Hae Anna.fi-sivustolta

n 50vee Äidille Joululahja...

Viestiketju osiossa 'Joulu' , käynnistäjänä Onneton tonttutyttö, 25.11.2006.

1. TROLOLOL Vierailija

Täällä nämä viiskymppisetkin vaan trollailee. Maassa maan tavalla ja Internetissä omansa.

2. Kaisa_K Vierailija

3. minä Vierailija

mää antaisin lahjakortin hierontaan tai yöpaidan tai pehmeän aamutakin tai jotain kuppeja ja lautasia tai koruja ;-)

4. Äiti 50 v Vierailija

Olisi onnellinen, jos saisi lahjakortit hierontaan, kosmetologille, teatteriin, kirjakauppaan, kultasepänliikkeeseen jne.

Älkää lapset stressatko:) Äidit ovat tyytyväisiä, kunhan lapsensa voivat hyvin, se on kaikkein tärkeintä. Unohtamatta sitä lämmintä Halausta.

5. Veera Vierailija

Minun mielestä lahja äidille ei tarvitse olla kovin vaikea. Lasten rakkaus on äitien paras lahja! Voisit ostaa jotain hyvää suklaata tai jotain muuta syötävä jos et halua tuhlaa liikaan.

Mutta jos haluat osta kunnon joululahja äidille (tai synttärilahja) niin voit aina ostaa hänelle jotain kodinkoneita, vaatteita, elämyslahjoja. Minä ostin äidille hienon aamutakin viime jouluna. Täältä sivulta http://www.hauskatlahjat.com/aidille/ löysin myös paljon lahjavinkkejä jouluksi.

Toivottavasti te löydätte hienoja lahjoja ja että äiti pitää niistä! :)

Veera

6. Chicos Vierailija

7. SinikkaT Vierailija

Täältä olen hoitanut lahjat jo kahtena peräkkäisenä jouluna äipälle: joululahjat äidille ja voin lämpimästi suositella

8. Itsekin opiskelija Vierailija

Toisen mieltymyksiä on vaikea tietää kovin tarkasti ja siksi yksi vaihtoehto on antaa lahjaksi valinnanvapaus.

Palvelu Lahjaksi -lahjakorttikatalogissa on 11 erilaista palvelua, joista lahjansaaja voi valita mieluisimman! Siihen kuuluu mm. hierontaa, seinäkiipeilyä, kotisiivousta ja joogaa... Lahjan voi tilata kätevästi vaikka nettikaupasta Palvelu lahjaksi :)

Tämä projekti toteutetaan yhteistyössä eri kaupunkien opiskelijoiden kanssa, joten tilaaminen edesauttaa myös opiskelijoiden toimeentuloa - ehkä tässä kuussa kaksi pussia makaronia yhden sijaan..? ;D

9. vinkki Vierailija

Itse olen ihan hullaantunut hunajatuotteisiin. todellista luxusta.:) maustehunajat sopii teen ystäville etenkin, oma suosikki suklaatee ja suklaa/vaniljahunaja, herkkusuu kun olen. Myös saunahunajat, hunajashampoo ja hunaja ihorasvat on ihania. itse ostan sellaisesta nettikaupasta kuin korpiahon hunaja. Ja on myös suomalaista, jos sattuu äitisi sellaista arvostamaan :_)

Sitten tietysti laadukkaat viinit, jos on viinin ystävä.

10. Joulua äidille Vierailija

Äidille voisi antaa elämyksiä, kuten suklaatyöpaja, suolasauna, suklaa tai yrttihieronta tms. Jos lihakset kaipaavat jatkuvaa hellismistä, niin jalkahieronta- tai hartiahierontalaite. Herkkusuulle laadukasta kahvia ja käsintehtyä suklaata. Tuoksukynttilät ja tyylikkäät kynttilän aluset. Omakoti.fin lahjaideaostalta olen myös bongannut kivoja vinkkejä - www.omakoti.fi/lahjaideat-aidille

Meillä tykätään paljon myös kuvalahjoista, joista saa minkänäköisiä tahansa, riippuu ihan kuvasta. Oma äitimme haluaa joka vuosi kehystetyn kuvan omista lapsenlapsistaan ja ollaan pari kertaa jaksettu kasata kuvakalenterikin.

Toivottavasti näistä vinkeistä on iloa :)

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri