Naapureista ja koirista!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äityli85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äityli85

Vieras
Tässä pakko vähän purnata, ja saapi laittaa mielipiteitä ja vinkkejä miten asian hoidan...Kiitos;)
Eli asutaan pienkerrostalossa, alin kerros. Meillä on oma takapiha, jonne ulkokautta pääsee keittiön vierustaa kävelemällä, siinä on muutaman metrin nurmikko-kaistale, ja sitten alkaa metsä. Tästä meitin ikkunan alta ei siis mene mitään yleistä polkua tms. mihinkään. Noh, naapurimme, joilla kaksi koiraa, ovat ottaneet tavaksi paskattaa koiransa tähän nurmikolle. Kun oli syksy, kävelimme päivittäin pojan 2v kanssa tästä takapihalle, ja aina poitsu onnistui astumaan kakkaläjään. Ajattelin, että touhu loppuu, kun tulee lumikinokset, mutta mitä vielä, siinä ne seisoo puolen metrin päästä meidän keittiön ikkunasta, päivittäin, ja ulkoiluttavat niitä koiriaan. Hermo on tältä äidiltä niin mennyt, että kohta varmaan otan ilmakon, ja ammun persuksille niitä...Mitä pitäis tehdä? Oon tosi huono sanomaan tuntemattomille ihmisille asioista, vai olenko vaan liian nipottaja??Luulisi nyt, että järkevät ihmiset ei tälläista tekisi? Itse ei ainakaan tulisi mieleenkään...
Apua?!

Ota isännöitsijään tai vastaavaan yhteyttä ja kerro murheesi. He toivottavasti ilmoittavat asiasta eteenpäin kyseessä oleville henkilöille että tuollainen touhu loppuu.

No siis kun asutaan vuokralla tässä, en tiedä, saanko ruveta virittelemään mitään aitoja. Ehkä voisi laittaa tuone alhaalle ilmoitustaululle jonkun lapun ensin, ja katsoa tepsiikö...Mitäköhän siihen sitten kirjottaisi, nätisti vai rumasti?;)

Kun olin lapsi, oli naapurilla sama ongelma... Rivitalossa asuttiin (meidän perhe oli koiraton ). Laittoivat sitten nurmelle kyltin, jossa luki "ei koirien WC." Kohta oli joku koiranleuka kirjoittanut kylttiin lisäyksen: "mutta ihmiset-tervetuloa p.askalle."

Sori, oli pakko kertoa...:( Sano heille ihan suoraan, tai ota yhteys isännöitsijään-tai laita kyltti :) :)

Mun sikon entisessä rivarikämpän naapurissa asusteli myös perhe pienen koiransa kanssa, ja kun aikansa päästivät koiran systerin takapihalla (omansa sijasta) tarpeilleen, otti meitin systeri pas..at lapioon ja kippas tuotokset naapurin etuovelle, ei tullut koira enää.

Ja varmasti oli naapuri kuullut, kun asiasta sisällä puhuttiin :whistle:

Juu varmasti ovat meidänkin naapurit kuulleet, kun olen tässä keittiössä kovaan ääneen manannut, että taas ovat tuossa ikkunan alla koirat tarpeillaan, ja ikkuna siis ollut auki. Mutta eivät välitä. Se äijä, kuka niitä eniten ulkoiluttaa, on aina aamutohvelit ja kalsarit ja t-paita päällä, oli sitten kuinka kova pakkanen, eli tarkoitus heillä ei kai ole koskaan viedäkään koiriaan pidemmälle lenkille. Säälittää jo ne koiratkin. haukkuvatkin kuulemma pitkin päivää, kai nyt haukkuvat, kun eivät ulos koskaan pääse:(

Yhteistyössä