Naapurin lapsi esittää joululahjatoiveensa minulle, sillä hän aina leikkii meillä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Hän on joka päivä leikkimässä lapseni 8v. kanssa.Heillä on suuret leikit milloin milläkin lelulla. Nyt hänen kaverinsa on alkanut toivoa minulta joululahjoja heidän leikkeihinsä. Hän toivoo erästä pehmolelua, jotta saisi käyttää sitä lapseni ja hänen leikkiessä keskenään. Tämä lapseni kaveri ei omista lelula kuin muutaman, eikä ilmeisesti saa paljoa joululahjojakaan. Ostaisinko sen lelun lapselleni, jonka hänen kaverinsa haluaisi? :)

Itse saattaisin ostaa tälle naapurille jonkin hänen kovasti toivomansa lelun, jos vain olisi varaa tehdä tällainen teko. :) jos kerran tämä lapsi ei paljon leluja edes omista... Mutta omalle lapselleni en kyllä toisen suurinta toivetta ostaisi...

No isku vasten kasvoja- ostaakin juuri se ainoa toivottu omalle lapselle.

Jos kerran ei mitään suureellista ole, niin voihan sen tällä pyytäjälle ostaa, vanhempiensa kanssa vois vähän keskustella että onko heidän mielestä ok. Yleensä kyllä sopii, mutta ei vanhemmista aina tiedä......

Mä en tykkää tuollaisesta vierailta lahjojen kerjäämisestä. En ostaisi lapsen kaveille mitään, se olisi sitten joka joulu ja synttäri osatettava sille mitä se ikinä keksii toivoa. Mutta en myöskään ostaisi omalleni sitä mitö vieras lapsi eniten toivoo, se olisi aika tökeröä.

Yhteistyössä