Naapurin lapset kiusaavat mun lapsia pihalla :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Aina kun mennään pihalle, ne lällättävät vähän matkan päässä, supattavat ja sitten alkavat osoitella ja nauraa. Heittävät hiekkaa mun lasten päälle, haukkuvat neekeriksi, vammaiseksi, läskiksi jne.

Kaikkea vastaavaa tällaista kiusaamista jota nyt voi kuvitella pikkulikkojen harrastavan. Toinen on tytöistä on kohta neljävuotias ja toinen neljän vanha ja joka päivä kun naaman pistää pihalle, ne tulevat siihen lällättämään, varastamaan lelut, tuuppaavat vauvan kumoon jos mun silmä välttää sekunniksikin.
Ainoa hyvä puoli on että mun lapset ovat niin pieniä että eivät ymmärrä että kiusataan.

Noiden tyttöjen vanhempia ei kiinnosta tippaakaan mitä kakaransa pihalla touhuavat mutta auta armias jos niille tytöille sanoo että menkää muualle jos ette osaa olla ihmisiksi tai kieltää heittämästä hiekkaa niin johan sieltä lyllertää naapurin ämmä itse puolustamaan kakaraansa.

Lopetanko mä nyt ulkoilun noiden hirviöiden takia kokonaan? vai mitä ihmettä teen?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 23:57 Keittiönoita kirjoitti:
Hankkikaa uusi asunto suvaitsevaisemmalta asuinalueelta =) En viitsi tämän enempää kommentoida...jos olisit rekisteröitynyt, pukkaisin yytä =)

Ei asuntoa noin vain vaihdeta ja kaupungin asunnoissa on muutenkin sääntö että täytyy asua asunnossa vähintään vuosi ennen kuin saa vaihtaa asuntoa.

Jos meinaat suvaitsevaisuudella tuota neekeriksi haukkumista niin se on ihan lasten omilta vanhemmilta opittu sana josta ymmärtävät vain sen että se on haukkumasana, sillä mun lapset on ihan tyypillisiä kalpeita suomalaisia. Vammainenkin tarkoittaa näille lapsille vain jotain halveksuttavaa olentoa eivätkä ne kai tiedä edes sitä mitä vammainen tarkoittaa. Ne itseasiassa eivät edes tiedä että mun lapsi on vammainen ihan oikeastikin koska se ei näy päällepäin, haukkuvat vammaiseksi vain siksi että sekin on oiva haukkumasana...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 00:03 aapee kirjoitti:
Ei asuntoa noin vain vaihdeta ja kaupungin asunnoissa on muutenkin sääntö että täytyy asua asunnossa vähintään vuosi ennen kuin saa vaihtaa asuntoa.

Jos meinaat suvaitsevaisuudella tuota neekeriksi haukkumista niin se on ihan lasten omilta vanhemmilta opittu sana josta ymmärtävät vain sen että se on haukkumasana, sillä mun lapset on ihan tyypillisiä kalpeita suomalaisia. Vammainenkin tarkoittaa näille lapsille vain jotain halveksuttavaa olentoa eivätkä ne kai tiedä edes sitä mitä vammainen tarkoittaa. Ne itseasiassa eivät edes tiedä että mun lapsi on vammainen ihan oikeastikin koska se ei näy päällepäin, haukkuvat vammaiseksi vain siksi että sekin on oiva haukkumasana...
Mulla on vammainen lapsi, jonka vamma näkyy päällepäin. Tunnistan siis hyvin käsitteet "vammainen" ja vammainen =) Ja 20 vuoden aikana olen törmännt vammaisen lapseni kanssa monenlaisiin lapsiin ja monenlaisiin aikuisiin. Ehkä jopa niin paljon, että voisin kenties osata jotain neuvoakin. =)

Meidän pihassa asuu eräs yh-äiti lastensa kanssa. Pihassa asuu myös 5 muuta perhettä keiden lapset leikkivä yhdessä NÄTISTI ulkona. joskus heillä saattaa jotain painin tynkää tulla, mutta kukaan ei kiusaa ketään! Eräänä päivänä tämä yh oli lastensa kanssa pihalla ja nämä muutkin pihan lapset oli siinä leikkimässä. tämä yh oli kaverinsa kanssa AINOAT aikusiet pihalla tuolloin. itse kyttäsin ikkunassa kokoajan lasten leikkejä. Tämä yh:n nuorempi poika (4v) huitoo katuharjan kanssa muita lapsia ja tämä äiti ei sano mitään. Oma vajaa 5v poikani sai harjasta monta kertaa niinkuin kaikki muutkin pihan lapset. Omani heitti sen jälkeen lapiollisen hiekkaa tämän pojan päälle. Mieheni komensi samantien poikaa, että jos siellä ulkona ei olla nätisti niin sitten tullaan sisälle.

