Nää on aina yhtä naurettavia..lasten suusta :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TuiKKu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Laitoin mun 2,5 v siskoa turvaistuimeen, eikä se meinannut oikein onnistua, niin sanoin Perkele. Likka oli sitten eilen leikkinyt turvaistuimella kiinnittäen siihen pupua, niin oli kuulemma vähän ajan välein nätisti sanonut perkele. Ei ollu tainnu ennen kuulla kyseistä sanaa, niin luuli, että liittyy jotenkin istuimeen..

Äitini kummipoika oli aikoinaan eskarissa istunut ruokapöydän ääressä ja synönyt. Syötyään oli taputellut mahaansa ja tokaissut : " Olipa hyvää ruokaa. Vielä kun sais p*llua" :o :o :o Oli eskarintädit olleet että :o :o :o :o

Tää on ajalta kun Big Brotherissa oli se Diktaattori-viikkotehtävä. Mä heitin leikilläni että "mitäs jos mekin leikittäs sitä, ja mä olen se diktaattori ja te muut pokkuroitte mulle?" Mies oli heti vitsissä mukana ja läpytti käsiään.

Meitin 7v kuopus juoksee siihen ja tohkeissaan pyytää: "Mä haluun olla se generaattori! Pliide!" :laugh:

Päiväkodin juhlassa tokaisi yks poika kuluvalla äänellä että:" Tietääkö opet mikä on hiljaisuus?" kun kaks opea kuiskutteli keskenään kesken lapsien esityksen :)

Mun eno joskus ollessaan ehkä 7v tai jotain oli mökillä ajanu kalliolta pyörällä järveen. Äitinsä oli sit käskeny hakee sen pyörän sielät pois. Oli eno vaan kommentoinu et "Kaikki pitää tehdä ite".

Meidän tyttö 3v kerran vessassa oli isälleen sanonu et "Äitillä ei oo pimppiä. Sillä on vaan sellanen jossa on piikkejä".

Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Äitini kummipoika oli aikoinaan eskarissa istunut ruokapöydän ääressä ja synönyt. Syötyään oli taputellut mahaansa ja tokaissut : " Olipa hyvää ruokaa. Vielä kun sais p*llua" :o :o :o Oli eskarintädit olleet että :o :o :o :o

:ashamed: :whistle: :laugh:

Olin 3-vuotiaan tyttöni kanssa saunassa.Tyttö katseli tosi pitkään ja tokas sitten oikeen huokaisten:Taasko siun mahasta tulee kaks vauvaa ku se on noin iso :laugh: (En ole siis raskaana) Sitten taisi olla samainen saunareissu kun sanoi että: äiti, kyllä sie oot aikuinen.Kysyin sitten että miten niin?Sanoi että vain aikuisilla on noin iso pylly :laugh: :laugh:

Minä istuin n.3-4 vuotiaana ostoskärryissä ja huusin " Äiti, äiti ostetaan vit*u vettä" voi vaan arvata kierrettiinkö kaukaa seuraavalla kauppareissulla limu ja kalja osasto =)

Meillä toi esikko 4v odottaa jo kovasti sisarustaan syntyväksi,maaliskuussa la,ni totes tos yks päivä et sit ku se vaava syntyy ni hän laulaa sille et:"Tulkaa kaikki nyt katsomaan,on poika syntynyt maailmaan..." Mä sit kysyin et mitäs jos se onkin tyttö,ni totes vaan et vaihtaa pojan kohalle tytön :laugh:
Sit oisko ollu sama päivä ku kiukutteli ja heitti mummin kukan lattialle ja sanoin sit ku ei millää meinannu pyytää anteeks,et ei äitikää sit jaksa järjestää sulle synttäreit,jos et siekää jaksa anteeks pyytää,ni tää huutaa lattialt et työ ootte pilannu mun koko elämän :o Mä olin et ai miten nii,No kun en saa pitää synttäreitäni :D
Sit mun pikkuveljeni(7v) aikoinaan tuli saunomaan ku istuin jo lauteilla jalat koukussa,totes saunaan tullessaan,et sul on p.llu revähtäny,mun äiti oli sit kysyny et miten nii,ni oli todennu et no on se ainaki leikattu :laugh:

3v likkani juhannuksena tokasi mummolleen "ala ittu talle puolelle kun taalla ittuu vaan ihmitet"

ja sama neiti "ma haluun kans sita vittuvettä juoda"

Oli vauvamme ristiäiset ja ne pidettiin meillä kotona, lapsia ihmetytti miks pappi tuli meille, varsinkin neitiä 3v....
Kysyi sitten että "miks toi mustakaapu tuli meille"

olitiin saunassa kahden vanhimman likan kanssa, vanhin meni syksyllä kouluun ja kerroin sitten koulusta ja että siellä on sellaisia luokkia missä on vammasia lapsia,likka kuunteli ja niin siskokin joka kysyi "äiti onko vammaset samanlaisia kun ruotasalaiset"

Silli purkissa on pippureita ja likka 3v ihmetteli "kuka kumma on tunkenu tonne pulkkiin noin monta pippelii"

Puin aamulla vaatteita ja samanen neiti siinä katteli kun laiton rintsikat päälle kysäisi "eikö noi sun pallot pysy muuten paikoillaan kun käytät
noita"

Yhteistyössä