Naapurin lapset varastivat lelun ja kusivat sen päälle!!! Mitä tekisitte?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mörtsykkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikä sulla on ulkomaalisia vastaan?
Yritä vaan sopeutua, vie vaikka joku lahja niille (hedelmäkori?) ja kerro että ensi kerralla voisivat pyytää luvan.

Ei ole todellista! :D

Ilmankos tässä maassa kasvaa enemmän kuin tarpeeksi näitä tulevaisuuden toivoja. Muistathan ap sen hedelmäkorin lisäksi vielä pussata kurittomien kakaroiden vanhempien takapuolta, niin ehkä lapset sitten saavat ykskaks jotain käytöstapoja ja vanhemmatkin oppivat asettamaan rajoja jälkikasvulleen! Tosiaan, muista sitten antaa se lupa kusta niiden lelujen päälle, kun seuraavan kerran tulevat nätisti hedelmät suupielistä roikkuen pyytämään. ;)

Alottaisivat vaikka miettimällä, missä on alle kouluikäisen paikka kahdeksan aikaan illalla.

Mies kävi kyseisen episodin jälkeen katsomassa rapusta sukunimet. Ei löytynyt suomalaisista poikkeavaa nimeä. Ovat muuttaneet kuun sisällä, että tiedä siitä sitten. Toki sukunimi voi olla suomalainen, mutta fakta on, että lapset ovat venäläisiä, kuten oletettu isänsäkin.

Luotan siihen, että huomenna näen heidän oletettua isäänsä pihalla, kuten lähes joka päivä ollessani lasteni kanssa ulkoilemassa. Toivon vain, että siellä toisessa suunnassa asia osataan ottaa vastaan asiallisesti.

Mä menisin selvittämään asian vanhempien kanssa ja vaatisin ostamaan uuden lelun. Onhan toi nyt ihan järjetöntä touhua eikä mitenkään normaalia, ainakaan mun mittapuun mukaan.

Kielimuurikaan tuskin on este, yleensä jokainen ymmärtää vihaisen ilmeen ja kaksi pientä sanaa: prkle ja poliisi. Veikkaan kyllä että ymmärtävät ihan hyvin suomea.

:D Tuota korvaus asiaa itsekin mietin. Lähinnä periaatteesta. lelu maksoi uutena 15-20 euroa. Käyttöön lelu kun ei enää tule, vaan menee roskiin, minun lapset ei toisten kuseksimilla leluilla leiki. Kyseisestä lelusta kun ennen kuului napista painamalla ääniäkin, eli on rakoja johon nestettä pääsee menemään... En olis kyllä ikinä kuvitellut tällaista tapahtuvan, vaikkakin näin toisen tytöistä pissaavan viime viikolla kiipeilytelineenkin alle... krooninen kusivika mitä ilmeisemmin.

Sairasta että tässäkin ketjussa monet olis valmiita pahoinpitelemään pari 5-6 vuotiasta mamu tyttöä?! Shokki mulle,olkoon vaan että lelu on rikki. Silti vois jotkut katsoa itseänsä peilistä ja miettiä onko inkkarit kanootissa.

Mä olin 5-vuotias kun yksi naapurin tyttö kiusasi mua joka lailla. Kerran hän varasti isältäni saamani leikkiauton, joka oli mulle todella tärkeä, ja pudotti sen lähistöllä olevan koulun paskahuusin reiästä alas sinne paskaan. (silloin siellä koulussa oli ulkovessat, puuseet). Menin itkien kantelemaan asian äidilleni, joka veti kunnon hernarit nenään. Hän meni ja otti tyttöä niskavilloista kiinni ja pani tämän hakemaan pudottamansa auton. Tyttö teki sen itkua tuhertaen ja isänsä tuli illalla sanomaan äidilleni, että hyvin teit, siinäpähän oppi. Näin ennen vanhaan, nykyään tuosta saisi syytteen.