Myytti Etelä-Afrikassa: AIDSista voi parantua jos makaa neitsyen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi ei

Vieras

Ja mitä nuorempi, sitä varmempaa on parantuminen. :/ Etelä-Afrikassa raiskataan lapsi joka 24:s minuutti.

Olen jotenkin niin järkyttynyt, ensimmäinen kerta kun kuulin tällaisesta! Miten voisin auttaa lapsia (ja naisia) siellä?

Tässä on vielä yks linkeistä minkä luin: http://global.finland.fi/Public/default.aspx?contentid=88863&nodeid=34352&contentlan=1&culture=fi-FI

syytämällä rahaa sinne, niin joku ennestään rikas saa talon itelleen :/
oon vaan niin pessimistinen tuollasen asian takia kun vähän väliä saa lukea kuin avustusrahat "kadonnu" yms..
mutta tuo tilanne ihan totta siellä, kirveellä olisi töitä... :o

Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
oon vaan niin pessimistinen tuollasen asian takia kun vähän väliä saa lukea kuin avustusrahat "kadonnu" yms..

No kun tätä minäkin olen miettinyt.. että mielummin tekisi jotain konkreettista, mutta en tiedä voiko mitään tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:
Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:

No kun tätä minäkin olen miettinyt.. että mielummin tekisi jotain konkreettista, mutta en tiedä voiko mitään tehdä.

ei taida yksittäinen ihminen tuolle mitään ,ellet lähe paikan päälle opastamaan ihan kädestä pitäen... :/

Yhteistyössä