Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vaihdetaan. Mä tuun hoitamaan sun lapsia ja sä tuut tekemään mun työt =) *tilaa jo taksia*Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aivan. Arvaa v...tuttaako joskus kun olen moisen kanssa (+ narisevan vauvan) aina kotona? Töisä sais levätä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aivan. Arvaa v...tuttaako joskus kun olen moisen kanssa (+ narisevan vauvan) aina kotona? Töisä sais levätä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voi olla että lapsi kaipaa niin paljon sun huomiota kun useammin päiväkodissa kun äitin kanssa kotona.ja mitenkäs sen äidin huomion sais...huutamalla ainakin.voimia sulle.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Vaihdetaan. Mä tuun hoitamaan sun lapsia ja sä tuut tekemään mun työt =) *tilaa jo taksia*Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aivan. Arvaa v...tuttaako joskus kun olen moisen kanssa (+ narisevan vauvan) aina kotona? Töisä sais levätä...
Alkuperäinen kirjoittaja Eims Baum:Joskus elämä on päin persettä pienenkin mielestä.
Olen it-alan yrittäjä. Sitä "lepoaikaa" on sellaset 60-70 tuntia viikossa. Lopun ajan eli ajan, jota en ole virallisesti töissä, päivystän 24/7.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras :Mitäpä teet? Tervetuloa!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Olen it-alan yrittäjä. Sitä "lepoaikaa" on sellaset 60-70 tuntia viikossa. Lopun ajan eli ajan, jota en ole virallisesti töissä, päivystän 24/7.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras :Mitäpä teet? Tervetuloa!![]()
Jos edes viikon? Ens tiistaina pääsisit junalla Vaasaan ja saisit olla hotellissa yötä. Keskiviikkona sitten asiakastapaaminen ja sen jälkeen junalla takaisin.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras :Auts. Taidan sittenkin ymmärtää enemmän noiden ipanoiden juttujaMut kiitos kuitenkin.