Naapurilla on jonkinsortin valmistujaiset jollakin lapsistaan, ja heidän nuorimmat+ vieraittensa lapset juoksevat pitkin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naapurinatsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

naapurinatsi

Vieras
meidän pihaa. Vanhemmat eivät puutu tähän mitenkään, ei isäntäperhe eikä muidenkaan vanhemmat. Nyt kun tuossa kävivät meidän verannalla räpläämässä pyykkitelineen pyykkejä, juoksivat kasvimaan läpi ja riipivät lehtiä meidän pensaista, kävin sanomassa naapurille että nyt riittää.

Noh, naapuri siinä sitten vaan tuhahteli, ja alkoi kovaan ääneen selittää vierailleen, että tämä on muuten mukava naapurusto, mutta sitten JOTKUT ovat aivan hysteerisiä omista pihoistaan ja valittavat aivan turhasta ja kyttäävät muiden tekemisiä.

Siinä vaiheessa petti jo ihan spontaanisti pokka. Nimittäin juuri tämä naapuri on se, joka kyttää aivan jatkuvasti sitä, ettei kukaan vaan koskekaan heidän pihaansa/leluihinsa/tule heidän reviirilleen. Huutavat muiden naapureiden lapsille jo siitä, jos joku katsoo heidän pihaansa päin :D Sama tyyppi on uhannut tappaa kahden eri naapurin koiran, muutaman kissat, uhannut ampua yhden naapurin miniän ja sitä rataa :D Mutta pitäähän se nyt vähän vieraille esittää ;) ;)

Onko oikeesti jossain tälläistä elämää??? Harmillista, että ihmiset ei voi sovussa naapureiden kanssa olla.
Puolihullujen määrä on hälyyttävän iso, päätellen siitä miten paljon näitä tarinoita löytyy. Sitä voi vain kiittää onneaan, ettei itselle ole osunut noita loistonaapureita kohdalle. Jos naapurin tenavat juoksisi minun pihalla luvatta ja kiellon jälkeen jatkaisivat, puutarhaletkun raikas suihku antaisi vauhtia. Aivan sama mitkä mamman tosi-ihanat-valitsemat kevätmekot on.

Olisin itse varmaan karjunut kurkku suorana että: "VITTU MIKÄ OKSETTAVA PASKAA! ÄLKÄÄ NAAPURIN VIERAAT USKOKO MITÄÄN MITÄ TUO TEILLE VALEHTELEE MINUSTA"!

Sitten olisin pyytänyt saada liittyä heidän seuraansa ja olisin käyttäytynyt kaikkia kohtaan mahdollisimman normaalisti ja ystävällisesti. Lopuksi olisin vielä tivannut kaikilta naapurin vierailta erikseen, että ettehän usko yhtään että olen sellainen kuin naapuri väitti?

Sitten kun olisin tuon naapurin kanssa kahden, vaatisin häneltä suullista anteeksipyyntöä, ja jos en sellaista saisi alkaisin karjua suoraa huutoa ja hakkaisin päätäni lattiaan. "SINUN ON PAKKO PYYTÄÄ ANTEEKSI!"

Olen luonteeltani sellainen ihminen, että unohdan asiat todella hitaasti. Varmaan tuollainen harmittaisi minua vielä monen vuosikymmenenkin päästä!

Muut naapurin meillä on ihan "normaaleja", mutta epäilen että tällä on oikeasti jonkinlainen mielenterveysongelma muutenkin. Ehkä ne vieraatkin sen kyllä tietää :D

Olisin itse varmaan karjunut kurkku suorana että: "VITTU MIKÄ OKSETTAVA PASKAA! ÄLKÄÄ NAAPURIN VIERAAT USKOKO MITÄÄN MITÄ TUO TEILLE VALEHTELEE MINUSTA"!

Sitten olisin pyytänyt saada liittyä heidän seuraansa ja olisin käyttäytynyt kaikkia kohtaan mahdollisimman normaalisti ja ystävällisesti. Lopuksi olisin vielä tivannut kaikilta naapurin vierailta erikseen, että ettehän usko yhtään että olen sellainen kuin naapuri väitti?

Sitten kun olisin tuon naapurin kanssa kahden, vaatisin häneltä suullista anteeksipyyntöä, ja jos en sellaista saisi alkaisin karjua suoraa huutoa ja hakkaisin päätäni lattiaan. "SINUN ON PAKKO PYYTÄÄ ANTEEKSI!"

Olen luonteeltani sellainen ihminen, että unohdan asiat todella hitaasti. Varmaan tuollainen harmittaisi minua vielä monen vuosikymmenenkin päästä!

:laugh:

Yhteistyössä