Aikani kattelin kun tämän pojan huitominen vaan jatkui ja jatkui ja sanoin miehelleni, että vielä kerran kun se poika jotain sillä harjan varrella kumauttaa niin sit minä räjähdän. Tämä olikin oma 3v tyttäreni joka sai seuraavaksi siitä harjasta niin lujaa, että tuskin henkeä sai kun itki niin kovasti. mieheni lähti tyttöä vastaan ja minä räjähdin! Huusin sille pojalle, että NYT LOPPUU SE HARJALLA HUITOMINEN!!! Tämä pojan äiti huusi minulle, että ei tarvi loppua jos hänen oma poikansa saa kerta hiekkaa päälleen :headwall: Sit mä sekosin ja annoin tulla piipun täydeltä mitä sylki suuhun toi. Illalla hiukan hävetti kun sain kuulla, että mitä kaikkea hänelle huutelin. sosiaaliviranomaisillakin uhkasin jos ei aikuinen nainen saa kuria omiin kakaroihinsa. Mutta eipä ole enää tulleet samaan aikaan pihaan... liekö sattumaa vai.....?

Eli en ole ylpeä siitä mitä tein. ja se mitä tapahtui johtui vaan ja ainoastaan hormooneistani jotka olivat tuolloin täysin sekaisin. Mutta sosiaaliviranomaisilla uhkaaminen saattaa auttaa ja jos ei auta niin sitten kannattaa ottaa yhteyttä todellakin sosiaaliviranomaisiin. Ei tuollainen käytös ole sallittua edes lapsilta!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 00:19 minä kirjoitti:
Meidän pihassa asuu eräs yh-äiti lastensa kanssa......

En viitsi pidentää ketjua turhaan, mutta tuo yksinhuoltajuuden mainitseminen ei kyllä ole millään tavalla aiheellista tai tarpeellista.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 00:22 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 00:19 minä kirjoitti:
Meidän pihassa asuu eräs yh-äiti lastensa kanssa......

En viitsi pidentää ketjua turhaan, mutta tuo yksinhuoltajuuden mainitseminen ei kyllä ole millään tavalla aiheellista tai tarpeellista.
Ei! En sitä tarkoittanutkaan, mutta näin sain selkeemmin esille kenestä naisesta puhun :saint:
Arvostan yh-äitejä OIKEASTI todella paljon! Ja siitä ei tässä ketjussa enempää =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 00:10 Keittiönoita kirjoitti:
Mulla on vammainen lapsi, jonka vamma näkyy päällepäin. Tunnistan siis hyvin käsitteet "vammainen" ja vammainen =) Ja 20 vuoden aikana olen törmännt vammaisen lapseni kanssa monenlaisiin lapsiin ja monenlaisiin aikuisiin. Ehkä jopa niin paljon, että voisin kenties osata jotain neuvoakin. =)

Neuvo sitten jotain...
Jos olisin töissä ja kyse olisi jonkun muun lapsista, koko homma olisi jo varmaan selvitetty.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 00:25 aapee kirjoitti:
Neuvo sitten jotain...
Jos olisin töissä ja kyse olisi jonkun muun lapsista, koko homma olisi jo varmaan selvitetty.
Mulla tulee tällä palstalla aina vastaan se raja, jolloin on parempi siirtyä y-viestien puolelle. Kukaan ei koskaan ole ainakaan mulle suoraan tai palstan puolella valittanut, että näin tehtiin. Mä en halua esittää henkilökohtaisia kysymyksiä enkä kertoa henkilökohtaisia esimerkkejä julkisesti, mutta yynä voimme jatkaa keskustelua, jos haluat =)

Yhteistyössä