nää vapaapäivät narisevan ja kitisevän lapsen kanssa on yhtä H****ttiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

endie

Aktiivinen jäsen
07.05.2007
14 918
6
36
oikeesti.

kun MI-KÄÄN ei oo hyvin. Kaikkeen sanotaan vastaan. Mikään ei suju ja mikään ei onnistu. Ja äiti on tyhmä ja kaikki on tyhmää ja mikään ei kiinnosta.

Argh |O
Mä vien ton varmaan kohta päiväkotiin.

voi olla että lapsi kaipaa niin paljon sun huomiota kun useammin päiväkodissa kun äitin kanssa kotona.ja mitenkäs sen äidin huomion sais...huutamalla ainakin.voimia sulle.

Mä oon ollu kohta viikon kotona, kun osu vapaat ja lapsen takia sl peräkkäin ja eilen ja tänään on ollu sellasia känkkispäiviä, että oksat pois! Mutta kai se ottaa pientäkin pattiin, kun ei pääse kavereiden kanssa leikkimään, vaan pitää homehtua äidin kanssa kotona ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aivan. Arvaa v...tuttaako joskus kun olen moisen kanssa (+ narisevan vauvan) aina kotona? Töisä sais levätä...
Vaihdetaan. Mä tuun hoitamaan sun lapsia ja sä tuut tekemään mun työt =) *tilaa jo taksia*

voi olla että lapsi kaipaa niin paljon sun huomiota kun useammin päiväkodissa kun äitin kanssa kotona.ja mitenkäs sen äidin huomion sais...huutamalla ainakin.voimia sulle.

tuskimpa näin meillä. poika pväkodissa vain 3pvää per viikko.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Aivan. Arvaa v...tuttaako joskus kun olen moisen kanssa (+ narisevan vauvan) aina kotona? Töisä sais levätä...
Vaihdetaan. Mä tuun hoitamaan sun lapsia ja sä tuut tekemään mun työt =) *tilaa jo taksia*

Mitäpä teet? Tervetuloa! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras :
Mitäpä teet? Tervetuloa! :)
Olen it-alan yrittäjä. Sitä "lepoaikaa" on sellaset 60-70 tuntia viikossa. Lopun ajan eli ajan, jota en ole virallisesti töissä, päivystän 24/7.

Auts. Taidan sittenkin ymmärtää enemmän noiden ipanoiden juttuja :( Mut kiitos kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras :
Auts. Taidan sittenkin ymmärtää enemmän noiden ipanoiden juttuja :( Mut kiitos kuitenkin.
Jos edes viikon? Ens tiistaina pääsisit junalla Vaasaan ja saisit olla hotellissa yötä. Keskiviikkona sitten asiakastapaaminen ja sen jälkeen junalla takaisin.

Yhteistyössä