Hae Anna.fi-sivustolta

n 50vee Äidille Joululahja...

Viestiketju osiossa 'Joulu' , käynnistäjänä Onneton tonttutyttö, 25.11.2006.

1. Hei

Haluaisin ostaa hyvin tärkeälle ihmiselle elämässäni eli äidilleni jonkin hyvän ja "herkistävän" lahjan... En mitään kodinkoneita, kirjoja,lippuja,dvd:itä, tossuja, neuloita/paitoja, shaali on jo ostettu.. yms... Äitini on kotia puhtaana pitävä ja "toimiva" ihminen eikä välitä mistään rihkamasta yms.
    Olin ostamassa hänelle jo satiinisetlakanat mutta nyt äiti ottikin asian puheeksi ja aikoo kai ostaa ne minulle ja avokilleni tai veljeni perheelle... ;/ eli meni suunnitelma mönkään...
    Nyt ajattelin jonkinlaista "luxus hemmottelulahjaa".. ja satiini/silkkialusvaatteita jotka ovat normaaleja "hienompia... jtn bodyshopin tuotteita, rasvoja, yms.. olisiko jostain täällä olevasta ihmisestä minulle apua... ???

2. n50 Vierailija

Minä kyllä haluaisn digiboxin.

3. Minä kävin tänään ostamassa itselleni joululahjaksi modalmicron-alusasun, silkkimäisen kiiltävä ja hengittävä aluspaita + pitkishousut. Ne on ihanan tuntuiset iholla. Yllärijoululahjaksi haluaisin esim. kylpylään lahjakortin, joku hemmottelupäivä..hierontaa, kampaajaa, varpaan kynsien lakkausta...jne. Joskus olen saanut lahjakortin matkatoimistoon, sekin oli mieluisa lahja, itse tietenkin jouduin kustantamaan suurimman osan matkaa, mutta olihan se lahjakortti mukava alkuannos.

4. 50-v äiti Vierailija

Lahjakortti hierontaan, jalkahoitoon tai kasvohoitoon ilahduttaisi minua.

5. Tintti82 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ajattelin ostaa äidille tänä jouluna pari voidetta laivalta kun ovat maissa niin suolaisen hintaisia.
    Viime jouluna hemmottelin: ostin vähän vastaavanlaisen ihonhoitopaketin mutta eri sarjaa sekä neulepuseron. Lisäksi ladattavan lahjakortin Stockmannille että sai ostaa jotain mitä tarvitsee. Osan laittoi puseroon ja loput mehulinkoon. Kortti on voimassa vuoden latauksesta. Käy myös Seppälässä.
    Olen myös kasannut kassillisen jalkojenhoitotuotteita, kylpyjuttuja ja saunatyynyn+saunatuoksun siihen lisäksi.
    Ja pitihän sitä jalkakylpytuotetta testata. Ja kun joulu oli, niin seuraavanakin päivänä sauna lämpimäksi, hetki tyttöjenkesken. Liotettiin jalkoja kylvyssä, juotiin glögiä ja rupateltiin.
    Näitä hemmottelujuttuja ostan siksi että äitini on myös oikea ikiliikkuja, valkotornado... pitää huolta kodista ym. Tuntuu että raataa joskus liikaakin. Siksi haluan antaa hänelle hetken levähdystauon. Voi ottaa aikaa itselleen. Joskus ostin lahjakortin kasvohoitoon mutta se ei ole niin kuulemma niin tarpeen kun iho on muutenkin hyvässä kunnossa. Ja hierojalla käy jo muutenkin.

6. tima Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Sain viime vuonna Joulukassin jossa oli horsmajuomaa, valkosipuliomenahilloa, suklaakuulia, pähkinäsiirappia, punaviinipullo ym. ym. erikoistuotteita jostain markkinoilta kerättynä. Ihana lahja tyttäreltä :)

7. äiti... Vierailija

... en ilahtuisi satiinisista alusvaatteista tai yöpuvusta. Hiostavat ja ovat epämukavat. Alushousuistakin vain tiettu malli sopii (useimmat alushousut kulkevat päivän kuluessa myttyyn kannikoiden väliin). En myöskään haluaisi hemmottelulomaa kylpylään, se ei vaan ole minun juttuni (olen pari kertaa saanut lahjakortin Naantalin kylpylään - tavaran toimittajilta). Mieluiten vietän laatuaikaa kotona ja haluaisinkin jotain herkkuja tai hyvää viiniä. Sain lapsilta yhteisen lahjan viime vuonna ja se oli minulle napakymppi: 500 g vasikan entrecotee'ta, pikku purkki hanhenmaksaa ja valmis pannacotta-jälkiruoka keramiikkakulhossa. Lisäksi pullo Mavala- punaviiniä. Todella upea lahja ja ilolla muistelen vieläkin sitä!
    Tai sitten 2 hengen lahjakortti laadukkaaseen ravintolaan yhteisenä lahjana isälle ja minulle.

8. ? Vierailija

tarkoittanet miehellesi ja sinulle..vai isällesi ja sinulle!??

9. Tämä äiti haluaisi lahjaksi juoksuvaatteita ja uudet juoksulenkkarit. Tai sitten hiihtovaatteita. Yöpaitakin olisi mukava. Yleensä urheiluun liittyvää jotain mukavaa uutta tekstiiliä.

10. valokuva Vierailija

Ja tämä äiti-mummo haluaisi lahjaksi valokuvasuurennoksen lapsen lapsesta kehystettynä, että voisin laittaa sen seinälle. Ja pörrösukat!

