Naapurin ikkunassa TAAS alaston mies!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnniKeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

OnniKeiju

Aktiivinen jäsen
21.08.2005
9 831
-1
36
:kieh: :kieh:

jumalauta sentään... lapset leikkii pihalla ja niitä kattelee...

juttelin naapurin tätin kans ja soitettiin sit poliisille ja sanovat että tulevat, mutta ei tulleet ainakaan sinä aikana ku me pihalla oltiin...

Pitäskö laittaa alaovelle lappu että vois ystävällisesti pukee vaatteet päälle...?

Eikös se ole vähän niinpäin että toisten ikkunoista ei parane tuijotella sisään. Se on vähän niinkuin kotirauhan rikkomista. Kotona pitää saada olla alasti

Hyi olkoon! Soittakaa aina vaan poliisille, kun äijä on ikkunassa. Jäähän siitä poliisin tietoihin edes merkintä asiasta jos eivät paikalle ehdi. Ehkä alkavat ehtimään jos puheluita tulee usein.

no ku sitä mä pohdinki et mitä poliisit muka tekee...saahan kotona olla alasti... Mutta mutta... ikkunat on niinku hehtaari kokoset ja siinä tuo olla möllöttelee, välillä persposkia esittelee...

Ai etä piiloutuis verhojen taakse...? minkä verhojen...kun ei sillä oo verhoja :/

Eihän poliisit voi tolle tehdä mitään. Tai siis kotona, jopa parvekkeella saa jokanen olla alasti. En tiedä sitten voidaanko jossain tilanteessa katsoa sen olevan itsensä paljastamista, jos oikeen tahallaan seisoskelee näytillä siinä ikkunassa kun pihalla on ihmisiä?

Entä jos kyseessä olisi nainen?
meidän entisen talon pihaan näky ku tien toisella puolen tyypit harrasti kolmannessa kerroksessa seksiä.
samoin joskus amiksessa näky luokkaan kun jonkun isäntä tuli ruokatauolla käymään kotona...

Kerrostalossa asuessamme samassa pihapiirissä asusteli vanhempi pariskunta ja silloin tällöin äijä tumputti itseään parvekkeen oven edessä ja veti verhon pois, että kaikki varmasti näkisivät. Mä näin sitä muutaman kerran ja mun mies ei meinannut uskoa kunnes kerran sattui senkin silmien eteen sama näky...yöks. Kai tämä paappa sai jotain kicksejä siitä itselleen.

Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
no ei oo kiva jos lapset kattoo ja ihmettelee mut toisaalta voiko suakaan kukaan kieltää kotona olemasta alasti?
jos et tietty ihan tieten tahtoen ole ikkunassa itteäs esittelemässä :/

aivan niin... ja siltä tuo mun mielestä näyttää...

Ja naapurin täti kyllä soitti enste poliisi ystävällensä, että onko tuo sellanen asia millä voi poliisia vaivata ja tämä hänen ystävä oli ainaki sitä mieltä että kannattaa soittaa...

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
no ei oo kiva jos lapset kattoo ja ihmettelee mut toisaalta voiko suakaan kukaan kieltää kotona olemasta alasti?
jos et tietty ihan tieten tahtoen ole ikkunassa itteäs esittelemässä :/

aivan niin... ja siltä tuo mun mielestä näyttää...

Ja naapurin täti kyllä soitti enste poliisi ystävällensä, että onko tuo sellanen asia millä voi poliisia vaivata ja tämä hänen ystävä oli ainaki sitä mieltä että kannattaa soittaa...

no tottakai kannattaa mut sehän voi olla ihan tavallista sille miehelle,ei puidä minään eikä ajattele et lapset kenties pihalla näkee sen :o
mut poliisit on poliiseja :/
ei ne välttis voi mennä kellekkään sanoo et pue päälles jos muuta vääryyttä ei ole,ehkä väärin mut taitaa olla tosi :/

no kyllä mun mielestä jokainen saa olla kotonaan alasti. Ei sille asialle voi tehdä mitään, koska se ei ole itsensäpaljastelua julkisilla paikoilla. Näin se vaan menee,

Kokeile vaikka lappua. Eihän toi mikään vahinko ole, vaan itsensä tahallista esittelyä. Jotain nautintoa se siitä saa, että sitä katsotaan alasti. Tai ehkä siitä, että lapset katsoo :x

No joo, anteeksi, sain käsityksen että ukko on ihan normaali ihminen, mutta tykkää vaan oleilla kotonaan alasti.(onhan näitäkin, nudisteja) Mutta siis, kävin googlettamassa itsensäpaljastelusta juttua ja luin cityn haastiksen, ja oikeesti se jätkä oli alottanu silleen et oli esitellyt vehjettään makkarin ikkunasta. Ja tuo itsensäpaljastelu on kyllä pelottavaa. Omalle kohdalleni on osunut yksi häiriintynyt henkilä keskellä kaupunkia ja kirkasta päivää. kaveria taas on kytännyt joku ukko muna pystyssä pimeän tien varrella pusikossa, hyi helvetti vieläkin ajatus saa kylmät väreet kulkemaan.:x

Yhteistyössä