasta. :(

Yhteistyössä