11. Äiti 47v Vierailija

Minä haluaisin brassivahauksen.

12. Espoosta Vierailija

En toivo mitään lahjaa, vain sitä että lapet viihtyisivät jouluaattona käydessään ja parasta olisi jos yöpyisivät, siis ettei heillä olisi kiirettä. Materiaa on jo tarpeeksi. Olisi kiva jos lapsetkaan ei odottais ihmeitä lahjoja. Avustan kyllä mielelläni varojeni mukaan opiskelijoitani.
    Nykyisen hyvinvoinnin aikaan lahjat on mielestäni käyneet lopultakin lähes tarpeettomiksi. Eri asia kun kuopus kertoi tarvitsevansa pienen kattilan, siis tarvitsevansa.

13. äiti itsekin Vierailija

Ostin viimevuonna äidilleni kultaisen medaljongin johon laitoin, mummin nuppujen kuvat. Oli kovin ihastuksissaan. Muutama vuosi sitten ostin rannekorun johon olen aina merkkipäivän sattuessa ostanut yhden amuletin. Nyt se on jo täysi.

14. X-mas Vierailija

Sanoit kyllä, ettet halua antaa kirjaa, mutta vastaan nyt silti; mielestäni kirja voi olla juuri hyvä ja "herkistäväkin" lahja. En tarkoita mitään romaania, vaan jotain joka pysähdyttää miettimään... esimerkiksi kristilliset kirjat. Ei tietenkään välttämättä sovi äidillesi, en tiedä, mutta ehdotus tämä kuitenkin.

15. jeepia Vierailija

Itse pähkäilen ostaisinko äidilleni lahjakortin kasvohoitoon vai solariumiin. Hän tapaa käydä molemmissa ennen ulkomaanmatkaa ja nyt olisi sellainen tiedossa.

En nyt vain osaa päättää kumpi olisi kivempi. Kasvohoito olisi enemmän hemmottelua, kun taas solarium-kortista olisi iloa pidempään (ostaisin siis viiden tms. kerran kortin). Molemmat siis kuitenkin tulisivat "tarpeeseen".

16. UteliasUlla Vierailija

Mistähän maasta tuleeMavala-punaviini?

17. be Vierailija

haluasin joululahjaksi mieheltä paljon paljon kiihkeää seksiä. Muute ei 45 vuotias nainen kaipaa

18. Tree Vierailija

Me ollaan sisarusten kanssa annettu vanhemmille vähän rahatilanteesta riippuen (kun oltiin opiskelijoita niin tehtiin enemmän itse):
    - illallinen perheen kesken veljeni luona (tehtiin itse)
    - päivällinen italialaisessa (ei kallis) ravintolassa perheen kesken
    - 4 leffalippua ja suositukset, mitä kannattaa mennä katsomaan + postikortit merkeillä varustettuna, mihin pyydettiin kirjoittamaan elokuva-arvostelu. Toiset liput käyttivät yhdessä ja toiset erikseen (menivät samana päivänä leffaan mutta katsomaan eri elokuvaa)
    - musikaaliliput
    - teatteriliput+ravintolaillallinen

Viime vuonna ostin erilliset lahjat kun tiesin mikä tulee tarpeeseen (lähtivät jouluksi patikoimaan):
    - isälle askelmittari ja äidille silkkiset pitkät kalsarit (tiesin, ettei itse raaski ostaa)

Tänä vuonna olen kutsunut puoli sukua meille jouluksi ja saanut vanhemmiltani luvan olla hankkimatta heille lisäksi lahjoja kun saavat tulla jouluksi yhden lapsen luokse, minne tulevat muutkin lapset. Ostin silti divarista molemmille ihan todella sopivat kirjat. Pieni, eikä turha lahja. Mihinkään isompaan ei olisi nyt ollut varaa kun ison porukan kestitseminen usean päivän ajan tulee ihan riittävän kalliiksi.

19. Mistä voi ostaa silkkisiä pitkiksiä?

20. villahousu Vierailija

Ruskovilla Oy

Täältä löydät jälleenmyyjät .

Viime vuonna ostin silkkiä ainakin osin sisältävän pikis kerraston ihan Cittarista, oli valkoisia ja mustia , eli se on toinen vinkkini.

21. marikko Vierailija

Ostin Äidille tälläisen sääaseman, kun hän on kova seuraamaan ainakin TV:n säätiedotusta SääVille - Verkkokauppa

22. puputupuna Vierailija

Olen samaa mieltä jonkun kanssa, että en kaipaa lahjoja. Minulla on 50 v lahjaksi saamani kaikki lahjakortitkin vielä käyttämättä, kultasepän liikkeeseen, urheiluliikkeeseen ja jalkahoitoon.

Olen jo hakenut työpaikan kirjastosta monta tuhatta sivua lukemista joulunpyhiksi, dekkareita pääosin, Liza Marklundia ja Stieg Larssonin tuotannon. Lepo on parasta lahjaa ja kun lapset tulee kotiin. Meinaan löhötä ja nauttia, katsella leffoja (aikuisten) lasten kanssa, materiaa en kaipaa. Meillä on kaikilla rankka syksy takana, lapset ovat saaneet kummatkin yhden etapin opiskeluissaan päätökseen ja minulla on ollut rankka työsyksy.

23. Tree Vierailija

Ainakin Changesta ja Stockalta.

24. Eiko Vierailija

25. DesignFinland Vierailija

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri