n. 80cm pitkälle 1-vuotiaalle 86cm babybaggie?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haalari ongelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haalari ongelma

Vieras
Uskaltaisinko ostaa? Kaupassa kokeiltiin 80cm jossa ei ollut yhtään kasvuvaraa ja 86cm jossa jäi valtava pussi selkään. Reimatec istui paremmin, mutta ticketin ostaisin käytettynä ja on pari vuotta vanha malli ja olisi edullisempi kun reimatec. Kasvaako 1.v niin paljon että uskaltaisin kuitenkin ton ticketin ostaa?

Uskaltaisinko ostaa? Kaupassa kokeiltiin 80cm jossa ei ollut yhtään kasvuvaraa ja 86cm jossa jäi valtava pussi selkään. Reimatec istui paremmin, mutta ticketin ostaisin käytettynä ja on pari vuotta vanha malli ja olisi edullisempi kun reimatec. Kasvaako 1.v niin paljon että uskaltaisin kuitenkin ton ticketin ostaa?

Meidän 1v. teki huiman pyrähdyksen(tyttö) ja 1veenä oli 71,8cm ja 1,5-vuotiaana 78cm... eikö tuo baby baggie ole aika isoa kokoa kuitenkin??? koska jos on liian iso niin ei pysty kunnolla leikkimään...

[QUOTE="hmm";22254441]Meidän 1v. teki huiman pyrähdyksen(tyttö) ja 1veenä oli 71,8cm ja 1,5-vuotiaana 78cm... eikö tuo baby baggie ole aika isoa kokoa kuitenkin??? koska jos on liian iso niin ei pysty kunnolla leikkimään...[/QUOTE]

Kun sitä just mietin, että pystyykö puvussa touhuamaan kun on niin valtava.. Pienempää en kyllä uskalla enää ostaa koska siinä ei ole yhtään kasvuvaraa..

Kokeile eri merkkejä, koska niissä koot eroavat aika paljon :) minun mielestä ei ole mitään järkeä ostaa pukua, jossa ei ole ollenkaan kasvunvaraa, mutta samoin järjetöntä ostaa pukua, joka on aivan liian suuri :)

[QUOTE="vieras";22255401]Kokeile eri merkkejä, koska niissä koot eroavat aika paljon :) minun mielestä ei ole mitään järkeä ostaa pukua, jossa ei ole ollenkaan kasvunvaraa, mutta samoin järjetöntä ostaa pukua, joka on aivan liian suuri :)[/QUOTE]

Olen samaa mieltä. Jos se Ticket to heaven ei ole sopivan mallinen omalle lapselle, miksi se sitten kuitenkin pitää ostaa?

[QUOTE="vieras";22255405]Olen samaa mieltä. Jos se Ticket to heaven ei ole sopivan mallinen omalle lapselle, miksi se sitten kuitenkin pitää ostaa?[/QUOTE]

Olisi ollut nätti puku käytettynä myynnissä siksi tässä mietiskelen.

Yhteistyössä